Partyflock

Forumonderwerp · 699701
~Vannacht al een smsje ontvangen (en bedankt, we hebben ook nog zoiets als Ned. tijd ;) )

Net even gekeken, en jahoor Outblast en Miss Kor...(geen flauw idee hoe ik haar naam schrijf) zijn met een videoclip te zien op the Box!
Nummer: Unleash the beast.

Eindelijk niet zo'n supercommercieel nummer en leuke videoclip! :d :d
Check it out! (In Utrecht is clipcode 242)
******* einde discussieeeeeeeeee**********
dank voor het aangeven van het einde ;p
Als je echt van de muziek houdt let je daar niet op. Dan neem je dat maar voor lief.

Je bent pas 19, het is je vergeven. H4L he knul? Zet dat maar in je profiel! :[
Ik ben 18 ja dus? ik heb ook neophyte op me schouderblad wat heeft fucking leeftijd ermee te maken? vertel me dat is meneer bla?

Kijk, dat je me zo beoordeelt zegt meer over jou dan over mij. Als je me in het echt zou kennen zou je weten dat je er helemaal naast zit. Maar goed. Het is gewoon zo. Natuurlijk kan je je aan die meelopers enzovoort ergeren maar wat schiet je er mee op. Het leuke van meelopers is namelijk dat als er iets anders populair wordt, ze net zo snel weer weg zijn.
laatste aanpassing
Ik geloof dat ik de Hardcore-scene nu echt beu begin te raken. Nog een horde puisterige paupers er bij op feesten? Ik heb de 10 jaar mooi rond gemaakt, het is wel goed geweest.....

Ik weet niet waar jij heb gezeten dan de afgelopen 10 jaar want elk jaar komt er zo'n horde bij...

Als jij al 10 jaar feest heb je zelf ook bij zo'n horde gehoord.
laatste aanpassing

Artiest Hungry
Fuck al die commerciele kut hardcore, en fuck the box!

Fuck al die commerciele kut hardcore, en fuck the box!

Moet je vooral zo'n feestarchief hebben wil je serieus overkomen (y)

