Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
als je je zoontje weer wil zien zou ik toch eerst es gaan zorgen dat je kan laten zien dat je hem kan verzorgen.opvoeden en dat betekend dus niet...werkeloos zijn en je ex op internet voor kankerhoer uitmaken.....of onderwerpen maken op internet waarin je vraagt hoe of dat je je ex heel veel pijn aan kan doen!! erg intilligent ben je niet he?
Dan bespreek je dat nog niet openbaar, is niet erg slim! 
Trouwens je hebt een kleintje met haar, wat heeft die eraan als zijn moeder niet voor hem kan zorgen. Hoe dan ook ze blijft zijn moeder en soms is t inderdaad moeilijk om tegen elkaar te doen maar negeren heb je ze veel meer mee
Met de tijd komt er vanzelf een nieuwe vrouw/meid in je leven en ziet ze dat jij ook gewoon normaal kan doen en dan ken die kleine gewoon bij je. Heb je meer aan lijkt mij. Een kind heeft er niks aan als zijn vader opgesloten zit.
Even verder kijken dan je neus lang is.
Trouwens je hebt een kleintje met haar, wat heeft die eraan als zijn moeder niet voor hem kan zorgen. Hoe dan ook ze blijft zijn moeder en soms is t inderdaad moeilijk om tegen elkaar te doen maar negeren heb je ze veel meer mee
Met de tijd komt er vanzelf een nieuwe vrouw/meid in je leven en ziet ze dat jij ook gewoon normaal kan doen en dan ken die kleine gewoon bij je. Heb je meer aan lijkt mij. Een kind heeft er niks aan als zijn vader opgesloten zit.
Even verder kijken dan je neus lang is.
hoe hard het ook klinkt ...
maar beste is om elkaar een jaar of 2 niet te zien als je kindje hebt en je gunt elkaar het licht niet meer in de ogen ... ( die haat en neid tussen ouders is TE wreed voro kinderen omdat mee te maken nog harder dan een ouder een tijd niet zien )
heb zelf een kindje en een ex ... is ook niet gemakkelijk geweest in het begin .. toen hebben we het contact zelfs met die kleine voor 2 jaar verbroken ...
nu gaat het perfect ... als Joyce en Jorgen kunnen we niet meer praten ... maar als mama en papa voor die kleine wel ...
maar beste is om elkaar een jaar of 2 niet te zien als je kindje hebt en je gunt elkaar het licht niet meer in de ogen ... ( die haat en neid tussen ouders is TE wreed voro kinderen omdat mee te maken nog harder dan een ouder een tijd niet zien )
heb zelf een kindje en een ex ... is ook niet gemakkelijk geweest in het begin .. toen hebben we het contact zelfs met die kleine voor 2 jaar verbroken ...
nu gaat het perfect ... als Joyce en Jorgen kunnen we niet meer praten ... maar als mama en papa voor die kleine wel ...
ik begrijp t aan de ene kant wel van henk.. heb zelf ook zulke ged88 en alles gehad bij me ex.. maar ik heb er gewoon de moeite niet voor genomen.. er zijn wel belangrijkere dingen dan iemands leven verneuken.. of ligt dat nou aan mij?
en over je zoontje.. uhm.. rechtzaak?
meer heb i ker eignluk ook nie over te zeggen behalve: get a life... sorry hoor
en over je zoontje.. uhm.. rechtzaak?
meer heb i ker eignluk ook nie over te zeggen behalve: get a life... sorry hoor

![¤:bounce:¤----[J]eSs----¤:bounce:¤](/images/user/76839_289730.jpg)