Partyflock

Forumonderwerp · 705065
Laten we een handtekeningenactie houden :D

Hij IS nightmare

naja, niet gaan overdrijven nu, maar ik ga altijd graag naar zn sets

want laast in febuari wilde ze hem belagen heb ik toen gehoord,waarom ze dat wilden was d8 ik dat die commercieel ging met het nummer `Hardcore state of mind`..
Dus misschien is dat wel de reden ....

Paul belagen in Rotterdam??? Ik zou niet alles geloven wat je "gehoord" heb.
Inderdaad...lijkt me heel sterk. Enige wat ik kan bedenken is problemen met de organisatie... t ging in februari tijdens Paul goed los, en de nummers die hij draaide maakte het niet echt beter ;)

Hij heeft er een goede reden voor en wil dat niet met ons delen...dat hebben we maar te respecteren...

:respect: PAUL :respect:

Paul hoort op nightmare alleen moet hij "Offensive Records" thuis laten maar dat zal er niet in zitten dus vind ik het niet zo probleem dat hij er niet is

De rest van de line up doet paul wel vergeten (y)
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
hij hoort gewoon bij de line-up, maar het zullen wel problemen in de menselijke sfeer met de mensen van de organisatie zijn, jammer jammer
Ja ik had het ook alleen maar gehoord...
mahja wordt wel un vet feessie

Zonder Paul is het geen nightmare(althans voor mij) en als ik het zo lees zijn meer mensen het daar mee eens. Kunnen we niet iets doen om hem over te halen? Weet wel dat het zijn keuze is maar als hij merkt hoeveel mensen hem daar gaan missen dan moet je toch wel gaan nadenken???
Ik vind dat ie voor ze fans gewoon moet komen..

Ok, hij houd de reden voor zich...
Maar zou wel leuk zijn als een beetje ervan loslaat.
Misschien gaat ie wel gewoon trouwen ofzo, ookal is ie dat al. :P

Maar het zal uiteraard wel weer gaan om bedreigingen e.d.
Echt die kanker knakkers moeten een keer allemaal dood geschoten worden
De wereld is zoveel beter af zonder hun :yes:
laatste aanpassing
We houden Dj Paul wel in ons achterhoofd haha

:bounce:
Heel jammer dat niet hij komt, hij hoort gewoon bij The Nightmare....:respect: DJ PAUL :respect:

Ik denk dat het heeft te maken met die happy-hardcore-compilatie-clip die Midtown zonder zijn toestemming heeft uitgebracht.
Ik hoorde al van diverse mensen dat Paul de Mystery Guest wordt.....
Lijkt me sterk....

wat is er zo mystery aan paul

en trouwens hij heb zelf aangegeven dat ie niet komt, om bepaalde redenen

je moet dus niet alles geloven wat je hoort
Mensen die Paul afzeiken zijn duidelijk kindertjes die de geboorte van de Hardcore niet hebben meegemaakt..

Triest dat je je dan uitlaat over iemand die jouw heeft gegeven waarvoor je nu net doet alsof je daar al jaren in mee gaat..

Als je echt hardcore bent, dan zou je wel anders lullen..

Heeft niks met afkomst te maken... :/

Paul verdient het respect dattie in Rotterdam ook geniet..

De rest is alleen maar jaloers..!!!

:respect:
Jammer hoor dat Paul er niet staat.
Is toch tekend voor deze tijd.
Paul de Mystery Guest ???

:bounce:

Forze DJ Team had ook wel aardig gek geweest :/
of Bald Terror :yes:

Paul = Nightmare, basta.
Ongelofelijk dat ie er niet staat, daar MOET meer aan de hand zijn.

Maar goed, de party is toch wel super :)
Ohh ik vind het ech jammer als ie nie komt, toch een van mn favo dj's. Maar met zo'n line up wordt het zowiezo wel vet.

Mid-town en Rige zijn mischien een beetje concurenten???!!!
Mid-town en Rige zijn mischien een beetje concurenten???!!!

En dat slaat op ???

het feest is een samenwerking tussen UDC en Mid-town :/ duh
En Paul heeft niet jaren voor Midtown gewerkt ? (weet niet of dat nog het geval is, zou me ook niks verbazen als ie nu een deel eigenaar is). Dus dit lijkt me erg sterk :frusty:
laatste aanpassing

idd HEEFT gewerkt :yes:
Wat heeft Rige er dan mee te maken... :S

haha, ik ken je ook ff niet meer volgen.. :P

nou de relatie danwel samenwerking tussen die twee is binnen een jaar erg verslechterd door bepaalde dingen,die ik hier niet neer ga zetten :no: uit respect voor de twee firmas
Wat heeft Paul dan in godsnaam met Rige te maken..??

:S

Ik ben de draad volledig kwijt..!!
paul heeft vroeger een aantal jaren bij mid-town gewerkt en ook labels opgestart onder mid-town, misschien is een reden dat ie niet komt die clip die zij hebben uitgebracht op de box.

en dat met rige weet ik niet, weet alleen dat je via rige de offensive assecoires kan bestellen
ja dat van midtwon begrijp ik, maarja... :S

erg jammer dat hij niet komt :(
niets dan :respect: voor paul.
en die ****darkraver staat er wel weer tussen natuurlijk :waarisdekotssmiliealsjehemnodighebt: :@

PLEASE laat hem openen ofzo, misschien dat ie dan wel zelf kan draaien en dat panic het niet van m moet overnemen :x

"dj paul is a fucking wanker"

;P
kut dat hij niet komt hij is mn held!!!!
wat paul met rige te maken heb offensive is t label v paul en offensive is een sub label v rige

Als we Gijs & Darkraver nou is zouden vervangen voor Paul & RTC zou het helemaal compleet zijn... en endymion verdient togzeker ook wel een plekkie in de present zaal..maarja boeie..in die zaal zie je mij tog amper:d
Paul is de godfather van de hardcore! Het is paul's nightmare, maarja ik ga er wel heen. Vorige keer was zeker goed feestje.

Als we Gijs & Darkraver nou is zouden vervangen voor Paul & RTC zou het helemaal compleet zijn...

heeeeeeee lozer,dont fuck met Gijs,die draait 1000000x harder dan Offensive :s Paul :[
Als paul niet draait ga ik niet naar nigtmare ga ik lekker naar thunderdome toe !!!
Als paul niet draait ga ik alsnog naar nightmare en ga ik nog niet naar thunderdome toe !!!
Hee Gijs moet helemaal niet weg. Hij draaien zalig op decibel!!! Van mij mag helemaal niemand weg!!

Paul stinkt..Kakkerlak.

Dan ga je naar geen enkel hardcore feest zeker?

Dat zou dan een thuiswedstrijd worden voor Paul. :bounce: dat wordt ech wel knalluuuuh! Met of zonder paul
laatste aanpassing

hij draait niet eikel

Eikel???? (y) Toppie!

hehe je hebt hem aangepast:P

:yes:

Was ff :vaag: :p
Maakt me eigenlijk geen fuck uit wie er draait.... als het er maar gestampt wordt. Heb de line up niet eens geod bekeken... ik ga gewoon.

eikel

:s
laatste aanpassing

niet te serieus opvatten
klote dat paul niet komt...
maar als hij daar zijn redenen voor heeft moeten we dat respecteren
verder wel mooie linu up

zeker klote dat hij niet komt hij is t zeker :P de line up verder is ok maar er komen tg 20 live acts ?? ik tel r maar 18 :vaag:

paul hoort er zeker wel bij ja, maar genoeg anderen :)

Ging idd lekker los in februari ach ja hoort erbij!
laatste aanpassing

Mjah..Gijs heb wel relaxte setjes..maarja als er tog iemand weg moet..dan maar hij of yves.. want ik met me jonge leeftijd..heb nog nie 1 x ut Live-Optrede van RTC gezien..ookal komt dat optreden bij jullie allemaal de strot uit:P.. ah dan blijft gijs..en rot yves op..= beter;)