Partyflock

Forumonderwerp · 702176
Waarschuw beheerder
+3
Pfffffff ben net terug van een feestje,

wil wel is weten hoeveel mensen er nog wakker zijn of die net wakker zijn geworden,
en die zin hebben om slap te ouwehoeren,

slapen word niks gheghe,
word dus daggie doorhalen :D:P

Waarschuw beheerder
:D oowww die :D
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: weet je het weer:P

Waarschuw beheerder
ik twijfelde :)
Waarschuw beheerder
donateur
wakkerrrr en waarom? ik ben net thuis van werk
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nog wakker omdat ik me aan het voorbereiden ben op de nachtdienst. Als ik vroeg naar bed ga dan kan ik het morgen niet volhouden op me werk, moet tot 7 uur 's ochtends werken maandag :S

Waarschuw beheerder
ben op verjaardag geweest, en totaal over m'n slaap heen nu.
:/

Waarschuw beheerder
wakker en aan t werk tot 7 uur :-(

Waarschuw beheerder
ik ben nog wakker omdat ik straks ga afteren :D
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom nie verdomme..

Waarschuw beheerder
wakker omdat ik nu net thuis ben :D

Waarschuw beheerder
ha jetje ook weer van de partij

Waarschuw beheerder
zo lijkt het wel ... maar soms is niet alles wat het lijkt :P:D

Waarschuw beheerder
ik ben nog wakker want ik kan niet slapen...:P

Waarschuw beheerder
kan wel slapen denk ik .. al denk ik dat dan de hele kamer gaat draaien :D

Artiest Tomarito
Waarschuw beheerder
Wakker omdat ik gister/vandaag/gister...uhm iedergeval zaterdagavond wat ik nog vandaag mag noemen omdat ik niet geslapen heb maar wat de mensen die net wakker zijn gisteren moeten noemen omdat ze net wakker zijn om 19:00 uur wakker werd omdat ik vrijdagnacht gewerkt hebt wat een hele gezellige jump party was 8 uur 's ochtend pas me bed in ging en heel de week school heb gehad waar ik een gotsgruwelijke hekel aan hebt en nou eigenlijk volop zou moeten leren voor de EDT week wat een soort van tentamen week is wat dus meetelt voor je examen wat helemaal niet leuk is als je daar onvoldoendes voor haalt want dan heb je 6 jaar lang voor nix op school gezeten als een soort van gevangene die elke dag in het bijzijn van zogenaamde slimme ouderen die het allemaal beter weten psychologisch gemarteld wordt om daarna dus zelf zo'n slimmerd te worden wat je overigens niet wordt omdat je na je school alles weer vergeet en net zo goed bij de roteb kan gaan werken omdat ze voor een baan achter de kassa tegenwoordig al VWO vragen en dan kom jij zonder diploma aan omdat je 1 nacht geen zin had om te leren en dus geen goed cijfer haalt dan kan je het wel vergeten he maarja ik zit al vanaf 12 uur achter de computer met me boek voor me en heb nog geen ene flikker gedaan het zijn zo weinig hoofdstukken maar 8 hoofdstukken dat ze denken dat we dat zo eventjes uit ons hoofd kunnen leren zodat we dan de hele wereld aan kunnen en alles begrijpen alles uit 1 boek terwijl je na school pas echt de dingen des levens gaat leren omdat je dan eindelijk meer tijd krijgt voor een sociaal leven en niet elke dag achter de boeken moet om het intelectuele jongetje uit te hangen je ouders blij te maken en maagd te blijven wat zo erg is allemaal dat ik er van moet poepen.

En daarom ben ik nog wakker :vaag: :)

Waarschuw beheerder
Dat is een lange zin! :P
Waarschuw beheerder
wakker...waarom? geen id moet het nut er nog van inzien.

Waarschuw beheerder
Wakker omdat ik gister/vandaag/gister...uhm iedergeval zaterdagavond wat ik nog vandaag mag noemen omdat ik niet geslapen heb maar wat de mensen die net wakker zijn gisteren moeten noemen omdat ze net wakker zijn om 19:00 uur wakker werd omdat ik vrijdagnacht gewerkt hebt wat een hele gezellige jump party was 8 uur 's ochtend pas me bed in ging en heel de week school heb gehad waar ik een gotsgruwelijke hekel aan hebt en nou eigenlijk volop zou moeten leren voor de EDT week wat een soort van tentamen week is wat dus meetelt voor je examen wat helemaal niet leuk is als je daar onvoldoendes voor haalt want dan heb je 6 jaar lang voor nix op school gezeten als een soort van gevangene die elke dag in het bijzijn van zogenaamde slimme ouderen die het allemaal beter weten psychologisch gemarteld wordt om daarna dus zelf zo'n slimmerd te worden wat je overigens niet wordt omdat je na je school alles weer vergeet en net zo goed bij de roteb kan gaan werken omdat ze voor een baan achter de kassa tegenwoordig al VWO vragen en dan kom jij zonder diploma aan omdat je 1 nacht geen zin had om te leren en dus geen goed cijfer haalt dan kan je het wel vergeten he maarja ik zit al vanaf 12 uur achter de computer met me boek voor me en heb nog geen ene flikker gedaan het zijn zo weinig hoofdstukken maar 8 hoofdstukken dat ze denken dat we dat zo eventjes uit ons hoofd kunnen leren zodat we dan de hele wereld aan kunnen en alles begrijpen alles uit 1 boek terwijl je na school pas echt de dingen des levens gaat leren omdat je dan eindelijk meer tijd krijgt voor een sociaal leven en niet elke dag achter de boeken moet om het intelectuele jongetje uit te hangen je ouders blij te maken en maagd te blijven wat zo erg is allemaal dat ik er van moet poepen.

En daarom ben ik nog wakker :vaag::)

Oooohhh sjonge jonge, zeg dat dan!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
verder niemand wakker:S?
Artiest {SHOWLIST artist 24541, 44425}
Waarschuw beheerder
tjah net klaar met werken
kga nou ff pulp fiction kijken :)
Waarschuw beheerder
ben net terug van vrienden, net op tijd thuis, want ik hoor me ouders al weer wakker worden :P

Waarschuw beheerder
donateur
Goeie film Scallywag! Pulp Fiction :yes:

Ik eerst maar es een senseo en ja ben ook nog wakker.. ach toch zondag :D
Waarschuw beheerder
Ik zal zo naar mijn werk... Helaas weer een weekeind dienst...

Waarschuw beheerder
Nog wakker :yes:
Net terug van XXlerator.. Nog ff snel pf checken ;P

Waarschuw beheerder
sja ik ben dr ook nog, vind het maar btje saai eigenlijk rond deze tijd...:(
Waarschuw beheerder
donateur
joehoe wakker hoor

Waarschuw beheerder
uh ikkuh ben nog wakker

Waarschuw beheerder
gezellige boel hier met al die mensen die wakker zijn:P

Waarschuw beheerder
nou lag ik pas om half vier ofzo in mijn bed. en weer om half 8 klaarwakker!!!!!

pfff
uitslapen kan ik dus echt niet meer :gaap:

enne goeiemorgen:D

Waarschuw beheerder
donateur
ik kan niet slapen :vaag:

Waarschuw beheerder
hahaha, dan moet je t vooral niet doen.
;p

Waarschuw beheerder
ben ook nog wakker gezellig he.

lekker je ochtendhoofd voor de pc