Terror-Jan's feestarchief
Hellbound Hardcore Festival 17 juli 2004

Hellbound 29 april 2004

Haarlem Hardcore Night · The Oldstyle Edition 12 maart 2004

Slaves to the Rave · Early Hardcore '93 - '97 7 februari 2004

Xplizit 10 januari 2004

The Reunion · Grand Opening 13 december 2003

Club Bizarre · Hardstyles 12 december 2003

Thunderdome · 2003 25 oktober 2003

Bass Generation III 19 september 2003

Houseqlassics · Back by dope demand 6 september 2003

The Sound 15 augustus 2003

Dance Valley 2003 2 augustus 2003

Oxygene 26 juli 2003

Hard-Quake · The Hardcore Edition 4 juli 2003

Overdrive · hardstylezz to da max! geweldig 12 april 2003

Dreamerz Syndrome · Hardstyle & Early Hardcore ('94 -'97) geweldig 11 april 2003

Masters of Hardcore · The reincarnation of forbidden sounds 22 maart 2003

Oxygene 22 februari 2003

Club Heaven 1 februari 2003

Oxygene 18 januari 2003

Oxygene 23 november 2002

Seduction · Hardstyle Event 15 november 2002

Fastforce 26 oktober 2002

heb ik het tog beter gedaan :9

Out of Control goed 17 juli 2004

Van God Los! · DJ Red Alert & MC.D's birthdayparty goed 16 juli 2004

Hardcore Dedicated goed 10 juli 2004

Partyxtreme goed 9 juli 2004

Hellraiser · One Nation ok 2 juli 2004

High Voltage ok 25 juni 2004

The Boss of the Bass' b Birthday Party goed 12 juni 2004

Overmind geweldig 5 juni 2004

Terror Machine ok 4 juni 2004

Deaz D invites You goed 28 mei 2004

Queensday Open Event goed 30 april 2004

Speed Razor geweldig 11 april 2004

Expansion ok 3 april 2004

Synergy · A New Era In Sound geweldig 2 april 2004

LifeStream · From MainStream to HardStream... waardeloos 19 maart 2004

Hardcore Generator · Start the Engine geweldig 6 maart 2004

A Nightmare in Rotterdam · The Legend Returns... geweldig 28 februari 2004

Hardfountain 6 · Hardmaniacs birthday party geweldig 13 februari 2004

Deaz D invites...... YOU! ok 30 januari 2004

Overmind · A gathering of hardstyles goed 24 januari 2004

Neerlandsch Fabrikaat goed 27 december 2003

Hardcore Revolution goed 26 december 2003

Transistor geweldig 12 december 2003

Hardcore Inside · Part III waardeloos 15 november 2003

Oldstyle Turbulence · MC Excess Birthday Party geweldig 14 november 2003

The Wall · No One Harder! goed 8 november 2003

Totally Hardcore goed 31 oktober 2003

Hardcore vs Terror · The BIG edition waardeloos 18 oktober 2003

I Love Hardstyle ok 12 oktober 2003

Hardcore Revival · Revival chapter 1 goed 26 september 2003

Titan geweldig 20 september 2003

Raveworld · The Reunion goed 12 september 2003

Decibel Outdoor waardeloos 30 augustus 2003

Hardcore Resurrection · The Audio Alliance geweldig 26 juli 2003

Back 2 School geweldig 8 juni 2003

Traxtorm Power geweldig 23 mei 2003

Raveworld · Queensday Edition geweldig 30 april 2003

Back 2 School · Easter Edition goed 20 april 2003

Project: Hardcore goed 12 april 2003

Masters of Hardcore · The reincarnation of forbidden sounds geweldig 22 maart 2003

Raving Nightmare · on Tour goed 28 februari 2003

Bitte ein Beat! · EU-phoria goed 21 februari 2003

Traxtorm Power goed 7 februari 2003

Hardcore 4 Life goed 25 januari 2003

Hardbeat Cafe ok 17 januari 2003

Mega Music Dance Experience goed 14 december 2002

Hardcore Heaven goed 30 november 2002

Thunderdome · A Decade

Maar voor die 2 minuten was ie wel even stoer hoor.
hehe ja gabbers zijn altijd stoer en vooral als ze commercie haten :jaja:
Ik ben 18 ja dus? ik heb ook neophyte op me schouderblad wat heeft fucking leeftijd ermee te maken? vertel me dat is meneer bla?

Dat je waarschijnlijk ook zo'n puisterig meeloopstertje bent? Met een tattoo van een of ander groepje uitgebluste dertigers die al jaren geen fatsoenlijke plaat meer hebben gemaakt?

Kijk, dat je me zo beoordeelt zegt meer over jou dan over mij. Als je me in het echt zou kennen zou je weten dat je er helemaal naast zit. Maar goed. Het is gewoon zo. Natuurlijk kan je je aan die meelopers enzovoort ergeren maar wat schiet je er mee op. Het leuke van meelopers is namelijk dat als er iets anders populair wordt, ze net zo snel weer weg zijn.

Ik weet niet wat jij snel noemt, maar de vorige keer duurde het minstens een jaar of 5 voordat ze weer allemaal opgerot waren. Maar dat kun jij je ook vast wel herinneren.

Ik weet niet waar jij heb gezeten dan de afgelopen 10 jaar want elk jaar komt er zo'n horde bij...

Als jij al 10 jaar feest heb je zelf ook bij zo'n horde gehoord.

Herinner me er even aan welke clips er allemaal op TV waren toen? Ik geloof dat er wat gaten in mijn geheugen zijn geslagen....
Bla :D als je gabber had geweest dan had je respect gehad voor mensen die ook in de hardcore scene zitten ( bedoel ik niet mee de wazis)

Weet je waar gabber voor staat :D schijnbaar niet jij uit de oude garde moet dat toch wel weten :D

En btw mijn ex is op braincracking begraven dus vandaar ik een neophyte logo op me rug heb.

Ik weet niet wat jij snel noemt, maar de vorige keer duurde het minstens een jaar of 5 voordat ze weer allemaal opgerot waren. Maar dat kun jij je ook vast wel herinneren.

Toen de scene begon was ik te jong om actief mee te doen. Ik luisterde wel naar hardcore vanaf mijn 11e en heb het een beetje via ID&T magazine gevolgd :). Maar neem eens als voorbeeld de hiphop-scene. Hoe kan het zijn dat daar wel 2 verschillende stromingen, de commerciele en de niet-commerciele los van elkaar, en zelfs samen met elkaar kunnen blijven bestaan. Terwijl die scene ook herkenbaar is door het grote aantal meelopers.
En bla ik vind jou maar een meeloper :) aangezien je iemand zit af te zeiken die vroeger veel in de hardcore scene te betekenen heeft gehad en nu nog steeds en daar bedoel ik dus neophyte mee :)
Herinner me er even aan welke clips er allemaal op TV waren toen? Ik geloof dat er wat gaten in mijn geheugen zijn geslagen....

Rotterdam termination source - poing
Aportiosus - Ofortuna.
La Style - James brown is dead.
wat heeft iedereen toch met die outblast....hij ken goed draaien jah maar zijn plaatjes zijn toch echt minder...geef mij maar tommyknocker ;) veeeeeeeeel beter...gr
Wat een geouwehoer zeg, dadelijk ga je me nog vertellen dat ik Charley Lownoise en Mental Theo goed moet vinden omdat ze ooit vette shit hebben gemaakt :S

Of staan die ieder op 1 bil van je? :[

Ik vind het wel leuk dat er weer meteen lekker gehapt wordt op mijn opmerking! Allemaal mensen die zich weer aangesproken voelen :)
zeg ik dat je ze goed moet vinden?

Respect hebben kan je wel hebben :)
Wat een geouwehoer zeg, dadelijk ga je me nog vertellen dat ik Charley Lownoise en Mental Theo goed moet vinden omdat ze ooit vette shit hebben gemaakt

Of staan die ieder op 1 bil van je?

Ik vind het wel leuk dat er weer meteen lekker gehapt wordt op mijn opmerking! Allemaal mensen die zich weer aangesproken voelen

Blaaaaaaat jij bent gewone een arrogante lul die zich graag boven de rest verheven voelt.
Blaaaaaaat jij bent gewone een arrogante lul die zich graag boven de rest verheven voelt.

Daarom zit ook op PF, hier krijg je dat gevoel als vanzelf :Z

Maar even kort samengevat, meneer Wazige, jij was dol op Hakkubar, Gabber Piet en alle spinoffs die volgden op alle Happy shit van Paul, en je kunt niet wachten tot dat terug komt?

Mannetjes van 15 die zich verdrommen voor een camera van TMF die net doen of ze kei- en keihard gaan en zo gauw die camera verdwenen is weer lekker stil blijven staan de rest van het feest?

Dat was tof? En als ik echt & stoer ben vind ik dat ook leuk? Sneeuwt het in de hel?
(k)je op je gekwetste ziel
Maar even kort samengevat, meneer Wazige, jij was dol op Hakkubar, Gabber Piet en alle spinoffs die volgden op alle Happy shit van Paul, en je kunt niet wachten tot dat terug komt?

En dat maak je waaruit op?

Ik heb me daar nog nooit 1 seconde mee bezig gehouden...IK heb wel iets beters tedoen.

Mannetjes van 15 die zich verdrommen voor een camera van TMF die net doen of ze kei- en keihard gaan en zo gauw die camera verdwenen is weer lekker stil blijven staan de rest van het feest?

Dat was tof? En als ik echt & stoer ben vind ik dat ook leuk? Sneeuwt het in de hel?

Is dat nieuw dan???...ik heb hier video banden liggen van de Energiehal en mysteryland 94 waar precies hetzelfde gebeurd...

//edit
Na hellraiser the religion kan DJ Paul bij mij weinig meer fout doen.
laatste aanpassing

En Bla, allemaal leuk en aardig om iets over onze leeftijd te zeggen. Maar dat jij je als 26-jarige hier nog mee bezig houdt/druk om kan maken wil ook wel iets over jou zeggen.
ik heb hier video banden liggen van de Energiehal en mysteryland 94 waar precies hetzelfde gebeurd...

