Partyflock

Forumonderwerp · 698431

Ik las een tijdje geleden in een tijdschrift, dat een meisje verkracht was. Ze was een Turks meisje. Ze had een Turkse vriend en die werd gedwongen om het uit te maken, omdat het meisje niet meer maagd was, terwijl ze maagd moet zijn tot de huwelijksnacht. Vind jij dit kunnen???
laatste aanpassing

ja

Het kan, dat blijkt wel...
Kan dit??

Dat zie je toch :frusty:
Ze had een Turkse vriend en die werd gedwongen om het uit te maken, omdat het meisje niet meer maagd was, terwijl ze maagd moet zijn tot de huwelijksnacht.

Mooie zin :)

Ben jij Turks ?

Wat ik niet vind kunnen is dat moslimmeisjes tegenwoordig een vergoeding kunnen krijgen voor het herstellen van het maagdenvlies!!

Wat ik niet vind kunnen is dat moslimmeisjes tegenwoordig een vergoeding kunnen krijgen voor het herstellen van het maagdenvlies!!

Inderdaad maar das maar een van de zovel krankzinnige dingen in Nederland!
Hier kan alles en wij zijn er strax zelf de dupe van!

ik vind het nergens op slaan dat turkse meisjes maagd moeten zijn en turkse jongens niet :S Mannen en vrouwen zijn toch gelijk :S Waarom mag een turkse man dan meer
:x
al die andere culturen interesseren me geen reet!
dat geld wat wordt vergoed voor dat maagdenvlies, komt wel godverdomme van ons belastingsgeld af!
:nee: waar gaat het heen met nederland?!
laatste aanpassing
tja als we dat is wisten..belachelijk dat ze daar een vergoeding voor krijgen zeg:S
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Belachelijk ja :s

En maagdenvlies of niet, je bent dan toch al ontmaagd :/
Conclusie : neuk turkse wijven in hun kont :yes:

hahah dan willen ze zeker een vergoeding van hun sluitspier
Alle streng gelovigen opsluiten!!!!!!!! welk geloof dan ook heb je geen flikker aan in de dagelijske maatschappij
t gaat allemaal helemaal nerges meer over hiero!
bijv: dat volk wordt gewoon betaald om een opleiding te gaan volgen en de nederlandse taal te leren! :frusty:
ik bedoel, hoe triest is dat dan?!

Mannen en vrouwen zijn gelijk? Dacht het niet onder Moslims.....
Ik heb verkering gehad met een turks meisje. Echt een super leuk meisje... Maar de relatie werd onmogelijk gemaakt door haar vader en broer!
Echt heel bizar... Het meisje moest met een turkse man trouwen en als maagd.

De enige manier waarop wij elkaar konden zie was als zij loog tegen haar broer en vader waar ze was! En het gekke van het verhaal is... Haar moeder is nederlands????????? echt :vaag:
Dat mag dus weer wel?
laatste aanpassing

ja en wat krijg je er voor terug?? Oke, we gaan niet alle buitenlanders over een kam scheren, er zijn heus wel nuttige mensen, maar echt de meeste profiteren alleen maar van ons vrije land. Wanneer is Nederland vol? Wanneer heeft de turk nederland in de macht?? Hoever gaat het nog komen :(
:/ euh... wat is er eigelijk wel normaal in die cultuur???
:. ik ben dr voor dat alle grenzen NU nog dicht gegooid worden, en al t tuig n enkeltje moederland krjgt .:
:jaja: juist daantje!
maak dr maar helemaal niks van
:. ik ben dr voor dat alle grenzen NU nog dicht gegooid worden, en al t tuig n enkeltje moederland krjgt .:

Omdat hij de relatie uit moest maken ?

haha Krisdhull ben het wel met je oplossing eens haha maar dat kunnen wij zeker weer betalen dan :@ die mensen hebben ook niks he!! en als het eens andersom was, wij met z'n allen naar Turkije gingen?? Pff we zouden niet eens een dak boven ons hoofd krijgen!!

dus nederlanders die dan volgens jou buitenlanders zijn mogen terug naar hun moederland nederland???? :s

Jij snapt er echt helemaal niets van!
laatste aanpassing
mijn mening is gewoon dat t merendeel van dat volk hier alles maar dan ook werkelijk alles voor elkaar krijgen, en als puntje bij paaltje komt, ze er geen flikker voor doen!
niet allemaal natuurlijk, maar toch zeker wel 3/4 deel!
en dat zijn er veel.... TE veel
Werk je bij het CBS ?
ik heb t niet over nederlanders nu, of over turken die hier geboren zijn en werken enzo en er moeite voor doen.. daar is niks mis mee..
maar de profiteurs.. daar heb ik t over...
en das trouwes precies t zelfde bij nederlanders hoor, mensen die niks voor de kost willen doen moeten ze aanpakken

mmm... er wordt hier wel heel dom gesproken. Ik heb niks tegen moslims, maar dat van die maagdenvliesvergoeding vind ik gewoon bekrompen!
Dat is gewoon schijnheilig tegenover jezelf, je man en je geloof.
ik ben met je eens dat de Marokaanse jongeren in nederland voor grote overlast zorgen en dat dat echt iets aan moet worden gedaan.

