Partyflock

Forumonderwerp · 705576

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ok mensen tis weer zover. Weer een hardcore clip op de box. Dit keer van de headbanger... Uit betrouwbare bronnen heb ik namelijk vernomen dat hij eergister hier in Delft is opgenomen...
En niet eens omdat de headbanger zelf met het ideej kwam, maar omdattie is benaderd door the Box om een clip op te nemen. Kennelijk gaan ze het geld nu weer in Hardcore zien, dus tis weer slecht nieuws. Waarschijnlijk komtie eind oktober begin november op the Box tegelijk met de release van z'n nieuwe album....

Dus kom maar op, spui uw gal!!

Dat was vroeger Waxweazle. Ik weet niet of er dan wel een lampje gaat branden? Overigens is Faab wel een sympathieke gast, dus als iemand zijn zakken vult mag hij het dan zijn van mij.

dat weet ik ook nog wel ja.En hij had ook nog aan het begin de mede producties op zijn geweten van 3 steps ahead.Samen met peter paul die het later over had genomen:-)

En dat rob fabrie sympathiek is dat klopt(y)

Alleen dan snap ik niet dat hij zon wazi clip er bij moet doen:SSlecht voor het imago van de gabber scene.En daarom ben ik er niet blij mee:-)
laatste aanpassing

Ik ga ook wel naar MOH, omdat het int Thialf is ipv kut beursgebouw en omdat er battles zijn, lijkt me zeer vet... Maar tis idd wel jammer, maargoed art of dance ziet natuurlijk muchos ching ching!!!

Ik ga ook naar moh.En ik ben ook zeker niet blij met die tv reclames nee.Alleen waarom ik verder wel naar moh ga is dat het gewoon een vreselijk goede line up is!En ik idd ook erg benieuwd ben naar die battles:-)

Idd, je laat je toch niet wegjagen door een paar reclames :S

Het is jammer ja, maar wat doe je eraan..
Art Of Dance wil juist dat er meer mensen naar feesten komen, dat lijkt duidelijk. Maar daarvoor zoeken juist de mainstream op om een grotere diversiteit onder de bezoekers te krijgen. Wat ze eigelijk willen doen is het feest voor iedereen toegankelijker maken. Het had ook de andere kant op klunnen gaan, dat er steeds meer wazi's zouden komen. Daar zit ook niemand op te wachten.;)

Of nou mee loop wazi,s Net als de oude happy tijd:S

Dat gassies hardcore gaan beschouwen als nazi muziek(n)Dat is dan weer de andere kant.
Vandaar dat ze dus anderen proberen te bereiken die anders niet zullen komen. Dat verklaart ook die 'softe' theme.

Sjeah, ik seg alteid maar weer "sjiiiih", elk voordeel heeft z'n nadeel "sjjiiii"

Idd Mindwarrior..
Artiest Vexer
22.000 mensen die terror als favoriete muziekstijl hebben op PF en met geluk een zaaltje van 400 man vullen op een terror-only feest.

T3rr0® Is -|-i|\/|3leSS...weet je wel

:S

Ontopic
Zie het probleem niet in van een videoclip.
Of je wilt nog meer R&B op tv zien :)
Je hoeft trouwens niet eens naar The Box te kijken, je kan namelijk ook zappen (op Discovery heb je altijd leuke programma's ;))

909: Ik snap wat je bedoeld.Alleen bedoel ik dat als het uitlekt via the box:SDat er dan wanne bees op afkomen die niet eens weten waar gabber voor staat.En dan krijg je van die domme kleuters die het gaan beschouwen als nazi muziek:S
laatste aanpassing

Discovery
kijk ik wel weer naar:-)

909: Ik snap wat je bedoeld.Alleen bedoel ik dat als het uitlekt via the box Dat er dan wanne bees op afkomen die niet eens weten waar gabber voor staat.En dan krijg je van die domme kleuters die het gaan beschouwen als nazi muziek

Mee eens!
laatste aanpassing

op Discovery heb je altijd leuke programma's
Of Animal Planet met Bruce George THE SNAKE BUSTER!!! :yes: :respect:

Maargoed t'enige wat nog echt underground is is Terror, daar zie je nog geen breezah tuig rondlopen, ok iedereen heef terror er wel bij staan... maar gelukkig betekend dit nog niet dat ze echt naar terror feesten gaan...

klopt conductor.Ik ben ook wel op terror feestjes geweest.En daar komen opzich egte liefhebbers opaf:-)
Zodoende kan je stellen dat ook industrial vrij undeground is. Op de eerste Hellbound van dit jaar stonden wel 50 tot 100 man in de industrial zaal en een paar duizend in de grote zaal. Dat zegt mij al genoeg...

Zodan! Dat had ik toch niet verwacht...
Dacht dat iedereen in de ban van de industrial was...

dat is me ook wel opgevallen 909!

Alleen ik wissel toch altijd af kwa stage.

Ik kan opzich ook wel veel mainstream nummers waarderen.Dus ben ik ook zeker in de main stage te vinden.

Aan de andere kant,Industrial is zeker lekker.En daar komen tenminste alleen egte liefhebbers op af.En ben ik dus ook te vinden:-)
Dacht dat iedereen in de ban van de industrial was...

Blijkbaar niet. Let maar eens op als een DJ op een gewooon feestje met industrial begint hoeveel mensen er stil staan.
laatste aanpassing

dat is het tegen strijdige eraan idd.maar dat hou je helaas toch.
Je doet er niks aan.;)
ben benieuwd...

Zeker ben ook wel benieuwd. Maar als ik het zo es heb gehoord van die gasten hebben ze aardig debiel lopen doen...

Dus misschien kenne we nog lachen.

we zullen zien:-)

Ik heb mezelf maar ff aangemeld omdat ik met stijgende verbazing dit topic heb zitten lezen.
Het is idd waar dat ik een clip heb opgenomen met een paar jongens in delft.

Deze clip is bedoeld voor de bijgevoegde dvd op mijn nieuwe album, als de box hem uit zou willen zenden vind ik dat ok, maar het is echt een hard nummer dus weet ik niet of ze dat wel trekken.

Dus het verhaal dat de clip geproduceerd is voor de box is niet waar en het initiatief om er eentje te maken voor de dvd is van mij en rige afgekomen.
Ook zijn de vechtscenes die zijn opgenomen maar een klein deel van wat er zoal in de clip zal zitten.
De vechtscenes hebben direct betrekking op de titel van het nummer.

Verdere info komt beschikbaar op mijn eigen internetsite www.robfabrie.com

grtz
rob aka headbanger

commercieel is BIJNA altijd kut!!!!

waarom hou je dan van hardcore?:/ De meest commerciele stijl in Nederland.

rob aka headbanger thanks for the info :D (y)
laatste aanpassing
wat is niet commercieel in NL??

commercie=teken dat het goed gaat=meer investeren in groei=mensen aan willen trekken=de scene groter maken=alleen maar goed voor de scene

want zonder $$$$$$$=GEEN scene
Een clip van The Headbanger kan toch niet zo erg zijn als de party animals ofzo, Fabrie zal heus wel met echte hardcore komen! :)

Boxkijkers zijn mensen die met de massa mee willen lopen. Mensen die van dingen houden waar de massa van houd en wat "populair" is. Dat soort mensen zijn NEP. "Wat iedereen leuk vind, vind ik ook leuk, anders hoor ik er niet bij"

Ik haat dat soort mensen...

Dat soort mensen horen niet thuis in de hardcore scene...

Maja, dat is mijn denkwijze...
komt vast wel goed..
en wat heeft [ | ] Conductor er op te zegge? ;)
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Dione >>

Lekker kinderlijk I Hate Trance in je profiel
en dan nog dit:

» Favorite dj op dit moment: Angerfist

:no: Volgens mij haat je jezelf, beste kerel.

