Dat is echt mijn allergrootste wens! Ik zou heel graag kinderen willen, zoveel als mijn salaris en dat van mijn toekomstige vriend/man zou toelaten. Ik wil ze graag kunnen geven wat ze toekomt, niet dat ik ze wil verwennen, maar dat ze wel op bijv. voetbal kunnen als ze dat graag willen.
Hoop oprecht dat ik kinderen mag en kan krijgen, er zit nog zoveel liefde in me. Lijkt me een meesterlijk gevoel de onvoorwaardelijke liefde die je voor je kind voelt...
Hoop oprecht dat ik kinderen mag en kan krijgen, er zit nog zoveel liefde in me. Lijkt me een meesterlijk gevoel de onvoorwaardelijke liefde die je voor je kind voelt...
laatste aanpassing
Ik heb een dochtertje gehad (die helaas overleden is) Maar wil zeker wel 2 kinderen als t kan, over een jaartje of 3...
doe mij maar een stuk of 2 
2 of 3 ofzo 
ik heb al een meisje van 2 jaar en ik hoop ooit nog een kindje te mogen krijgen... maar denk dat ik het echt bij 2 max. 3 houd
dat is volgens mij het ergste wat je als mens kan overkomen dat gun je echt niemand dikke
voor jou
Ik heb een dochtertje gehad (die helaas overleden is) Maar wil zeker wel 2 kinderen als t kan, over een jaartje of 3...
dat is volgens mij het ergste wat je als mens kan overkomen dat gun je echt niemand dikke
laatste aanpassing