Partyflock

Forumonderwerp · 701482
Wat denken jullie?

En goedkope Wodka, heeeeeeeeeeeeeele goedkope wodka..
kan altijd met een beetje geluk. kijk naar feyenoord destijds. ook niet bepaald een topteam

utreg heb dus een kleine kans:P

dus jij ging voor de wodka jelt ?heheheheh

hmmm...geef em is ongelijk! Dronken voetbal kijken is vaak leuker dan nuchter...:vaag: ;)
Zal wel mooi weze he maar denk het niet heelaas, Denk dat we de 3e ronde halen.
Ik weet niet hoeveel teams door gaan uit die poule´s.

Enne Zilina ligt er al uit die is in de 2e voorronde van de Champion`s League uitgeschakeld door Boekarest geloof ik, teminste de tegen stander die nu tegen Man United speeld. Dus helaas Jelt geen Zilina.
laatste aanpassing

dus jij ging voor de wodka jelt ?heheheheh

Niet alleen de Wodka ;) Maar als ze liter flessen voor een paar euro'tjes verkopen maakt dat het wel een stuk gezelliger...

Zou wat zijn...Zilina in de CL. Kunnen geloof ik 3.000 man in dat stadion, als Man.Utd op bezoek komt kunnen er geen eens bezoekers van Zilina meer bij

Utreg me stadje lalalala
zeker niet! als ze 1 of 2 ronde's verder komen hebben ze het goed gedaan (Y)

eg waar he

wis nie da je kwoad werd
neem lekker een koud badsie jochie denk toch aan je hartie

daar knappie van op
hoelaat is nou die loting?

ik snap er geen fuck van...
op radio m is het ook niet , o pteletekst staat niks en op rtv staat dat het om half 1 o pradio m te horen was.
wat denk je zelf, laat me niet lachen haha Utrech uefa cup
Dat zal voor FC Utrecht een droom zijn die nooit zal uitkomen hoewel dat zeer goed zou zijn voor het Nederlands voetbal.

Loting is morgen Mini Me, om 13u

Moet je niet weer zon saai kkgat als auxerre loten

zeker klote verre reis en toen verloren we ook nog met 4-2 ajax was dat dan he

teringstad

Auzerre is maar 6 uurtjes rijden pik. Zilina daarentegen met mensen zonder paspoort en een kapoet busje duurde wat langer hehe..

Hehe die was top. Van de week nog een flesje gevonden..St Nicolaus Vodka, goed te zuipen(Y)

Ziiiiiiiiliiiiiiiiinaaaaaaaaaaaa!!!
Geile Hoeren Bende

Deze x neem ik echt een wijf mee uit het Oostblok!!!

Deze x neem ik echt een wijf mee uit het Oostblok!!!

Ha viezerd!

Jij hier? Gezelleeeeug!

Van de week nog een flesje gevonden

Heb alles daar opgemaakt.. daar is het toch voor? :s
ik zie utrecht wel in de derde ronde kome ofzo maar denk dat feyenoord weer ver gaat kome :respect:
auxerre kan je aardig lang en aardig kort over doen. om kaarten te halen deed ik er 4.5 uur over. toen we naar de wedstrijd gingen een uurtje of 10

Heb alles daar opgemaakt.. daar is het toch voor?

Uiteraard..maar als je nog een pak flappen over hebt en je moet toch toevallig tanken laat ik die paar flesjes niet staan!

Hey Jeltsin.......JOEKIE!!!!!

pak flappen over

Ondanks dat alles zo goedkoop was, had ik nix over eigenlijk, ja voor een broodje.. :p

Hey Jeltsin.......JOEKIE!!!!!

Het wordt steeds leuker hier!

Ondanks dat alles zo goedkoop was, had ik nix over eigenlijk, ja voor een broodje..

Hehe zo hoort het eigelijk, maarja wist ik veel hoeveel je pinnen moest daar..gewoon wat ingedrukt:)

Denk het niet :no:

Wij hadden geen pak met flappen nodig om die flesjes niet te laten staan bij tankstation! hihihi
die flessen heb je zeker snel ingeleverd

Nee

tegen een aardige vergoeding ja!

cini sikmek ystiriorum lan

sikter lan

tabonimek

tfoe
Wat een weertje he!