Partyflock

Forumonderwerp · 702404
gisterochtend is een kameraad van me overleden door een auto ongeluk, hij is met z`n auto onder een vrachtwagen gereden....

ik moet er de hele tijd aan denken, van waarom nou, hij is nog zo jong en heeft toch nog ze hele leven voorzich...

soms is het leven gewoon niet eerlijk...

Broodje R.I.P. we vergeten je nooit meer, appingedam treurt mee
laatste aanpassing

ik moet er de hele tijd aan denken, van waarom nou, hij is nog zo jong en heeft toch nog ze hele leven voorzich...

begrijp wat je bedoeld. een vriend van mij is bijna al een jaar dood maar ik denk het nu nog elke dag.
ik wil je heel veel sterkte wensen (f)

ik begrijp hoe je je voelt

op een of andere manier is het altijd erger bij jongere mensen, die nog een heel leven voor zich hadden!

sterkte :hug:

tis ook echt zwaar klote. broodje was zo'n toffe kerel. ik denk ook de hele tijd, waarom hebben ze hem nou niet kunnen redden. 21 is veels te jong om dood te gaan"(
maar we kunnen er nu niks meer aan doen, alleen denken aan de leuke herinneren die we van hem hebben.

Ik wil iedereen bedanken die hier een reactie heeft geplaatst.. Het is fijn te merken dat er zoveel mensen meeleven..

BEDANKT!
Veel sterkte in deze moeilijke tijd!!

inderdaad echt super om hier te lezen hoeveel mensen meeleven.
echt bedankt.
we krijgen broodje er niet mee terug maar het doet me wel goed als ik dit hier allemaal lees.
broodje ik zal je nooit vergeten!!

Heel veel sterkte en gecondoleerd....

wat vreselijk.... :(

Heel veel sterkte toegewenst aan alle vrienden en familie. :flower:

Pff, wat erg zeg!! :/
Heel veel sterkte aan al z'n familie, vrienden en bekenden!! :flower:
gecondoleerd en veel sterkte ook aan familie en andere vrienden.
heel veel sterkte voor de mensen die hem kennen dit is echt geen leuk moment, en de opgave is ook niet gemakkelijk , dus hou je sterk en laat je niet uit het veld slaan.

21 is veels te jong om dood te gaan
Alles onder de 50 vind ik al veelste jong om te overlijden... Mja heb het al te vaak meej gemaakt en toch is iemand van 15 of 21 erger dan iemand van 70. Als je 70 ben heb je zo'n leven achter je en als je jong iemand verliest is het echt zo fucked up omdat je er goed bij stil staat wat diegene niet meer meej kan maken :cry:

Ik zelf heb het ook nog wel ens moeilijk met het feit dat die maat van me er niet meer is, terwijl het al 5,5 jaar geleden is.

Dus echt heel veel sterkte vrienden en familie!

Het leven is te vaak niet eerlijk,
Rust in vrede Alfons

Petrus

Heel veel sterkte aan de nabestaande en geliefde..met het verwerken van dit verschrikkelijke verlies..(K)
heel veel sterkte :flower:
ik weet hoe het is om iemand te verliezen... hou je sterk :kusje2:
inderdaad veels te jong overleden, rust zacht
en appingedam treurt inderdaad mee.
:flower: sterkte ik weet hoe t is om zulke jonge mensen te verliezen:(
life is a bitch

Gecondoleerd en heel veel sterkte voor de mensen die hem kende! R.I.P. (f)
nou mensen vandaag hebben we hem dan begraven ,hij is nu weg alleen onze herinneringen zijn er nog en die zullen we nooit vergeten , bedankt voor jullie medeleven en steun....:flower: