Partyflock

Forumonderwerp · 703663

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

mijn vriend heeft een nieuwe aanwinst,

o jee kijk nou het is mijn naam ;-)

stoer he moet je wel lef voor hebben vind ik!!
:vaag:

mag lijen dat het over een maand of twee over is, kijken of ie em nog zo mooi vind :/

no offense (F)
laatste aanpassing

Duidelijk geval van: Beetje dom

(f)
Daar ga je spijt van krijgen :-P

Nicolle is met Dubbel L :-)

Wat zal hij balen als het uitgaat, zit je mooi met zo'n grote naam op je arm..
ja zeker maar ik zou het noooit doen je weet nooit wat er kan gebeuren en dan loop je met de naam van je ex op je arm
ja toch??

Compensatie voor het enorme gebrek aan hersencellen?;)

Als het uitgaat dan kan hij er altijd nog "Nicole is een kankerhoer" van maken :)
nee denk ik niet hij heeft wel een grote denk ik

kankerhoer

Uh, da mag niet, pas op anders ban ik je :devil:
:[

Als hun zeker weten dat het niet uitgaat,dan is dat prima toch?!
Ik zou het ook wel durven hoor,maar ik doe het niet omdat ik het niet mooi vind..
ik vind het persoonlijk ook niet zo heeel erg slim...

met namen van bv je kinderen vind ik het weer een heel ander verhaal...:-)
hoe dom kun je zijn!!! :S :frusty:

Beetje ordinair en erg lelijk ook ;)
word er geil van

nou goed!

waarvan? %)

Geile Snee, wil je met me kroelen op Q-Base? Dan laat ik ook een tattoo van jouw naam op mijn arm zetten:)

Thanks, maar nee! ;)

Waarom gaan alle mensen er tegenwoordig maar van uit dat alle relaties toch wel weer uitgaan??? :P

Ik heb dat dus helemaal niet en ik geloof best dat dit een serieus stel is,ze hebben ook al een kind zo te zien,nou zegt dat niet alles natuurlijk....

Maar wij wilden eerst ook namen laten zetten hoor,is toch :lief:
vind beetje dom :jaja:

BTW hij staat op zijn onderbeen en niet op zijn arm !!

_Micky_ 2 september 2004 21:09
Geile Snee, wil je met me kroelen op Q-Base? Dan laat ik ook een tattoo van jouw naam op mijn arm zetten

Ik denk ook niet dat mijn naampje op jouw poezelige armpje past ;)
laatste aanpassing
het is niet cool :S w8 maar tot het uit gaat...

Ik vind het mooi (Y)
ZOu het zelf niet snel doen, maar vind het wel mooi!

Ik wil de eerste letter van de naam van me kids op me arm, misschien als ik ooit een ECHTE vaste relatie heb waarvan ik zeg: nee dit gaat nooit meer over dat weet ik zeker. komt de eerste letter van de naam van me vriend er misschien ook wel bij! :yes:

hmz dat zou ik NOOIT doen..
maar ieder moet dat zelf weten :d

Onderbeen? oh sorry dan :x

als hij het mooi vind... en anders kun je hem er nog altijd af laten snije :)

ondanks het feit dat ik het een mooi lettertype vindt, is weer eens wat anders dan de afgezaagde Oud Engelse of Gothische letters, vind ik het zo dom als je maar dom kan zijn...

Nooit maar dan ook nooit moet je de naam van je vriendin/vrouw nemen, van je kinderen ja, maar vriendin/vrouw :no:

als het uitgaat (ja het kan uitgaan, geen enkele liefde is eeuwig) dan is ie mooi de lul, en kan ie lange broeken dragen voor de rest van z'n leven...

als hij het mooi vind... en anders kun je hem er nog altijd af laten snije

Ik wil wel helpen, heb nog wel een aardappelschilmesje liggen :devil:

;p
laatste aanpassing

Ik wil wel helpen, heb nog wel een aardappelschilmesje liggen

pak da gelijk un vleesmes :[ duurt minder lang ;P

idd duidelijk geval van een tekort aan hersencellen.

