Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Kan je begrijpen in je antwoord master maar toch moet jer blijven respect voor hebben vind ik... Want eerst ben je er fier op een roep je zijn naam vanop de tribunne en ze vertrekken naar andere oorden waar de club en de speler beter van worden in het sportieve en financiele moet je daar begrip voor tonen hoe spijtig dat het ook in sommige transfers ook is...
2-1
Bucks 7 september 2004 22:10
Dit wordt een lastige pot. Als je kijkt naar de namen bij Juventus moeten ze ons oprollen. (Nedved, Zambrotta, Del Piero, Zlatan, Cannavaro, Thuram? Maar toch moet een puntje wel haalbaar zijn!
Oja Joh? 8 september 2004 11:41
Joh haal die Zlatan ff uit dat rijtje grote voetballers joh mafkees!
Die mongool mag nog niet eens de schoenen van die gasten poetsen!
Sow ga jij je moeder maar eens ff mafkees noemen. Je kunt het ook anders formuleren. Zlatan zal ooit in dat rijtje gaan voorkomen, maar beetje voorbarig van mij natuurlijk. Trezeguet is trouwens ook een spits die er bij hoort te staan.
Später
Dit wordt een lastige pot. Als je kijkt naar de namen bij Juventus moeten ze ons oprollen. (Nedved, Zambrotta, Del Piero, Zlatan, Cannavaro, Thuram? Maar toch moet een puntje wel haalbaar zijn!
Oja Joh? 8 september 2004 11:41
Joh haal die Zlatan ff uit dat rijtje grote voetballers joh mafkees!
Die mongool mag nog niet eens de schoenen van die gasten poetsen!
Sow ga jij je moeder maar eens ff mafkees noemen. Je kunt het ook anders formuleren. Zlatan zal ooit in dat rijtje gaan voorkomen, maar beetje voorbarig van mij natuurlijk. Trezeguet is trouwens ook een spits die er bij hoort te staan.
Später
De return of Zlatan.
na vandaag is al het positivisme weg bij mij iig.....
Heb je het eindelijk door!
Hoop voor AJAX dat ze een puntje halen of winnen maar zie het somber in voor ze, iig s6!
ik denk 0-4 voor juve
tuurlijk kijlebakkie noch steeds charijnig van zondag