Partyflock

Forumonderwerp · 696563

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ajaxfans vernielen auto’s Feyenoorders
Ajax-supporters hebben in de nacht van maandag op dinsdag in IJmuiden twee auto’s vernield van Feyenoord-fans. Dat heeft de politie gistermiddag bekendgemaakt. Er zijn vijf arrestaties verricht. De Feyenoord-supporters waren met de DFDS Seaways-veerboot vertrokken naar Newcastle. Hun auto’s hadden ze geparkeerd op de Halkade in het IJmuidense havengebied.

bron: www.ijmuidercourant.nl
wil je de weddenschap aangaan dan;)?
wie er meer kan regelen op een dag 1 dag mag je dan vreemd gaan bij het leven;)

Je zegt het maar hoor

Nee probeer maar geen excuus te zoeken om vreemd te gaan, jammer, leuk geprobeerd
laatste aanpassing
dat wil ik zien;)
haahah je hebt me door ;)

Ach kan gebeuren,net als die gozer een shirt van AJAX aan had in rotterdam en een bom of wat dan ook voor ze tochus kreeg.
net zo triest.
typische kakkerlakken acties durven het alleen daar

eigen schuld dikke bult.

je moet niet altijd zo dom lulluh joh cebas de k@nker jood!!!

als je met een ajax shirt in rotterdam gaat lopen vraag je om problemen!!

die autos die stonden daar maar!
kan je nou nooit toegeven dat het gewoon een trieste aktie was...ipv altijd iets van de tegen partij te noemen...

en jullie zakken wel kwa respect!
als jullie die kleine kut koters van jullie nog niet eens in de hand kennen houden!!!

kom eens met echte akties..bijv zoiets als vorig jaar in utrecht..dat was nog een klein beetje een aktie...

kort samengevat......

weer een helden aktie van de jode boefjes..wat een lef weer :S
laatste aanpassing

als jij me sponsort doe ik het
als jij vreemd gaat kan je vertrekken;)

Durf je niet meer?
weet jij wat ik vandaag heb gedaan;) ik kan je zoveel vertellen;P

Sletje
Gaat dit over voetbal?