Ik snap ook niet hoe ze het voor mekaar krijgen om zoiets te doen. In principe is een paard een vluchdier en als dat niet kan gaat hij aan vallen. Wil je zoiets voor mekaar krijgen moet je bij mijn weten dus wel verstand van paarden hebben wil je dan vluchten en aanvallen in de kiem smoren.
maar t was gewoon overdag toen ze gewoon op stal aan t werk waren.. moeten ze bij ons t erf op om d'r te komen.. heel erg vaag..
maar die beesten van ons zijn zo braaf.. beetje dom misschien.. snap ook niet waarom ie niet weggerend is
maar ze hebben dus dwars door de spieren gestoken die zijn kapot.. duurt wel even voor ie weer klaar is ..
maar t komt gelukkig goed.. 
maar die beesten van ons zijn zo braaf.. beetje dom misschien.. snap ook niet waarom ie niet weggerend is
maar ze hebben dus dwars door de spieren gestoken die zijn kapot.. duurt wel even voor ie weer klaar is ..
Dat meen je niet! Damn!!! Ik HAAT zulke mensen, die moeten ze echt voorgoed achter de tralies zetten. Nog beter hele zaakje hardhandig eraf hakken..Maar ik snap dat je je machteloos voelt!
Ik denk ook niet dat ze nog een keer bij jouw komen eigenlijk... Kan je niet ergens voor de zekerheid camera's plaatsen??
Sterkte iig!
Ik denk ook niet dat ze nog een keer bij jouw komen eigenlijk... Kan je niet ergens voor de zekerheid camera's plaatsen??
Sterkte iig!
laatste aanpassing
Zow dan!! Wat een klootzakken!!! 
Iig sterkte ermee meis!!
Gelukkig komt ut goed met ut arme beestie!!!
Als ik zoiets zou zien, nou ik maak die mensen egwel af!!! Een dier kan zich minder verdedigen dan een mens!! Nou ik lust ze rauw, dat soort klootzakken!! Mensen zijn ut nie eens meer!! Uitschot is ut!!!

Iig sterkte ermee meis!!
Gelukkig komt ut goed met ut arme beestie!!!
Als ik zoiets zou zien, nou ik maak die mensen egwel af!!! Een dier kan zich minder verdedigen dan een mens!! Nou ik lust ze rauw, dat soort klootzakken!! Mensen zijn ut nie eens meer!! Uitschot is ut!!!
hoe is t nu met je paard?
is ie alweer aan de beternede hand?
het komt wel erg dichtbij allemaal , is nu in groningen ook een paard mishandeld:
---------
Getuigen gezocht mishandeling paard
HOUWERZIJL - De politie zoekt getuigen die iets gezien hebben van de mishandeling van een paard.
Het dier is vermoedelijk gestoken met een scherp voorwerp en heeft een snee tussen de voorbenen opgelopen van zo’n 30 centimeter.
De dierenarts, die het dier heeft onderzocht, is optimistisch over de levenskansen van het paard. De eigenaar van het paard is een 39jarige inwoner van Houwerzijl.
----------
blijft wel eng zoiets....
is ie alweer aan de beternede hand?
het komt wel erg dichtbij allemaal , is nu in groningen ook een paard mishandeld:
---------
Getuigen gezocht mishandeling paard
HOUWERZIJL - De politie zoekt getuigen die iets gezien hebben van de mishandeling van een paard.
Het dier is vermoedelijk gestoken met een scherp voorwerp en heeft een snee tussen de voorbenen opgelopen van zo’n 30 centimeter.
De dierenarts, die het dier heeft onderzocht, is optimistisch over de levenskansen van het paard. De eigenaar van het paard is een 39jarige inwoner van Houwerzijl.
----------
blijft wel eng zoiets....
laatste aanpassing
Dan moeten ze hem wel heeeel erg goed vastgebonden hebben of evt. verdoofd?? Die van mij laat zich snachts al heel moeilijk pakken door vreemden en als hij weet dat ze hem pijn willen doen (na de eerste messteek bijv.) opzeker wegrennen, door ze heenlopen iets in die geest, trappen doet hij niet, op sommige momenten best jammer dus...
Sommigen laten alles gewoon toe. Laatst in de krant.. een paard z'n tong af geknipt. Dat ze t toelaten, òf (misschien ook wel bij jou paardje?) ze moeten hem flink verdoofd hebben...
Sommigen laten alles gewoon toe. Laatst in de krant.. een paard z'n tong af geknipt. Dat ze t toelaten, òf (misschien ook wel bij jou paardje?) ze moeten hem flink verdoofd hebben...
ze verdoven de paarden niet, ze binden de paarden vaak gewoon vast aan een hek of iets dergelijks, lokken met eten enzo
zo jezus 
zieke laffe lui
zulke gasten moe je opknopen
na eerst flink gemarteld te hebben dan..
zieke laffe lui
zulke gasten moe je opknopen
Ik kan er gewoon echt met m'n verstand niet bij...eigenlijk zou je dat soort lui gewoon moeten gaan opwachten 's nachts, en dan Gruwelijk hard vermoorden, en het lijk zelf begraven zodat je niet in de gevangenis komt(door die klote wet)...een motief heb je uiteraard toch niet...op zo'n wijze wil ik wel een moord begaan hoor, ik zal trots op mezelf zijn!!!!!!!!!!!!!
Misschien is het maat beter als paarden en ander vee 's nachts op stal gaan, want t lijklt niet echt veilig meer tegenwoordig...veroote smerige kklijers in de wereld, wat haat ik bepaalde mensen zeg!!!!!!
Misschien is het maat beter als paarden en ander vee 's nachts op stal gaan, want t lijklt niet echt veilig meer tegenwoordig...veroote smerige kklijers in de wereld, wat haat ik bepaalde mensen zeg!!!!!!