Charmant, zo,n jongen die je naam vergeet 

laatste aanpassing
En 2 Equilibrium:
Iedereen vergeet wel eens wat
Iedereen vergeet wel eens wat
Toch is het niet Charmant en m,n naam is EquilibriA maargoed iedereen vergeet wel eens wat
Wat ik zou doen is haar opbellen misschien dat ze zelf haar naam zegt
laatste aanpassing
vraag je gewoon hoe je precies haar naam spelt..
hoe heet je nou precies helemaal...
en dan zal ze het je zeggen...
of hoe heet je volluit...
of wat is je 2 de naam...
dan zeg je van? ja maar geheel volluit..
enz enz enz...
ik ben het ook wel eens vergeten...
in een snelle kennismaking kan dat gebeuren....
hoe heet je nou precies helemaal...
en dan zal ze het je zeggen...
of hoe heet je volluit...
of wat is je 2 de naam...
dan zeg je van? ja maar geheel volluit..
enz enz enz...
ik ben het ook wel eens vergeten...
in een snelle kennismaking kan dat gebeuren....
Opbellen....als ze opneemt...zeg je met wie?????
dan zegt ze der naam..oh sorry..mijn verbinding viel weg...klaar je hebt der naam!!
dan zegt ze der naam..oh sorry..mijn verbinding viel weg...klaar je hebt der naam!!
Vragen of ze iets in een vriendenboek wil schrijven. Wees creatief. 
Vraag anders haar msn als je die weet weet je alles of vraag of ze een site heb waar ze toevallig op staat...!!
Voor dat je haar op de bek neemt vraag haar mobiele nummer of haar MSN.Dan komt het geheid goed.
zeg gewoon he moppie
en anders geefje haar zelf een naam
of een cijfer
6 is een mooi cijfer
ik vind dat ze vanaf nu "6" heet
goeie naam, sebas!
echt waar?
ja, man, ongelooflijk, wat een creativiteit!
ja, jeetje, ik word er verlegen van!
gast, je moet gewoon een complimentje kunnen krijgen zonder rood te worden!
ja?
ja, man, zeker weten...
oh, dan moet ik daar zeker aan gaan werken..
ja, dat denk ik wel.. is misshcien een gedragstherapeut een idee?
ja, dat is het zeker, maar wat heeft hij daar mee te maken?
niets, hoezo?
of een cijfer
6 is een mooi cijfer
ik vind dat ze vanaf nu "6" heet
goeie naam, sebas!
echt waar?
ja, man, ongelooflijk, wat een creativiteit!
ja, jeetje, ik word er verlegen van!
gast, je moet gewoon een complimentje kunnen krijgen zonder rood te worden!
ja?
ja, man, zeker weten...
oh, dan moet ik daar zeker aan gaan werken..
ja, dat denk ik wel.. is misshcien een gedragstherapeut een idee?
ja, dat is het zeker, maar wat heeft hij daar mee te maken?
niets, hoezo?
Opbellen....als ze opneemt...zeg je met wie?????
beste
je kan ook met een anoniem nummer bellen, horen wie er opneemt en dan
a- ophangen
b- je in de rol van een callcentermedewerker inleven (heb je als t goed is gelijk haar naam) en als je t dan leuk vind, t spel verder meespelen en vragen of ze interesse heeft in bepaalde boeken/lingerie of zo..dan is t niet te hopen dat ze hierop ingaat dus kies dan voor een ander product..ohnee, bedenk me net dat ze hierbij altijd thuisnummers bellen dus gaan we voor keuzemogelijkheid C en dat is
c- anoniem bellen en gewoon horen wie er opneemt, en neemt ze op, dan ben je plots toevallig verkeerd verbonden. hierbij zou ik wel een ander laten bellen ivm spraakherkenning want je staat wel met je bek vol tanden als je 2 minuten later haar opbelt, zelfverzekerd haar voornaam noemt en zij je stem wel erg veel doet denken aan een eerder gesprek
heb t btw zelf op vakantie een keer meegemaakt, vrouwtje savonds leren kennen, vrijwel de hele nacht mee opgetrokken om de volgdne dag weer af te spreken maar je voelt m al aankomen, wist de naam niet precies niet meer. had 2 namen in mn hoofd die t konden zijn...tja
Ik die dag naar haar appartementje toe waar ze met vriendinnen zat in de hoop dat ik daar dan r naam kon opvangen wat niet t geval was aangezien haar vriendinnen al naar t strand waren.
vervolgens de hele dag met r opgetrokken en hoe langer je t uitstelt om t te vragen des te moeilijker t wordt om t te vragen.
uiteindelijk dan toch eerlijk gezegd dat ik gewoon haar naam niet meer wist. tja, dan voel je wel ongemakkelijk maar beter voor mij dat ook zij mijn naam niet meer wist haha...vond ik niet tof haha
maar je kan dus ook gewoon de waarheid zeggen, altijd beter dan een andere naam
namen vergeten is iets wat in mijn ogen niets te maken heeft met desinteresse. zijn zoveel mensen die dat overkomen, zelfs bij solliciaties en dergelijke. leuk is anders nee maar goed
wat je anders ook idd kan doen is als je haar weer ontmoet, en t loopt goed dat je dan haar je telefoon geeft om haar nummer in op te slaan
laatste aanpassing