Maar terugsturen kan toch niet... Ze zijn nederlanders... Hoe je het ook bekijkt het is en blijft ons probleem. Hier hadden we na de 2de wereldoorlog duidelijke regels over moeten maken.
:vaag: gaat het nu weer over Marokanen :vaag:

Of is ze door een marokaan verkracht ?

ik vind dat ze die integratiewet gewoon moeten verscherpen. De mensen die hier nu zijn, oke, maar er moeten er toch niet meer bijkomen, ik vind dat goed geintegreerde buitenlanders mogen komen, die komen om dan echt te werken.

Ik hoef hier geen buitenlanders die de Nederlandse taal niet kennen. En ik vind dat de buitenlanders zich aan moeten passen aan ONS en wij niet aan hun!!

En na dit berichtje wil ik niet gebanned worden :P
laatste aanpassing
ik vind dat goed geintegreerde buitenlanders mogen komen

Dus ze moeten al geintegreerd zijn voordat ze hier binnenkomen 8)

Leef je in een utopie ofzo ?

En jij hebt het alleen over buitenlanders die hier komen om geld te verdienen, die mogen van mij juist oprotten :[

Alleen politieke vluchtelingen mogen van mij worden toegelaten !

haha die dan hier hun eigen politieke partij willen oprichten en hier zo hogerop willen komen en die hun eigen godsdienst hier behouden? Betaal jij dan die maagdenvliesvergoeding maar :)
laatste aanpassing
Snap je die term wel :vaag:
haha die dan hier hun eigen politieke partij willen oprichten en hier zo hogerop willen komen en die hun eigen godsdienst hier behouden

hihihi slimme opmerking :no: :p

En idd mensen die hun eigen land uit worden verjaagd door ernstige omstandigheden mogen van mij hier best komen, zolang ze zich maar aanpassen :yes:

nee nee die zin
haha die dan hier hun eigen politieke partij willen oprichten en hier zo hogerop willen komen en die hun eigen godsdienst hier behouden

is niet een beschrijving van het woord politieke vluchteling.

Maar je weet zelf toch ook wel dat politieke vluchtelingen die hier heen komen denken dat ze hier dan in 1x alles mogen.

Best wel triest, maar ja zo zit het moslimgeloof in elkaar :S
dat heb ik ook gehoord jah...

vind zowiezo eingelijk dat moslimgeloof beetje vaag.... wrom moet je in godsnaam maagd blijven tot je huwelijksnacht?? wat heb je deraan :vaag:

om het nog maar eens niet over de ramadan te hebben :S je eigen laten verhongeren en verdorsten door tot zonsondergang niet te eten en niet te drinken. lekker kut voor ze als de ramadan tijdens zo'n hittegolf als afgelopen dagen gehouden wordt.
laatste aanpassing
Maagd blijven tot je huwelijksnacht is niet alleen bij moslims zo. Bij het christelijke geloof ook hoor. Alleen de moslims houden zich er nog aan en de meeste christenen niet.

Maar staat in de Koran dan dat je het maagdenvlies mag herstellen? hahaha grappig zeg, mensen die het maagdenvlies laten herstellen zijn nep! Zich aan de regels van het Koran houden doen ze toch voor God? Als ze dan in God geloven, die alles van boven ziet, denk je dan dat hij dit niet ziet ofzo :S Volgens mij snappen al die moslimmers niet waar ze mee bezig zijn.
laatste aanpassing
whehe de ramadan:Vaag:

eerst ff lekker sociaal doen om zich daarna weer lekker vol te eten tijdens dat suikerfeest :S

voor mensen die zo'n geloof hebben of turks zijn of wat dan ook zal het wel normaal wezen. maar dat als je verkracht bent en het daarom uit gaat omdat je geen maagd meer bent snap ik echt niet, je kunt er toch niks aan doen als je verkracht word.
en dat van dat je kunt herstellen van een maagdenvlies is helemaal idioot
Het nut van maagdenvlies "herstellen"zie ik ook niet zo in.
Maar als goede katholiek moet je eigenlijk ook eerst vasten voor je carnaval gaat vieren. En ik vind het knap dat de meeste moslims de ramadan nog houden, en het idee erachter is ook goed.

vergoeding voor herstellen van een maagdenvlies??????dat gaje nie menen!!! wat een schande zeg......heb gelijk nog meer een hekel aan...........

die mensen moeste ze opsluiten!