Partyflock

Forumonderwerp · 706625

Stel je bent de naam vergeten van een zwaar chill meisje die je hebt ontmoet gezoent en alles...maar je bent der naam vergeten...ik bedoel ja komt zo fout over eh vannuh "uhmm hoe heet je ook alweer" :S
laatste aanpassing

stel je bent een chickie dr naam vergeten.....niet over beginnen.....het komt vanzelf wel weer ter sprake...ik bedoel,als ze echt zo chill is als jij zegt wordt ze vanzelf wel een keer door iemand gebeld toch?

maar wat je ook doet....wat je ook verkloot...je praat er NIET over...nooit...
:gaap:

truste Lien........zal ik je nog effe komen instoppen?

:o

dat je dr naam nog weet...

(Y)

;)

Is best wel lelijk idd! Maar niks aan te doen..gewoon vragen! :P
Precies, gewoon haar aan blijven spreken met "meissie, meisje, lieverd, dame" en dan beetje afwisselen, net zolang totdat ze haar naam nog een keer zegt of je haar naam ergens leest. Wat je ook kan doen is tijdens een nieuw afspraakje zeggen dat je je ID-kaart kwijt was en um even laat zien en gewoon zegt "kijk hoe dom ik er op sta" of iets dergelijks. Vraag daarna uit nieuwsgierigheid eens naar haar ID en zeg dat je gewoon nieuwsgierig bent naar haar foto. Of zeg dat je aan haar leeftijd twijfelt. Beiden zal ze vast nie moeilijk over doen en dan laat ze haar ID-kaart zien en hopla, daar lees je haar naam! :d Het is maar een idee :d

Of zeg dat je aan haar leeftijd twijfelt. Beiden zal ze vast nie moeilijk over doen

als een man zegt dat hij aan mijn leeftijd twijfelt en naar mijn ID vraagt, ga ik die toch echt niet enthousiast laten zien hoor :s
het is maar wat je een leuke vraag vind, ik zou dit als een belediging opvatten. je bent toch niet van de pedo politie ofzo :S

haha, lijkt me sterk dat ze zich dan niet beledigd voelt nee
ze voelt zich mss dan zelfs zo beledigt dat je een klap krijgt van r haha

en dat je maten dan aan je vragen hoe je aan die blauwe plek komt

ja, dat ene vrouwtje heeft me net geslagen..ja, weet niet hoe ze heet daar probeerde ik dus achter te komen:p

nee, zou t absoluut niet zo aanpakken
laatste aanpassing

2 kingoftrance.....ik heb nog niet veel vrouwen meegemaakt die zo 1,2,3, een foto laten zien op een pasje.....ze hebben dr altijd wat over te klagen,hehehehehe
Of een heel gaar koosnaampje verzinnen voor dr die zij niet leuk vindt.
En met een beetje geluk zeg ze.. ik wil dat je me gewoon karin noemt.. (als ze dan karin heet natuurlijk :P)

:X

Geef haar een nick naampje en noem haar steeds bij het nicknaampje tot je haar naam keer hoort vallen gewoon rustig afw88 althans zo doe ik het altijd

ik vergeet ook altijd namen!!! :yes:

Ow thomas was me voor sorry :S
Zeg gewoon de waarheid ;)
Volgens Russel Crowe kun je het beste je eigen naam schreeuwen als je klaarkomt om genante situaties met naamsverwisselingen e.d. te voorkomen...

lekker handig

euhmz heel subtiel vragen wat haar volledige naam is, met andere woorden of ze nog meer voornamen heeft...offff heel subtiel in dr ov pas, paspoort of iets anders dergelijks kijken met als excuus dat je de foto wil zien...

Namen vergeet ik nooit :no:

Gezichten ook nooit :D
vraag gewoon hoe ze heet, dan zegt ze d'r naam.

dan zeg je: dat dat wist ik wel maar wat is je achternaam? ;)

Ervaring JP
je bent gewoon de LUL whahaha
:p nee geen ervaring mee, ik kan namen wel goed onthouden eigenlijk.

maar als ik es 1 vergeet los ik dat zo op ;)
ik word voortaan heel boos als me nieuwe aanwinst me aanspreekt met hey meissie, nu weet ik dus waarom ze dat zeggen!!

Inderdaad :yes: