| Betreft: | evenement: Nature One, donderdag 29 juli 2004 om 12:00 |
De Melbourne Suffle is ook erg moeilijk.
Kan het ook niet en heb echt mijn best gedaan.
het is echt geen schande als je het niet kan!!!
Kan het ook niet en heb echt mijn best gedaan.
het is echt geen schande als je het niet kan!!!
Als ze nou net zoveel aandacht aan het weghalen van hun lichaamshaar zouden besteden
Volgens mij is die tijd dat ze een grasmat zo groot als een voetbalveld daar beneden hadden, en een bos onder de oksels toch wel voorbij hoor... ik heb er althans nie veel van gemerkt
Zo lang je het maar ken roken en er lijp van wordt denk 
Ik weet nie... heb ik waarschijnlijk op andere dingen gelet, of helemaal niet goed uit m'n doppen gekeken (
) maar goed, een scheermesje doet wonderen 
Effe wat anders;
Ik heb de livesets inmiddels, helaas zijn alleen de sets van de Open Air stage uitgezonden, maar hier zaten genoeg lekkere sets tussen!. ik heb een topic aangemaakt met de tracklists:
hier!
Effe wat anders;
Ik heb de livesets inmiddels, helaas zijn alleen de sets van de Open Air stage uitgezonden, maar hier zaten genoeg lekkere sets tussen!. ik heb een topic aangemaakt met de tracklists:
hier!
laatste aanpassing
Man-D said:
Ik heb alleen nog steeds die Melbourne Suffle niet onder de knie
Ik heb alleen nog steeds die Melbourne Suffle niet onder de knie
Ik had 'm zaterdagnacht in de Century Circus ineens te pakken na veel oefenen. Ik stond dus een beetje te proberen en ineens zeg ik tegen een maat van me (Ejal) "Hey, ik heb 'm te pakken." Dus hij kijken en hij zegt van "Ja, maar nu moet je dat stapje er nog ff bij doen en dan heb je 'm." Zogezegd zogedaan en sindsdien kan ik 'm beter dan de meeste Duitsers vonden wij.
En dan tegen die Duisters zeggen: "You got served." Hahaha.
super feest wat heb ik gelache een grote vage bende overal hahaha 
alleen die wc's wat een smerige bende niet normaal!!!! en wel respect voor die duitsers ze maken er wel feest van ,maar wat lopen er veel ranzige vieze duitse mannetjes & vrouwtjes rond leken wel monstertjes wat heb ik gelache!!!!
vak 13 
alleen die wc's wat een smerige bende niet normaal!!!! en wel respect voor die duitsers ze maken er wel feest van ,maar wat lopen er veel ranzige vieze duitse mannetjes & vrouwtjes rond leken wel monstertjes wat heb ik gelache!!!!
stuur FF een CC-tje
wie waren die gasten uit Weert in een 100 kilonogwatt Campina bus? prima muziek 24 uur per dag, mijn techno minded medereisgenoten konden het alleen minder op prijs stellen .
Blij dat je t vet vond!! Wij kwamen niet uit Weert maar daar hing wel een vlag van op ja.
Wij komen uit de buurt van Eindhoven en omliggende dorpen er waren ook mensen uit Rotterdam en Utrtecht bij. Volgenjd jaar knallen we er nog grootser spul neer!!
fest was top; niets op aan te merken; en dat is zeldzaam bij mij.
Wij komen uit de buurt van Eindhoven en omliggende dorpen er waren ook mensen uit Rotterdam en Utrtecht bij. Volgenjd jaar knallen we er nog grootser spul neer!!
fest was top; niets op aan te merken; en dat is zeldzaam bij mij.
ben digibeet, vandaar 
Ranzige camping, dat gaf nou juist het extra tenchno gevoel.
En echt zo ranzig was ie nou ook al weer niet.
Ok je moet niet van de grond eten, maar heb je borden voor.
Volgens mij is Nessepes iemand die geheel in het wit uitgaat en nog witter terug komt. kom op zeg het is feest dan ga je je toch niet druk maken over wat stof.
Ranzige camping, dat gaf nou juist het extra tenchno gevoel.
En echt zo ranzig was ie nou ook al weer niet.
Ok je moet niet van de grond eten, maar heb je borden voor.
Volgens mij is Nessepes iemand die geheel in het wit uitgaat en nog witter terug komt. kom op zeg het is feest dan ga je je toch niet druk maken over wat stof.
Hoe vaker ik het erover heb, hoe meer kriebels ik krijg dus dit feestje heeft een goede indruk op me achter gelaten...
Same here, m'n heimwee naar Pydna begint serieuze vormen aan te nemen
Mijn foto's incl een filmpje staan online @ technolusion.com
Na het weekend komt er ook een reportage van SonneMondSterne. Voor diegene die niet weten wat dit festival is: www.sonnemondsterne.de
Na het weekend komt er ook een reportage van SonneMondSterne. Voor diegene die niet weten wat dit festival is: www.sonnemondsterne.de
Euh, had ik het over stof??? Ben juist een type, die zich heel makkelijk aanpast en echt niet blijft zeiken als er een vlek op mijn broek zit. En wit draag ik bijna nooit dus...
Als jij last hebt van je blaas en je moet continue naar de dixies, dan piep je ook wel anders, edxion.
Waarom kunnen ze op het festivalterrein redelijk schoon zijn en op de camping niet?
laatste aanpassing
dan ga je toch niet naar zo'n festival!
Als ik vantevoren had geweten dat ik blaasonsteking zou krijgen, dan was ik ook thuis gebleven!!!
Helaas komt het altijd op momenten, dat je het niet kan gebruiken...
En nogmaals: ondanks alles heb ik het super naar mijn zin gehad, maar de camping vond ik ranzig en ze kunnen heus wel wat meer doen qua schoonmaak hoor...
Was er maar een tochtig hoekje op de camping overdag!
En ik doe niks stiekem, Man-D!
Ik wist dat er nulvoorzieningen waren, maar omdat ik de hele tijd naar de dixie moest en ermee geconfronteerd werd, leek het allemaal te erg...
Als jullie hadden gevoeld, wat ik heb gevoeld dan wisten jullie wel waar ik het over heb...
En ik doe niks stiekem, Man-D!
Ik wist dat er nulvoorzieningen waren, maar omdat ik de hele tijd naar de dixie moest en ermee geconfronteerd werd, leek het allemaal te erg...
Als jullie hadden gevoeld, wat ik heb gevoeld dan wisten jullie wel waar ik het over heb...
laatste aanpassing