ik heb gister lekker kruidnoten gekocht en zit ze nu lekker te eten.. maar het is pas 9 september.. is dat eigenlijk een beetje vroeg.. er staat een sneeuwpop op de verpakking.. terwijl ik vanmiddag nog in me minirok buiten liep..
ik hoorde vorige maand ook al reclame op de radio over dat bedrijven hun kerstpakketten al konden bestallen.. en in winkels kan je ook al dingen kopen voor de kerst..
het word elk jaar maar vroeger.. dalijk kopen we voor de zomer vakantie al onze kerst spullen..
wat vinden jullie daar nou van??
en wat vind je belangrijker de sinterklaas of de kerst??
mijn mening: ik vind het te belachelijk voor woorden.. ik vind kruidnoten heerlijk en koop ze daarom ook nu.. maar vind het niet kunnen..
en vind het al helemaal niet kunnen dat mensen al de kerstboom in huis hebben als sinterklaas nog naar spanje moet vertrekken..
ik vind sinterklaas veel belangrijker en leuker..
waarom??
omdat ik geen zin heb in dat schijnheilige gedoe van mensen met de kerst..
ik hoorde vorige maand ook al reclame op de radio over dat bedrijven hun kerstpakketten al konden bestallen.. en in winkels kan je ook al dingen kopen voor de kerst..
het word elk jaar maar vroeger.. dalijk kopen we voor de zomer vakantie al onze kerst spullen..
wat vinden jullie daar nou van??
en wat vind je belangrijker de sinterklaas of de kerst??
mijn mening: ik vind het te belachelijk voor woorden.. ik vind kruidnoten heerlijk en koop ze daarom ook nu.. maar vind het niet kunnen..
en vind het al helemaal niet kunnen dat mensen al de kerstboom in huis hebben als sinterklaas nog naar spanje moet vertrekken..
ik vind sinterklaas veel belangrijker en leuker..
waarom??
omdat ik geen zin heb in dat schijnheilige gedoe van mensen met de kerst..