Partyflock

Forumonderwerp · 708333

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ondanks kleine dingen als wat geluidssterktewisselingen, overgangen en wat andere dingetjes, vond ik het feessie zo geslaagd, dat ie bij mij op nr 1 all party's komt!dit vanwege de vreselijk gemoedelijke sfeer, die je bijna nergens meer tegenkomt, de lasers en ook de tribunes waren goed geregeld!Alle mensen die bij hebben gedragen tot dit Superfeest, hartstikke bedankt!was echt gezellig en voor herhaling vatbaar,
(K)(K)(K)denise

Al is het suf, al val je erbij in slaap, al vind je het klinkklare onzin, het zal me worst wezen. als ik die mensen wil bedanken voor een feest wat n keer niet bestaat uit een wedstrijdje loop met je neus tegen de wind in, oftewel wereldkampioenschap arrogant en chagrijnig doen, dan vind ik dat zeker op zn plaats. blijkbaar identificeerden deze leeghoofdjes zichzelf met de boven-ieder-verhevene,vandaar die nietszeggende reacties.
Ik heb liever een positief iets over een feest, dan voortdurend gezeik over die veelvoorkomende irritaties, van mensen die niet weten hoe ze sfeer maken op een feest...

dit vanwege de vreselijk gemoedelijke sfeer, die je bijna nergens meer tegenkomt

Klopt, andere organisaties laten geen wazi's binnen.
kon het ook niet laten....

mwuhahhaa, I can imagine
gabberwijffiej85

Wees creatief, post het in het grote hoe was moh topic, ga daar de discussie aan met je medepartygangers, misschien boeit hun het dat jij moh zo geweldig vondt
laatste aanpassing
Whahahah

Wat een figuur he 8)

spuit elf geeft modder...

uhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Wat een figuur he

Dank je schat :lief:
spuit elf geeft modder...

ach je bent vast wel gewend dat er wat op je gespoten word :[
Hahahaha

Ok genoeg...

Alle pestkoppen in de hoek :[
nee in slaap val ik er zeker niet bij! wordt er weer actief van! :D ga er ook even goed bij zitten :yes: ha ha ha

leeghoofdjes, vanwaar die bevinding?? is dit je reactie op ons omdat je het gewoonweg niet kan handelen dat je tegengas krijgt omdat wij van mening zijn dat je een topic zonder inhoudt heb geopend, dus wie is hier nu een leeghoofd.... mmmm o jaaahhh!!! duuuhhh!!!!