Partyflock

Forumonderwerp · 702451
is de volgende wedstrijd.

ik gok 2-1
kraaykneus , als je nix normaals te melden heb hoer dan op joh blije
is altijd wel een van de wedstrijden dat er wat meer volk mee gaat maar als die sukkels van het bestuur meer kaarten regelen dan wordt het nog voller ipv een half vak gevuld :@

zijn we ook trots op ,tja dat UTREG het uitvak van NEC niet vol krijgt tja das UTREG ze probleem he,dat noemen ze nou clubliefde in NIJMEGUHHHH dat wij het uitvak vol hebben altijd,en laat er nou weer 400 man naar UTREG gaan ,meer kaarten waren er nie ,anders gingen we wel met 800 man:bier:
en vooruit komen durven jullie niet
zijn we ook trots op ,tja dat UTREG het uitvak van NEC niet vol krijgt tja das UTREG ze probleem he,dat noemen ze nou clubliefde in NIJMEGUHHHH dat wij het uitvak vol hebben altijd,en laat er nou weer 400 man naar UTREG gaan ,meer kaarten waren er nie ,anders gingen we wel met 800 man

420 man ;)

nee alleen kraaiekopen durven vooruit ,laat ik morguhh nou vooruit komen
en we slaon jullie koppen in mekaar!!!!

tja dan hek toch nog wat overgehouwe aan utregg:smoke:

:bier::bounce:

:respect:
nee alleen kraaiekopen durven vooruit ,laat ik morguhh nou vooruit komen

nee dat zeg je verkeerd je komt vanuit groningen via utreg maar je gaat gewoon weer terug;)

ja oke ,daar heb je weer gelijk in ,kom dat toch effe goed uit he :yes:
Ga morgen de hele dag op CS zitten :yes:
ik kom ook morgen:)

gezeliggg als jullie maar wel een dikke jonko meenemen voor mij :smoke:
Nou Maup kan je samen met Hawk naar nijmegen want je zal wel naar je kinkygirl gaan;)
Dat dan weer wel ;P
Ik ga niet naar nijmegen:no: andere keer weer,deze week heb ik rust;)

nee ik ga nie met neusen op stap ,word ik gelijk gebannen door de boys from NIJMEGUHH,laat die kipske maar lekker naar neusendam gaan:yes::bier:
ik ga wel met joost stappen eerdaags stel ik me netjes aan je voor:lief:

joost mag het weten wie joost is :smoke::no:
UK;) je bent dan wel :lief: tegen me he

oooo joostie,ja die is tegen iedereen lief zelfs tegen een kippekont ahahahhaha en een haakneussie:no::bier:
o dan bel je meteen je vriendjes als ik er ben:) gezellig maak ik gelijk kennis met het hele stel

ik denk nie dat je daar egt op zit te wachten op onze jongens,die zitten nie egt op neusen te wachten ,ja meschien voor wat anders:smoke:
oh dus ze komen me allemaal de hand schudden:) gezellig kan niet wachten

tja wij zitten nie op de mysterygast te wachten hoor ,maarja wat jij wilt pik ,als je handtje wilt schudden dat kan he ,maar dan wel op onze manier he :yes:

of moek die vogel een vleugel geven ahahahahhaha:yes:
jullie manier is met ze alle op 1 is het niet;) gaan jullie me ook zoeken:)

Nou zal dan maar wat meenemen:)voor de zekerheid

nou als je er uit ziet als op de foto zal ik je wel nie snel te pakken krijgen ,maar neem maar voor de zekerheid nog een paar parkieten mee ,meschien helpt dat :smoke: ahhahaha
ach ik zal me tattoo's zichtbaar laten zien als ik door de stad loop:)
Die kleine vogeltjes kunnen niets maken.. wij hebben een kraay

ja ik heet nie voor niks HAWK ,maarja ga niet voor een parkiet de helle stad door baggeren,en dan moek nog op tattoo,s letten ook ahhaha

Ben ik zo populair, dat iedereen met me wilt stappen ?? B)

O:)

Avondje Utreg joh..gezellig met je maatjes ;)

Altijd leuk

Mijn duits is niet zo goed..
you speak no german?

:s