Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
woon je je hele leven er al?? das mooi dan word t nog makkelijker jou te vinde

bedankt voor de tip he....SUKKEL
ja is goed
maare....wat voor n praatjes maker ben je...je ging toch wat anders doen....of ken je niks anders doen dan met je rolstoeltje achter de pc hangen en door de verpleegster ontbijt pap door n rietje naar binnen geschoven krijgen terwijl de dokter je teen nagels knipt die jij toch niet kan zien door t bedienings paneel van je rolstoel
maare....wat voor n praatjes maker ben je...je ging toch wat anders doen....of ken je niks anders doen dan met je rolstoeltje achter de pc hangen en door de verpleegster ontbijt pap door n rietje naar binnen geschoven krijgen terwijl de dokter je teen nagels knipt die jij toch niet kan zien door t bedienings paneel van je rolstoel
of is t gewoon dat je nie naar buiten durft omdat dan de kraaien van je grint kop schrikke en ze zo ver weg vliegen dat de mensen in Nederland zullen denken dat de kraaien aan het uit sterven zijn terwijl zo allen=en maar voor jouwn kop op de vlucht zijn
Bob?? uit die flikker tent van de film???
"Bklazen of buigen"
de naam zegt het al
NEUK ME IN ME KONT OLADIEEEE hheee bobbiee....ooohh moet mamma bobbie ff n kusje geven...whahahaha
BOB joge ik heb hier n okkernoot met jouwn naam dr op
"Bklazen of buigen"
de naam zegt het al
NEUK ME IN ME KONT OLADIEEEE hheee bobbiee....ooohh moet mamma bobbie ff n kusje geven...whahahaha
BOB joge ik heb hier n okkernoot met jouwn naam dr op
JA je moet je bek houwe over ansje dr ma want dan ben je pas zielig als je daar over begint
echt...zelfs n kind van 5 jaar zou zo iets nie doen
echt...zelfs n kind van 5 jaar zou zo iets nie doen
VERREKTE ZEESCHUIMER
je weet nie eens waar je over praat
als k dr achter kom wie je bent zdan ga k na t graf van je opa oma oom tante opa ma wie dan ook en k zeik zo hard tege die steen an dat ie spontaan geel uit slaat
je weet nie eens waar je over praat
als k dr achter kom wie je bent zdan ga k na t graf van je opa oma oom tante opa ma wie dan ook en k zeik zo hard tege die steen an dat ie spontaan geel uit slaat
als t n turk is heb ik maar 2 woorden voor m....güle güle
mn zus is nog mooier dan die kerel op die foto
en ik geen eens n zus......ken je na gaan hoe lelijk je bent
en ik geen eens n zus......ken je na gaan hoe lelijk je bent
ja en jou ma is zow lelijk dat je opa zich vrijwillig heb late op sluite zo dat ie je ma nooit meer hoefde te zien