Vergelijk het maar eens goed....als je het verschil niet ziet tussen dat en TMF Hakke ben je gewoon blind. Dan verdien je niet beter blijkbaar.

Kan me nog goed herinneren dat ik op de bank zat te kijken naar een verslagje van Speedrazor op TMF, wat blijkbaar echt het zelfde feest moest voorstellen als waar ik was geweest.

Kreeg ik de serieuze en oprecht geinteresseerde vraag van een huisgenoot waarom ik het toch zo leuk vond om tussen zulke mongolen rond te lopen ieder weekend. Lul je daar maar eens uit :S
En Bla, allemaal leuk en aardig om iets over onze leeftijd te zeggen. Maar dat jij je als 26-jarige hier nog mee bezig houdt/druk om kan maken wil ook wel iets over jou zeggen.

Het zou me geen ruk moeten interesseren hoeveel siegheilende meelopende kutkoters er op feesten rondlopen? Ben ik dan net zo stoer als jou?

Je zou beter moeten weten dan hen en daarom ook inzien dat het niets voorstelt.

Natuurlijk is het irritant, natuurlijk zijn het idioten. Maar laat je daardoor je avond verpesten? En denk niet dat je weet hoe ik ben want je kent me niet.
Je wordt vanzelf wel wat kieskeuriger. Mensen hoeven niet het zelfde als mij te zijn zolang het maar mensen die echt voor zichzelf gaan en niet om hun groeps cq. schoolplein status op te krikken.

Ik irriteer me al langer aan de mentaliteit van de gemiddelde instromer en om te weten dat er weer een massahype aan zit te komen maakt me echt niet vrolijker.
Ach Bla, je moet je idd. niet zo druk maken! Op die feesten waar wij heen gaan heb je toch niet zo'n last van die koters. Mensen als terrorsmufin zie je niet in de terrorscene verschijnen.

Artiest Balbasaur
Ik ben ook stoer

:yes:

Vette tatoo:P
Op die feesten waar wij heen gaan heb je toch niet zo'n last van die koters.

De eerste keer niet, tegen de 3e editie hebben ze het geroken ofzo.

Mensen als terrorsmufin zie je niet in de terrorscene verschijnen.

Onbedoeld sarcasme?
Vergelijk het maar eens goed....als je het verschil niet ziet tussen dat en TMF Hakke ben je gewoon blind. Dan verdien je niet beter blijkbaar.

Vertel mij dan maar is wat jij als verschil ziet dan schijnbaar weet jij het allemaal zo goed.

Kreeg ik de serieuze en oprecht geinteresseerde vraag van een huisgenoot waarom ik het toch zo leuk vond om tussen zulke mongolen rond te lopen ieder weekend. Lul je daar maar eens uit

Ja want owee als je huisgenoot je niet meer stoer vind...das idd het enigste dat telt wat een ander over je denkt.
Mij zal je idd niet in de terror scene verschijnen :D geef mij maar lekker early hardcore :D

Maarja terrorsmurf is me bijnaam dus ja :)
Ik ben hardcore liefhebber :D en ken me niet verrotte wat meneetje blaatje der over zegt. :D

Schijnbaar issie niet zon hardcore liefhebber aangezien hier die een beetje poep lopen te praten tegen de medefeest beesten,

Ik word ook schijtziek van de wazis in de hardcore scene maar moeten wij daarom afgezeken worden omdat die toevallig in de nieuwe generatie zitten?
Vertel mij dan maar is wat jij als verschil ziet dan schijnbaar weet jij het allemaal zo goed.

Doe maar net of je gek bent.

Ja want owee als je huisgenoot je niet meer stoer vind...das idd het enigste dat telt wat een ander over je denkt.

Tuurlijk. Ben toen resoluut gekapt met naar feesten gaan. Wat denk jij dan.
Geef nou is gewoon antwoord dan ipv. steeds met een vraag te antwoorden...

Nagemaakte :s
laatste aanpassing
Pleur toch op. Je hebt met je hoofd in je reet gelopen als je geen verschil hebt gemerkt tussen '94 en '98.
Je naam zegt het al BLA er komt niets zinnigs uit alleen maar BLAAAAAAA