Partyflock

Forumonderwerp · 704679
Wedstrijd : Arsenal - PSV
Datum : 14 - 09 - 2004
Tijd : 20.45
Stadion : Highbury

Wat denken we hiervan ?!?
Arsenal wint... jalours op de gene die gaan hoor!
Arsenal is super club!
Als PSV net als 2 jaar geleden een punt weet te pakken op Highbury is dat al een (Y) prestatie.
Het nadeel is dat Arsenal in bloedvorm is en niet meer te verslaan is voor geen enkele club lijkt het wel.
Hopelijk weet PSV de schade beperkt te houden als ze verliezen en die kans is groter dan dat ze winnen maar nix is onmogelijk in het voetbal natuurlijk.
3-1 ole ghehe
Arsenal is dus echt niet in bloedvorm. We speelden ze gister 60 min lang weg. (ze werden gedwongen tot counteren)
Helaas zat de scheids niet mee en keurde hij een doelpunt onterecht af en floot hij in eerste instantie voor een penalty en trok het toch weer in... (was 100% penalty)
Ik heb vertrouwen in dinsdag, want fulham legde arsenal een helft lang op de pijnbank...

(maarja ze winnen toch wel afgetekend met 0-3) lucky arsenal.... :@
5-0 arsenal kijken of ie er weer binnen 20sec in legt
Ik hoop dat we de schade beperkt houden.
zeker een kansloze missie...
als ze geluk hebben scoren ze 1 goal.
Hopelijk proberen Guus en zijn mannen de schade beperkt te houden.Een stuntje had Guus et al over maar als dat zou gebeuren dan staan vriend en vijand met open mond te kijken.
Zou wel (Y) zijn....maar dan mag je wel verder dromen vrees ik.Een punt vier ik al als een overwinning.
Arsenal wint, met 2-0 ofzo

3-1

Zou wel leuk zijn voor het Nederlands voetbal als PSV wint, maar ik heb er weinig vertrouwen in... Arsenal speelt op dit moment de sterren van de hemel... maarja we zullen het vanavond zien.
laatste aanpassing
Zou wel leuk zijn gelijkspelletje of winst
zou je meteen al die arrogante neuzen de mond
snoeren evenals Studio neus. :D
en daarom hoop ik dan ook van harte dat psv een pak slaag gaat halen :yes:

al zou het knap zijn als het niet gebeurt, dat dan weer wel
Hahaha alsof Ajaks geen pak slaag krijgt dan :P
dat zie ik ook somber in :(

maar toch wint AjaX :yes:

o:)
laatste aanpassing
Laten we hopen dat ze beide winnen ;)
Is goed voor het NL voetbal zoals ze dat
zo mooi kunnen zeggen :yes:
sorry maar dat krijg ik niet over mn lippen ;)

ik zal heel hard lachen als psv vanavond dik verliest en ik begrijp goed dat psv ers dat morgenavond hebben. :yes:
Wie het laatst lacht,lacht het best ;)
we zullen zien, succes (y)
puntjes blijven op Highbury vanzelfsprekend.. 1x Bergkamp en 2x Reyes dacht ik zo..
Bergkamp is de hoer van Highbury
Bergkamp is de hoer
Bergkamp is de hoer
oh ja joh.. en gewoon op een ander topic verder gaan met je gedoe...

mafkees
Laat me!
We spelen vanavond met 2-2 gelijk!
Jammer dat 't de eerste wedstrijd al is, kwam slecht uit, had er graag heen gegaan!
hey ga je gang, hou je niet tegen.. kun je nog ergens je kicks vandaan halen
en daarom hoop ik dan ook van harte dat psv een pak slaag gaat halen

Beter een pak slaag van Arsenal dan na 0-3 ,3-3 spelen tegen Den Haag (K)
wie het laatst lacht, lacht het best (k)
Is goed :)(Y)
Ik begrijp alleen niet dat je hoopt dat PSV dik verliest.
Gaat je haat zover dat je voor ieder buitenlands team bent die opponent is van PSV?
laatste aanpassing
Als ik eerlijk ben, hoop ik ook altijd dat Ajax dik verliest!!!
Dat is eerlijk.Maar ik vind 0-1 in de laatste minuut door Ibrahimovic ook genoeg hoor.
laatste aanpassing
Da's idd nog leuker, 0-1 in de laatste minuut door Ibrahomovic!
vind het niet erg hoor dat anderen Ajax liever zien verliezen in Europa. Ben ook 1 van de weinigen die aan t juichen is tijdens een Europacupwedstrijd van Feyenoord en Teplice scoort :D.
Dan spring ik idd ook 2 gaten in de lucht.
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
khoop een saaie 0-0...ik kan t toch niet zien
ben je blind ofzo
jah, ik ben blind..... zie je ook op me foto...is kijk er naast

ik denk dat psv op ze klote gaat krijgen met 3-0
3-0 maar ze spelen niet tegen sparta ofzo 9-1 en dan moet arsenal heel wat kansen laten liggen

ik hoop op een gelijk spelletje maar ik denk dat 't 2-0 ofzo word voor arsenal maar da maken we wel goed in eindhoven :yes:

Ze houden 't nog redelijk vol es kijken wat de 2de helft ons brengt
arsenal is gewoon beter psv loopt achter de feiten aan et is geen schande alleen een teleurstelling

ze hebben 't goed gedaan
Arsenal is gewoon de betere ploeg en als je dan ziet da ze de laatste 10 min ze toch nog flink onder druk hebben kunnen zetten geeft mij da toch wel hoop op de andere wedstrijden...

Helaas.... En erg zuur dat ze verliezen door een eigen goal.

Als ze nou hadden gespeeld zoals de laatste 20 min. Misschien toch te laat beseft dat ze eigenlijk geen respect voor die gasten moeten hebben. Want zo speelden ze wel.

Maar goed! Morgen Ajax eff die italianen pakkie geven :bounce: :D
jammer dat ze verloren hebben, maar 1-0 tegen Arsenal doen weinig teams na :D:D
jammer jammer, ik vond ze bij vlagen wel goed spelen... heeel klote van dat eigen doelpunt :S:S
toch wel knap opzich .... en dan nog eigen doelpunt ook ...beetje balen voor hun ...

donderdag feyenoord :yes:

1-5
Zonde van die eigen goal.PSV verdiend toch wel een dikke (y) voor het spel.

heb alleen de 2e helft gezien!
vondt arsenal heel zwak!

enne was jammer voor psv!
beetje geluk pakken ze een puntje mee

morgen ajax die starten gewoon met 3 punten:)
godver, die commentators op de engelse tv die komen me mn strot uit..eerst op t EK al, en vanavond zaten ze arsenal me n partij de hemel in te prijzen..en ze speelden gewoon drie keer bagger, jammer inderdaad dat PSV teveel begon met tegen Arsenal te voetballen in plaats van dat ze hun eigen spel speelden zoals de laatste 20, 25 minuten..met een beetje geluk pak je een puntje mee, wat een kutgoal trouwens..
maar helemaal geen schande natuurlijk, je loopt er niet met een superkutgevoel weg, 1-0 uit tegen arsenal is niet slecht..