Partyflock

Forumonderwerp · 699058

Artiest The Carcass
vond mysteryland altijd een van de vetste feesten en ging eigenlijk voor de hardcore en die was meestal ook vet gebouwd elk jaar , nu is er dit jaar voor et eerst geen hardcore en hebben ze URBAN ervoor in de plaats en nog wat van dat vage muziek daar
zijn der meer die elk jaar mee hebben gemaakt en nu zoiets hebben van : was dis nou ????
Artiest C-Baze
Ben sinds Mysteryland in Biddinghuizen nie meer geweest.Die ML die daar na kwamen waren nie de ML die ik mee gemaakt heb.Ze gingen het overdag houden en het werd te commercieel,en het ontbreken van de HC op ML hoort HC maar door omstandigheden hebben ze die helaas weg gelaten.
laatste aanpassing

Beste zet van ID&T sinds jaren dat hardcore weglaten.
Vage opmerking RosOne:s

Ik ga dit jaar ook weer!

Vroeger was het beter jah s'nachts, hardcore andere sfeer dat mis ik nu toch wel een beetje

Maar ik heb er toch zin in
Ik weet niet of ik ga, ik weet niet of ik vrij kan krijgen zaterdag.

En anders ga ik hem missen, en ik wil hem niet missen, ook al is het niet meer 100% mijn ding

Beste zet van ID&T sinds jaren dat hardcore weglaten.

hoezo? Heb je er soms last van als er ook een hardcore tent zou zou zijn??

Toen ik nog naar Misteryland ging was Misteryland nog hardcore, sinsdien is het elk jaar slechter geworden met als dieptepunt de aankomende!!
ik sinds 97 in en outdoor...

nu te veel meuk te duur
hoezo? Heb je er soms last van als er ook een hardcore tent zou zou zijn??

nu heb ik nix tegen hardcore ofzo hoor.. maar vorig haar mysteryland (mijn 1ste) was er alleen gezeik toen we langs die Hardcore (3rd nation) liepen.. een stuk of 4x... en Q-Dance stage ook dan, maar die was veel groter... verder heb ik nergens problemen gezien..

dus misschien hebben wel sommige mensen er last van als er een HC tent staat..

ps. ik niet hoor

Beste zet van ID&T sinds jaren dat hardcore weglaten

Mysteryland was vroeger alleen maar hardcore, ze kunnen nu beter ook de naam van het feest veranderen, want dit is geen echte mysteryland meer

Ik ga nog steeds!!! :bounce:

Ik ga omdat ik een kaartje heb gekregen, maar idd, mysteryland is mysteryland niet meer...
Wel jammer dat een ondertussen een soort van dancevalley gaat worden.

Beetje jammer van ID-T dat ze onder dezelfde naam verder gaan...
Ik ben vorig jaar al gestot met gaan ... prijs-kwaliteit-verhouding is drastisch achteruit gehold, dat was in 2002 eigenlijk ook al zo :no:

Een festival hoort wat mij betreft sowieso gewoon 's nachts, en hoeft denk ik ook geen €70 te kosten. Hou het dan wat kleiner en/of zet er wat minder 'grote' dj-namen neer (je kan ze toch niet allemaal zien :s)

En hardcore vervangen door urban is wel 1 van de vaagste zetten ooit van ID&T, juist nu hardcore weer 'in' is. Maar goed, ze zullen er wel hun redenen voor hebben, maar voor mij geen Mysteryland meer.
Ik ga wel lekker hakkûh @ de Early Rave tent @ Decibel :bounce: :yes:
Mysteryland is voor mij et enigste feest sinds dat ik begonnen ben met feesten waar ik elke keer heen ga. Zou eerst niet gaan dit jaar maar kan gelukkig toch!

Hoop wel dat de line up volgend jaar iets beter is en dat er wat progressive is. Nu puur men kaartje gehaald omdat het een leuk terrein is en ik afleiding nodig heb:)
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Na 2001 ben ik niet meer geweest. Het werd te duur, overdag en geen hardcore tent meer.

Het hele concept werd veranderd en kreeg voor mij meer de uitstraling van Dancevalley 2. Het eigen gezicht wat Mystery land had werd opgegeven, hoogstwaarschijnlijk om meer te kunnen verdienen. Jammer :( Want ML '98 blijft voor mij toch een van de beste feesten ooit!

ben 1x geweest en nooit meer..
k ga dit jaar niet voor t eerst sinds lange tijd
<--
Idd jammer dat er geen aparte hardcore area is zoals op Defqon bijvoorbeeld, zekers de moeite waard!
Gelukkig is Promo nog toegevoegd aan de line-up en komt het toch nog goed :D

Die aparte muziekstijlen (groove, jungle, drum 'n bass enz. weet ik veel hoe ze het noemen) is allemaal wel heel leuk als je d'r van houdt maar voor mij liefst hele dag Q-Dance area...goed vol te houden daar :bounce:

Ze moesten eigenlijk meer hardere stijlen hebben op ML. Dus aparte techno, hardtrance, hardstyle en hardcore area's.
Hopen dat ze naar dit soort dingen luisteren en het volgend jaar beter doen. We maken d'r hoe dan ook het beste van!!!
Artiest Gonzo
Ik ga dit jaar ook niet!
ML was voor mij altijd HET feest van het jaar, sinds 1997 (Bagger in Bussloo) maar vorig jaar viel het mij al tegen en de line up van dit jaar is in mijn ogen niet goed genoeg om er zoveel geld aan uit te geven...
Helaas dit jaar geen ML voor mij :(
Met dank aan ID&T!!
Mensen, er is geen hardcore meer omdat er teveel gezeik om die tent is dan. En waarom zouden ze nou hardcore op een feest doen, als het zonder hardcore ook wel uitverkocht raakt??
Het gaat ID&T echt niet om dat sentimentele gelul van jullie 'dat ze er groot door zijn geworden' en 'dat de naam Mysteryland nu niet meer echt is'. Het gaat hen om het geld, en dat verdienen ze zonder hardcore ook wel, en met een stuk minder gezeik.
Heb je trouwens ooit op een trance site een vechtpartij aangekondigd zien worden? Nou dan!!
En als ik lekker loop te trippen, kan ik wel janken als ik een vechtpartij zie, al die agressie, geef mij maar lekker gezelligeheid, zonder vechten enzo. Gewoon vrijheid blijheid, iedereen gelukkig, niemand opgefokt.
Dus, ik ben tevreden. Daarbij, jullie mede-hardcore-liefhebbers verpesten het voor jullie (aangenomen dat jullie zelf natuuuurlijk niet vechten). Dus ik zou zeggen, spreek ze aan, en doe vooral niet mee met dat gekloot.
inderdaad.. geen hardcore houdt in dat ze minder opgelegde security van de gemeente moeten inhuren. Waardoor ze minder hoeven te investeren als ze een andere muziekstijl programmeren. Jammer dat ze geld boven identiteit stellen. :(
Ik ga niet. Wil zelf op zich wel gaan maar niemand waar ik normaal mee ga, gaat.. Om alle redenen die hierboven genoemd zijn :)!

En waarom zouden ze nou hardcore op een feest doen, als het zonder hardcore ook wel uitverkocht raakt?

Laatste wat ik hoorde is dat het voorlopig niet uitverkocht is...
Waarschijnlijk hebben ze liever dat het wat rustiger is en vredelievend, dan dat het uitverkocht is met eindeloze vechtpartijen en gekloot.
En reken maar dat ze daar heeeel bewust voor gekozen hebben...
Mensen, er is geen hardcore meer omdat er teveel gezeik om die tent is dan

Alle edities van ML waar ik ben geweest nog nooit echt gezeik om de hardcore tent gezien.

En om even wat anders te noemen: Volgens mij was er op Dance Valley toch echt GEEN hardcore-tent, maar WEL een enorme vechtpartij, dus dit is een beetje bullshit

En zoals men wel eens zegt: Why change a winning team (of concept) ... zeker nu hardcore weer 'in' is
laatste aanpassing
ging er elk jaar heen, waren leuke feesten, maar dit jaar hoeft het van mij niet.. zonder hardcore:(
En reken maar dat ze daar heeeel bewust voor gekozen hebben...

Ik denk eerder dat ze heeeel bewust gekozen hebben voor het $$$$ ... omdat ze erop gokken dat het Urban-publiek er nu ook ineens op af komt, wat ik betwijfel.
laatste aanpassing

2002/2003 heen geweest
Dit jaar niet
Als je goed leest, zeg ik dus inderdaad dat ze gekozen hebben voor: 'liever niet uitverkocht en rustiger en vredelievend, dan dat het uitverkocht is met eindeloze vechtpartijen'. En met uitverkocht doel ik natuurlijk op de centen.

Wat jij doet is raar redeneren: als er op dance valley een vechtpartij is zonder hardcore, is er bij hardcore nooit een vechtpartij. Wat een onzin!! Het zegt alleen dat er ook vechtpartijen zijn zonder hardcore. Maar feit blijft dat er bij hardcore meer vechtpartijen zijn, en meer kans op vechtpartijen.
Ok... niet helemaal goed gelezen die 1e, my bad ..

Mij heb je niet horen beweren dat er 'op dance valley een vechtpartij is zonder hardcore, en DUS bij hardcore nooit een vechtpartij is'

En dat is nou precies mijn punt, dat er ook vechtpartijen zijn zonder hardcore.

En waarom is het een FEIT (bewijs?) dat er bij hardcore meer vechtparijen zijn? Zoals ik zei, alle ML-edities waar ik geweest ben (1996-2002) heb ik nooit noemenswaardige vechtpartijen gezien, en toch was ik het grootste deel van de tijd bij de hardcore-tent.

Maar zolang jij alleen maar praat over dingen die je ergens hoort, zonder ooit op een hardcore feest geweest te zijn, ga ik hier maar niet verder op in.
ga dit jaar ook voor het eerst sinds jaren niet meer.

Ik ga dit jaar toch maar niet
kvin het ook erg jammer... ik kan zoiezo niet omdat ik moet werken... als ik niet moest werken weet ik niet of ik wel gegaan was... denk het niet!!!
Ik ben alleen op de eerste Mystery Land geweest op de Maasvlakte en ga nu weer voor het eerst :yes:

Mysteryland zonder hardcore = geen Mysteryland, dus snel naam veranderen!!!
Is het niet genoeg 'bewijs' dat ID&T geen hardcore meer wil op dit soort feesten? Lijkt me wel he??

En wie zegt dat ik nooit naar zo'n feest ben geweest? Hoe kan ik anders weten dat ik er helemaal ellendig van word als ik het zie???
ik ga dit jaar pas voor de tweede keer en gewoon omdat het een supere locatie is en de sfeer vorig jaar top was..

maar over dat er nu geen hardcore is, sja heel jammer.. maar jaren geleden heb ik eens een stuk gelezen over mysteryland en dat dat feest jaren zou blijven bestaan omdat het mee zou gaan met de de verschillende stylen in de dancemuziek... en ja dat doen ze dus ook..
ga voor het eerst sinds jaren weer eens ligt wel aan het gratis kaartje :D

paar jaar geleden toen het nog snacht's was vond ik er meer aan dan nu overdag en de muziek vond ik toen ook beter maar goed ieder zijn eigen ding
Ik hoor in principe tot dit gezelschap maar dit heeft niks maar dan ook niks te maken met het feit dat er geen hardcore wordt gedraaid. Ondanks dat ik toen meestal wel in thunderdome tent te vinden was. Ik ben van Eindhoven tot Bidinghuizen ieder jaar geweest. Maar daarna is mijn vaste ML ganger verhuist naar Lanzarote, dus het is er simpelweg niet meer van gekomen. Vreemd maar waar. En ik wilde gewoon eens wat andere feesten bezoeken.
Dit jaar wilde ik eigenlijk wel heel graag gaan, maar een vriend en vriendin van mij trouwen as. zaterdag, dus dan maar niet.
laatste aanpassing

Ik ben een aantal keer geweest (5 keer) Maar toen het overdag was en de HC weg bleef, ben ik het feest principieel gaan boycotten! :[
Ik ben 2 jaar achter elkaar geweest, nu ze dit jaar HC hebben geschrapt geen mystery meer voor mij...

HC is er al langer niet meer bij hoor!

jammer van de hardcore! vin die van 97 en 98 nog steeds de beste mysterylands
Ga wel nog steeds heen, maar vind het zeker wel jammer dat er geen HC meer is! Dat was zeker te gek! En als ik aan ML denk, denk ik ook echt aan die tijd!!
2 Lefty:

Weet niet of je er vorig jaar bij was maar toen was er echt wel een HC-area. :frusty:

En ik sluit me verders bij ISA aan. Wel apart dat die zogenaamde "voetbalhooligans" altijd gaan knokken bij hardcore tenten. :no:

Bij FFWD in Rotterdam nergens problemen totdat de truck van B2S kwam aanrijden. :no::NO::NO::NO:

Heb niks tegen HC, was vroeger fan ervan, maar vindt het dus echt geen ramp dat het niet op ML is. Ik ga lekker uit mijn dak bij Cocoon en Subliminal.:YES::YES::YES::YES::YES::YES::YES::YES­::YES::YES::YES:
laatste aanpassing
Mysteryland is niet altijd alleen maar hardcore geweest, btw...Er waren toentertijd ook andere stijlen aanwezig. Maar ja, de dancestijlen evolueren, dus ook de feesten. Niet altijd even fijn (nostalgie), maar het zij zo. Ik vind eigelijk wel dat er een hardcore-tent moet zijn, ter ere van de traditie, maar meer ook niet.

Ik merk wel bij hardcore-area's dat daar een andere sfeer te proeven is. Voor mijn gevoel een meer opgefokte en agressieve sfeer. Ook het volk is niet van de slimsten, lijkt het soms. Bij de FFWD Dance Parade zaten er bij de b2s-truck een aantal 'joden zijn de baas van Rdam' te roepen. Ook stond ik zowat midden in de vechtpartij.

Bij Dancevalley was de vechtpartij bij de HQ, de hardste stijl op dit evenement. Ik denk dat de hardcore-muziek op sommige mensen een negatieve invloed kan hebben. Het is echt typerend dat juist bij de hardcore-area's meer ellende gebeurd. Ik zal daarom ook nooit alleen naar zo'n feest gaan, wat ik wel zou doen bij trancefeesten, en/of Dancevalley, Mysteryland!

See @Mysteryland Mainstage

Mysteryland is niet altijd alleen maar hardcore geweest, btw...
:x

De meeste schrijven ook:
en het ontbreken van de HC op ML

Verder heb je gelijk met dat gekut bij de Hardere stylen!!
Artiest ScuL
ze hebben dit jaar erg gekort op de hardere stijlen.
hardcore = verdwenen en de line-up van Q-dance is erg mager vergeleken met voorgaande jaren.

ik vind het aanbod te slecht voor de prijs die ze er voor vragen en ga dus dit jaar niet..

wordt mijn derde ML en weet zeker dat het weer vet gaat worden!

Hawtin & Väth :Kwijl:
Mysteryland is niet altijd alleen maar hardcore geweest, btw...

Vroeger waren er volgens mij op Mysteryland meerdere stijlen aanwezig, en dus niet alleen hardcore. Dat zei iemand volgens mij hier ooit op een forum! Maar ja, never mind!

:D
Ik heb dit feest vanaf 1994 bezocht (ik geloof dat het daarvoor één keer eerder was gehouden) en elk jaar twijfel ik wel maar ga uiteindelijk wel weer. :)

Die discussie dat er 'hardcore' hoort te zijn zul je toch altijd wel houden en gezien het feit dat het op feesten als Defqon en Decibel wél gebeurt zou het op Mysteryland ook mogelijk moeten zijn. De organisatie kiest echter voor een bredere opzet waar die muziekstijl niet in past, dus dan niet. Jammer. Ook al heb ik vorig jaar in dat hoekje waar Promo en consorten draaiden nog nooit zoveel debielen, zwakzinnigen en eenhersencellerigen op zulk a-muzikaal gedreutel zich zien voortbewegen. Uit bescherming van die mensen kun je dan eigenlijk ook niets anders dan dát soort muziek niet op Mysteryland te draaien. :X

Gewoon een leuke Hardcore tent met liefst het wat oudere werk zou wél leuk zijn. De Hardstyle mag dan wel geschrapt worden! :jaja:
laatste aanpassing

2bakkeramus:

Toen voor het eerst de HC weg bleef en het voor het eerst overdag was, toen ben ik niet meer gegaan!!

Dat er daarna wederom HC werd gedraaid maakt mij niet uit, gezien het feit het niet meer perse hoeft voor mij HC...uit principe ga ik niet meer naar ML..

Een HC feestje vind ik nog altijd prima hoor, hoewel ik vind dat het meest kutterige partypubliek op dat soort feesten afkomt!

Maar ik maak me eigen feestje, heb nooit last van vechten en ben nog nooit betrokken geweest bij een vechtpartij...je hebt ook mensen die het opzoeken!

alleen jammer dat ze nu ook al op trance feesten ook al meetings willen houden voor knok-partijen , dus HC en agressie is dan ook niet altijd correct
en overdag feesten ???

gewoon jammer hoe een concept naar de klote is gegaan en ze der een dag-feest van hebben gemaakt zoals op six-flags laatst was , waarom niet weer daar , tenminste nog wat dingen waar je lol aan hebt , URBAN , ja sorry , dat snap ik nie ,maar moet denk ik es maar es zon fessie bezoeken en dan oordelen
No Mysteryland for me anymore