ik kijk altijd te vaak of m'n benzinekraantje van m'n brommer open of dicht staat
en ik trek altijd losse velletjes van m'n vingers af... is meer een zenuwtrekje 
rij jij nog brommer??
ennuh Lady Korsakoff jij hebt niet zo'n topic gehad!!
https://partyflock.nl/SECTION/user/ACTION/openedtopics/USERID/116108
ennuh Lady Korsakoff jij hebt niet zo'n topic gehad!!
https://partyflock.nl/SECTION/user/ACTION/openedtopics/USERID/116108
maar gelukkig bijt ik geen nagels
die knip ik altijd braaf af 
die knip ik altijd braaf af laatste aanpassing
ik smeer mijn but altijd aan mijn zakdoek af en daarna snuit ik altijd in mij zakdoek
Me ma begon altijd te zeiken.. nu heb ik ze eindelijk lang, begint ze te zeiken dat ze te lang worden
het is ook nooit goed...
Als ik de Veronicagids lees dan begin ik achter in en eindig voorin!!!!
hè nu je ut zegt
ik begin ook altijd bij dirkjan en eindig bij de beginpagina
Ik moet alles met gelijk aantallen doen, als ik 4 keer de hond aai, dan moet ik ook 4 keer de kat aaien, en ik heb dat ook als ik chips pak!
als ik een oneven aantal heb, moet ik PER SE een chippie erbij dat het even wordt.
Of als ik drink dan moet ik mijn glas met een even aantal slokken opdrinken.
Als ik iets niet doe wat ik eigenlijk wel moet doen in mijn hoofd, dan ga ik er de hele tijd aan denken dat ik het eigenlijk wel had moeten doen en dus doe ik het maar gelijk.
en zo heb ik nog heel veel rare dingen haha
als ik een oneven aantal heb, moet ik PER SE een chippie erbij dat het even wordt.
Of als ik drink dan moet ik mijn glas met een even aantal slokken opdrinken.
Als ik iets niet doe wat ik eigenlijk wel moet doen in mijn hoofd, dan ga ik er de hele tijd aan denken dat ik het eigenlijk wel had moeten doen en dus doe ik het maar gelijk.
en zo heb ik nog heel veel rare dingen haha
laatste aanpassing
Ja ik heb dat dus ongeveer bij het controleren van sloten, het gas, lichtknoppen, wekker, njah dat soort dingen 
Ik tel dan van 5 t/m 10 en dan is het ok
Het wordt steeds minder, maar het was bij het ziekelijke af
en het gekke is dat je er zelf helemaal gek van wordt, maar als je het niet doet dan voel je jezelf ook kut 
Dwangneurose heet dat geloof ik
Ik tel dan van 5 t/m 10 en dan is het ok
Het wordt steeds minder, maar het was bij het ziekelijke af
Dwangneurose heet dat geloof ik

![]x[](/images/user/19073_2728749.gif)