Wat een pannenkoek :D

lekkah dom...
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf! nicole!

ik vind hem mooi en (Y) voor iedereen die hem ook mooi vind !!

ik ga toch nooit meer bij hem weg...

jullie lijken wel jaloers ;-) hihi
laatste aanpassing

HAHAHAHAHAHhahahaha

mag ik ff lachen?

stoer?? :-S

ik verklaar hem voor gek!

het is idd een hele mooie. en het is misschien het ultieme bewijs van jullie liefde voor elkaar. maar als je dan toch persé de naam van je vriendin wilt laten tattoeëren, doe dat dan op een plaats waar niemand het ziet en laat een hele kleine zetten.
of neem desnoods chinese tekens.

ik ben er helemaal niet van overtuigd dat alle relaties stuk gaan. maar als het gebeurt, staat hij mooi voor aap met die tattoe. dan kan ie het gaan uitleggen tegen zijn nieuwe vriendin. wat zal die lachen als ze heel haar leven moet rond lopen met een vriend die de naam van een ander op zijn lijf heeft staan :-/
en met die tattoe wordt ie zelf ook elke dag aan zijn ex herinnert

't is maar wat je leuk vindt
maar ja, 't zijn zijneigen zaken natuurlijk
Niet mooi... als mijn vriend t zou doen zou ik het spontaan uitmaken! :[

Even zonder dollen... not done... Beckham heeft t tenminste nog slim gedaan die heeft zn wijf dr naam in t Hindo op zn arm staan, niemand die t snapt, kan ie altijd nog beweren dat er wat anders staat.. :yes:

vind het ongelofelijk dom en vind de letters niet eens erg mooi:/

Wel lef hebben hoooor!! Als hij dat wil doen moet hij toch helemaal zelf weten, maar als ik één ding weet is dat niks cker is in het leven, maar wel een gewaagde gok!!(Y)

Hoeft in ieder geval niet bij mij aan te komen!!:S
nou daar ben ik echt niet jaloers op hoor!!

het ziet er mooi uit maar zou dat nou echt nooit doen een naam op me lijf tatoeren
misschien van je kinderen maar niet je vriend of wat dan ook
laatste aanpassing
Ik hoop voor jullie dat de liefde tussen jullie nooit meer over gaat anders loopt hij daluk mooi voor lul...

ik zou het ronduit klote vinden als me nieuwe vriendje met de naam van zijn ex rondloopt EN ik moet er tegenaan kijken, wat een afknapper zou dat zijn

gelukkig leven we in een vrij land, je moet lekker doen wat je wil doen!
jezus zeikerds zijn jullie man :kots:

dat is gewoon het ultieme bewijs dat ie in ieder geval heel veel van je houd nicole.... het kan altijd mis gaan, of je getrouwd bent, of een tatoo hebt maar daar ga je NIET vanuit en ik vind het gewoon toppie hoor! zoiets doe je nie zomaar!

Morgen laat ik "Lieselot" op mijn voorhoofd zetten:)
zielig !!!!! waarom zou je zoiets doen....jullie zijn nu mischien stapel op elkaar .. vraag hoe lang hebben jullie wat ?????

hahahah de ellende komt nog wel :devil:
laatste aanpassing
Artiest Floater
BEETJE JAMMER!!!

moet hij blijven zoeken naar een ander leuk meisje die nicole heet!!!
als hij van je af wil

was laatst nog hele discusie over die tatoe's
welke leeftijd enzo
nou ik vind dat ze dit moeten verbieden
namen van partners

Je kan een tattoo ook altijd nog weg laten halen toch???Of er 1 over heen laten zetten?
Jullie doen nou net of je er sowieso de rest van je leven mee moet blijven lopen,mocht het uitgaan.

huuuuup kaaschaaf erover!:[
hmm dit zou ik niet doen, als het uit gaat kun je er spijt van krijgen, en wat overheen zetten of verwijderen kan, maar word het lelijk van :s
Onderbeen?? aha dus als we over een jaar midden in de zomer 34'C iemand met een lange broek zien rondlopen met het zweet dik op zijn kop,is het waarschijnlijk je EX !! :d
weghalen geeft littekens
kost heel veel geld zeker zo een grote
en je kan niet overal iets overheen laten zetten
plaatje wat er staat zal iets donkerders overheen gezet moeten worden
aangezien deze letters nogal groot en dik zijn lijkt dat me erg moeilijk

maar heel veel plezier ermee

EN STERKTE