:nee:
thijzz ja he thijzzz lul niet,

als je angerfist goed vind ben je meeloper :gaap: erg vaag gedacht zeker aan de drugs ?? ja dacht ik al...

en dan wat zeur je over I hate trance ?? ben je trance nicht ?? vast wel...zeik niet over dione, zeik over het topic onderwerp
onee ik zie et al, terror vind je goed,...

maja meeloper

ow sorry man, ff kijken wat voor commentaar ik terug krijg
The box benaderd tenminste artiesten zoals ze zijn en niet net zoals tmf zoals zij willen dat een artiest is.

Thijzzz favoriete dj's: o.a. Angerfist

zucht.... :nee:

loser...
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
The box benaderd tenminste artiesten zoals ze zijn en niet net zoals tmf zoals zij willen dat een artiest is.

hier zit wat in!!!

Want "de klant" van de box, de kijker, die kan aanvragen wat hij graag wilt!!!
Korsakoff vs outblast is de meest aangevraagde clip op het moment, dus hier is schijnbaar vraag naar!! die clip wordt ook helemaal gaar gedraaid!!

op tmf hoor je alleen maar rap en R&B en moppie vs lange bas en frans ali!!!

Een clip geeft aan dat hardcore wel redelijk toegankelijk is, vandaar dat het populair is, vandaar dat mensen geld eraan verdienen, en vandaar dat er clips op the box komen.. Ik vraag me af wat daar erg aan is.. Je ziet op the box best wel veel 'underground'(let op de aanhalingstekens!) muziek, bijvoorbeeld nederhop.. t komt lang niet allemaal in de top 40 enzo..

Boxkijkers zijn mensen die met de massa mee willen lopen. Mensen die van dingen houden waar de massa van houd en wat "populair" is. Dat soort mensen zijn NEP. "Wat iedereen leuk vind, vind ik ook leuk, anders hoor ik er niet bij"

Ja maar daarom kun je die dingen nog steeds wel leuk vinden, toch? En dat jij een bannertje op je profiel hebt staan met I Hate Trance vind ik ook meelopergedrag, want jij gaat me niet vertellen dat je nog nooit een trancenummer leuk hebt gevonden...mooie melodieen blijven mooie melodieen.. maarja ik ben jou niet dus t zal allemaal wel...:)

mooie melodieen blijven mooie melodieen

kwestie van smaak. Ik vind trance me hele leven al kutmuziek. Dus dat meelopers gedrag is dus bullshit...
HAKKUH-Marc 5 oktober 2004 15:47
onee ik zie et al, terror vind je goed,...

Bekijk mijn favoriete genres-lijst en lever commentaar. Bring it, bitch :[

Verder: Ik ben benieuwd naar de clip.
ja maar om mensen die wel van die muziekstyle houden uit de maken voor trancenicht en homo's, of clubkutten whatever...

laat die mensen gewoon in hun waarde!!!

van mij mag je trance haten, ik vin het goede muziek, net als dat ik van hardcore, darkcore en de vaagste industrial hou!!!

tja als je trance al je hele leven kutmuziek vind dan ben je een echte... ok dan had ik je verkeerd ingeschat:P, maar dan sta je er ook niet echt voor open denk ik, dan ga je bevooroordeeld luisteren, toch een beetje bekrompen al je trance al je hele leven kut vindt.... maar uiteindelijk zijn we allemaal meelopers, denk aan merkkleding enz...:P
laatste aanpassing
Hardcore= muzieksoort

muzieksoorten worden gedraait op muziekkanalen

dus vertel mij nou eens waarom er geen hardcore op de box mag komen?

Ik hoor ook geen technomensen klagen over michel de hey op the box en ik hoor ook geen hardstyleliefhebbers klagen over ltc project op the box..maarja
Komt denk ik omdat techno en hardstyle en trance niet commercieel is uitgemolken en belachelijk is gemaakt.