Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Waarom gaan alle mensen er tegenwoordig maar van uit dat alle relaties toch wel weer uitgaan??? 
Ik heb dat dus helemaal niet en ik geloof best dat dit een serieus stel is,ze hebben ook al een kind zo te zien,nou zegt dat niet alles natuurlijk....
Maar wij wilden eerst ook namen laten zetten hoor,is toch
Ik heb dat dus helemaal niet en ik geloof best dat dit een serieus stel is,ze hebben ook al een kind zo te zien,nou zegt dat niet alles natuurlijk....
Maar wij wilden eerst ook namen laten zetten hoor,is toch
Ik vind het mooi 
ZOu het zelf niet snel doen, maar vind het wel mooi!
Ik wil de eerste letter van de naam van me kids op me arm, misschien als ik ooit een ECHTE vaste relatie heb waarvan ik zeg: nee dit gaat nooit meer over dat weet ik zeker. komt de eerste letter van de naam van me vriend er misschien ook wel bij!
ZOu het zelf niet snel doen, maar vind het wel mooi!
Ik wil de eerste letter van de naam van me kids op me arm, misschien als ik ooit een ECHTE vaste relatie heb waarvan ik zeg: nee dit gaat nooit meer over dat weet ik zeker. komt de eerste letter van de naam van me vriend er misschien ook wel bij!
ondanks het feit dat ik het een mooi lettertype vindt, is weer eens wat anders dan de afgezaagde Oud Engelse of Gothische letters, vind ik het zo dom als je maar dom kan zijn...
Nooit maar dan ook nooit moet je de naam van je vriendin/vrouw nemen, van je kinderen ja, maar vriendin/vrouw
als het uitgaat (ja het kan uitgaan, geen enkele liefde is eeuwig) dan is ie mooi de lul, en kan ie lange broeken dragen voor de rest van z'n leven...
Nooit maar dan ook nooit moet je de naam van je vriendin/vrouw nemen, van je kinderen ja, maar vriendin/vrouw
als het uitgaat (ja het kan uitgaan, geen enkele liefde is eeuwig) dan is ie mooi de lul, en kan ie lange broeken dragen voor de rest van z'n leven...
stoer?? 
ik verklaar hem voor gek!
het is idd een hele mooie. en het is misschien het ultieme bewijs van jullie liefde voor elkaar. maar als je dan toch persé de naam van je vriendin wilt laten tattoeëren, doe dat dan op een plaats waar niemand het ziet en laat een hele kleine zetten.
of neem desnoods chinese tekens.
ik ben er helemaal niet van overtuigd dat alle relaties stuk gaan. maar als het gebeurt, staat hij mooi voor aap met die tattoe. dan kan ie het gaan uitleggen tegen zijn nieuwe vriendin. wat zal die lachen als ze heel haar leven moet rond lopen met een vriend die de naam van een ander op zijn lijf heeft staan
en met die tattoe wordt ie zelf ook elke dag aan zijn ex herinnert
't is maar wat je leuk vindt
maar ja, 't zijn zijneigen zaken natuurlijk
ik verklaar hem voor gek!
het is idd een hele mooie. en het is misschien het ultieme bewijs van jullie liefde voor elkaar. maar als je dan toch persé de naam van je vriendin wilt laten tattoeëren, doe dat dan op een plaats waar niemand het ziet en laat een hele kleine zetten.
of neem desnoods chinese tekens.
ik ben er helemaal niet van overtuigd dat alle relaties stuk gaan. maar als het gebeurt, staat hij mooi voor aap met die tattoe. dan kan ie het gaan uitleggen tegen zijn nieuwe vriendin. wat zal die lachen als ze heel haar leven moet rond lopen met een vriend die de naam van een ander op zijn lijf heeft staan
en met die tattoe wordt ie zelf ook elke dag aan zijn ex herinnert
't is maar wat je leuk vindt
maar ja, 't zijn zijneigen zaken natuurlijk
Ik hoop voor jullie dat de liefde tussen jullie nooit meer over gaat anders loopt hij daluk mooi voor lul...
ik zou het ronduit klote vinden als me nieuwe vriendje met de naam van zijn ex rondloopt EN ik moet er tegenaan kijken, wat een afknapper zou dat zijn
gelukkig leven we in een vrij land, je moet lekker doen wat je wil doen!
ik zou het ronduit klote vinden als me nieuwe vriendje met de naam van zijn ex rondloopt EN ik moet er tegenaan kijken, wat een afknapper zou dat zijn
gelukkig leven we in een vrij land, je moet lekker doen wat je wil doen!

![[L]inn*](/images/user/20379_524311.jpg)