Partyflock

Forumonderwerp · 698708
wil je later?
of heb je al?
1 of 2 graag. geslacht boeit me niet zoveel!
Heb al een kleintje van bijna 6 jaar :D en zou er met de tijd wel eentje bij willen :jaja:
De tijd zal t leren :D
Heb zoontje van 6...:lief:

En vind wel lekker zo...;)

Ik wil 3 kinderen :D

Ligt eraan hoe de situatie is en soms heb je niks te willen ;)

maar ik denk dat ik dr 2 wil of 3
ik heb een zoontje van bijna drie, maar ik zal er nog wel een of twee bij willen.

wil er graag 2 een jongen en een meisje.... maar pas over jaartje of 6 a 8 eerst maar een kerel aan de haak slaan!! die heb ik toch voor nodig om ze op de leuke manier te verwekken

Ik heb al 1 dochtertje van 3enhalf. zou over een aantal jaartjes nog wel 2á3 kindjes willen krijgen!!!
(K)
ik vind 1 wel genoeg eigenlijk :)

ik wil er 10.000.................................

2 een jongentje en een meisje ut liefste! :jaja:

Ben al klaar heb er 2 :)
Justin 3 jaar & Jaidev 2 weken
Later (misschien) wel eens...

Maar toch zeker niet meer dan 2!
2 of 3 :yes:

Later! denk 2, misschien 3.. maar meer ook niet! :9
Denk 2 maar dat zien we later nog wel... zulke dingen kan je van te voren niet plannen!
wil er 2
eigelijk meer maar 3 is niks en 4 is al teveel
dus dan maar gewoon 2 is al duur zat

2 wil ik er! :)
ik hoop er voor me 30ste wel 1 te hebben, dan t liefst een menneke, een jaartje of 3 later zou ik er dan wel een meissie bij willen!

kan niet w88 tot t zo ver is!
lijkt me echt geweldig zo,n kleine!
Dat is echt mijn allergrootste wens! Ik zou heel graag kinderen willen, zoveel als mijn salaris en dat van mijn toekomstige vriend/man zou toelaten. Ik wil ze graag kunnen geven wat ze toekomt, niet dat ik ze wil verwennen, maar dat ze wel op bijv. voetbal kunnen als ze dat graag willen.

Hoop oprecht dat ik kinderen mag en kan krijgen, er zit nog zoveel liefde in me. Lijkt me een meesterlijk gevoel de onvoorwaardelijke liefde die je voor je kind voelt...
laatste aanpassing
ik wil er ook wel 2 maar dan wel een meisje en een jongen

Ik hoop dat ik er 2 of 3 krijg...
Maar voorlopig nog niet hoor...
2 kinderen jongen en een meisie

wil er 3, 2 jongens en een meisje..
maarja dat heb je natuurlijk nooit zelf voor t zeggen..
ik hoop op een jongen en een meisje
hoop er 2 of 3 te krijgen, liefst al wel met een jaar of 4,
en als het mee zit 1 of 2 jongens en dan maar hopen dat ze op hun pa lijken,
en misschien ook nog wel een meid!

(K) to my "mister-techno"!!!! Love you!!!
laatste aanpassing
ik heb er één :bounce: een onwijs lieve meid en daar wil ik het graag bij houden :yes:
Ik heb een zoontje maar zou wel drie kenderen willen hebben als het ooit haalbaar is:)

Ik heb er geen maar ik wil graag wel een kindje. Alleen het meisje waarmee ik een kindje wil, wil dat niet omdat ze al een dochtertje heeft :(

Dat is jammer...
Hopen dat ze toch bijdraait ofzo...

Ik wil best een kindje..
maar nu echt nog niet..
niet 1 die word teveel verwend..
2 sowieso
en maximaal 3

Ik wil later 2 kinderen...
Eentje als ik 27 ben en de ander als ik 29 ben..
geen 1 en voorlopig ook niet van plan.. maar over jaar of 10 wil k er wel eentje.

2 boys en 1 meid......maar daar w8 ik nog ff mee :)

ik wil later 2meiden en 1jongen!!!

ik wil later eerst een jongen en daarna een meisje!!! maar voorlopig nog niet :D
In welke volgorde heb je toch niet voor t zeggen :p
Voorlopig nog zeker niet nee, maar ik hoop toch wel als ik ergens achterin de 20 ben dat ik iemand heb gevonden waarmee ik kinderen zou willen! En dan in ieders geval 2. Of ik er dan nog meer wil weet ik zo niet. Ligt toch aan de situatie en aan hoe je er DAN tegenover staat! :jaja:
Ik heb een dochtertje gehad (die helaas overleden is) Maar wil zeker wel 2 kinderen als t kan, over een jaartje of 3...
Jeetje, dat is ook wat.
Weet niet zo goed hierop te reageren, maar hoop dat je later als je nog kinderen krijgt er heel gelukkig mee mag worden.

K wil mn DNA wel laten voortbestaan. K denk dat k spermadonor word. Kind opvoeden ben k niet geschikt voor k ben een veel te gestresst iemand en k wil ut mezelf niet zo moeilijk maken later als dat mn ouders ut met mij hebben. En dat meen k serieus.
doe mij maar een stuk of 2 ;)
2 of 3 ofzo :)
ik heb al een meisje van 2 jaar en ik hoop ooit nog een kindje te mogen krijgen... maar denk dat ik het echt bij 2 max. 3 houd

Ik heb een dochtertje gehad (die helaas overleden is) Maar wil zeker wel 2 kinderen als t kan, over een jaartje of 3...

dat is volgens mij het ergste wat je als mens kan overkomen dat gun je echt niemand dikke (k) voor jou
laatste aanpassing

Niks later.....ik heb nu 2 lekkere meiden van 2en half mijn trots.
laatste aanpassing

Ik heb er 2

een jongen en een meisje