Partyflock

Forumonderwerp · 702048
Artiest Muk
Wie mag dat zijn?
uit nederland in ieder geval catscan, promo, dione, d'spyre en ophidian (vind ik :))
Smaken verschillen natuurlijk, laten we dat voorop stellen

Ik ben zelf niet zo'n fan van die rauwe enzyme boel. Houd meer van Korsakoff, DJ Promo & Hellsystem, die soort met mooie breaks erin en toffe bass-lines!! Al hoor af en toe die rauwe shit ook wel s lekker..

idd smaken verschillen:-)
Artiest {SHOWLIST artist 42657, 18051}
ophidian
ruffneck
Artiest Triax
hmm voor mij is niemand favoriet.. de ene maakt altijd goede tracks.. maar meer in dezelfde stijl de ander maakt klapper na klapper gevarieeerd.. maar gaat erom of zijn tracks over het algemeen goed in elkaar steken... vind ik.. verder... ik heb wel inspiratie bronnen cq motivators die mij aan de gang houden met produceren door goede muziek uit te brengen en dat zijn voor mij toch deze namen... maar ik reken niemand tot de beste er is gewoon geen beste... samen draag je mee aan het niveau

The viper
Tha Playah
Endymion
Nosferatu
Tommyknocker
Stunned Guys
evil activities
Promo
Catscan
Angerfist
DJ D
Dione aka E-Noid
Ophidian
D.Passion
jappo aka The Unexist
Dr-Z-vago aka Negative A
The outside Agency
Face Hoover
Armageddon Project
Noize Supressor
Tieum
Hamunaptra
D'spyre
Hellfish
Producer
Radium

etc... en ga zo maar door... allemaal producers die naar mijn schatting gewoon weten hoe ze een goede track moeten opbouwen en het fantastische kunnen afwerken.. waardoor je als het ware topper na topper kunt maken, en vooral altijd een eigen stijl creeeren....
laatste aanpassing
Ophidian NIET
D-Passion
Radium
Omkara Techichi
producer
hellfish
Ophidian NIET

:[

Verklaar u nader...

:respect: :respect:
laatste aanpassing