Als PSV net als 2 jaar geleden een punt weet te pakken op Highbury is dat al een
prestatie.
Het nadeel is dat Arsenal in bloedvorm is en niet meer te verslaan is voor geen enkele club lijkt het wel.
Hopelijk weet PSV de schade beperkt te houden als ze verliezen en die kans is groter dan dat ze winnen maar nix is onmogelijk in het voetbal natuurlijk.
Het nadeel is dat Arsenal in bloedvorm is en niet meer te verslaan is voor geen enkele club lijkt het wel.
Hopelijk weet PSV de schade beperkt te houden als ze verliezen en die kans is groter dan dat ze winnen maar nix is onmogelijk in het voetbal natuurlijk.
Arsenal is dus echt niet in bloedvorm. We speelden ze gister 60 min lang weg. (ze werden gedwongen tot counteren)
Helaas zat de scheids niet mee en keurde hij een doelpunt onterecht af en floot hij in eerste instantie voor een penalty en trok het toch weer in... (was 100% penalty)
Ik heb vertrouwen in dinsdag, want fulham legde arsenal een helft lang op de pijnbank...
(maarja ze winnen toch wel afgetekend met 0-3) lucky arsenal....
Helaas zat de scheids niet mee en keurde hij een doelpunt onterecht af en floot hij in eerste instantie voor een penalty en trok het toch weer in... (was 100% penalty)
Ik heb vertrouwen in dinsdag, want fulham legde arsenal een helft lang op de pijnbank...
(maarja ze winnen toch wel afgetekend met 0-3) lucky arsenal....
Hopelijk proberen Guus en zijn mannen de schade beperkt te houden.Een stuntje had Guus et al over maar als dat zou gebeuren dan staan vriend en vijand met open mond te kijken.
Zou wel
zijn....maar dan mag je wel verder dromen vrees ik.Een punt vier ik al als een overwinning.
Zou wel
Zonde van die eigen goal.PSV verdiend toch wel een dikke
voor het spel.
godver, die commentators op de engelse tv die komen me mn strot uit..eerst op t EK al, en vanavond zaten ze arsenal me n partij de hemel in te prijzen..en ze speelden gewoon drie keer bagger, jammer inderdaad dat PSV teveel begon met tegen Arsenal te voetballen in plaats van dat ze hun eigen spel speelden zoals de laatste 20, 25 minuten..met een beetje geluk pak je een puntje mee, wat een kutgoal trouwens..
maar helemaal geen schande natuurlijk, je loopt er niet met een superkutgevoel weg, 1-0 uit tegen arsenal is niet slecht..
maar helemaal geen schande natuurlijk, je loopt er niet met een superkutgevoel weg, 1-0 uit tegen arsenal is niet slecht..