Partyflock

Forumonderwerp · 695962
nou hoe was(is) het daar ?? laat het maar ff weten
laatste aanpassing

Heb altijd een zwak gehad voor Duitse dames En de meesten daar besteden veel meer aandacht aan hun kleding als hier

Als ze nou net zoveel aandacht aan het weghalen van hun lichaamshaar zouden besteden ;)

Ranzige mokkels..

Ik heb alleen nog steeds die Melbourne Suffle niet onder de knie :(
De Melbourne Suffle is ook erg moeilijk.
Kan het ook niet en heb echt mijn best gedaan.
het is echt geen schande als je het niet kan!!!
melbourne suffle??

wat die duitsers deden, zo'n schuffle
dat zag er vet uit
kan 't al een beetje
nu nog meer oefenen :yes:

melbourne suffle??

wat die duitsers deden, zo'n schuffle

Melbourne Shuffle bedoel je ;)
laatste aanpassing
TERROR THEELEPEL TRUTje

in iedergeval op:
technolusion.com
partyvibes.nl
confuzed.nl
partyflock
iggi, dat kan 't zijn

maar ik vind 't zo vet
en een tempo dat je kan bijhouden
lekker stijlvol techno raggen
nou ik ben vrijdag en zaterdag de hele avond in de TD tent geweest en 1 opstootje gezien ik vond het een top feest. ik weet niet wat julie lopen te zeiken let een keer op je eigen!!!
Als ze nou net zoveel aandacht aan het weghalen van hun lichaamshaar zouden besteden

Volgens mij is die tijd dat ze een grasmat zo groot als een voetbalveld daar beneden hadden, en een bos onder de oksels toch wel voorbij hoor... ik heb er althans nie veel van gemerkt :D

Dan ben je niet echt oplettend geweest ;)

Getver, echt uberveel meiden met dikke dotten dons onder hun oksels..
En geile plukken shag uit hun bikinibroekje :kots:
Zo lang je het maar ken roken en er lijp van wordt denk
Ik weet nie... heb ik waarschijnlijk op andere dingen gelet, of helemaal niet goed uit m'n doppen gekeken (:vaag: :D) maar goed, een scheermesje doet wonderen :p

Effe wat anders;
Ik heb de livesets inmiddels, helaas zijn alleen de sets van de Open Air stage uitgezonden, maar hier zaten genoeg lekkere sets tussen!. ik heb een topic aangemaakt met de tracklists:

hier!
laatste aanpassing

mijn 2 fototjes van N1

feestje was echt wel geslaagd

:respect: Mr Sinister :respect: draaide super op vrijdag

en Panic en The Viper waren echt DE man op zaterdag

Man-D said:
Ik heb alleen nog steeds die Melbourne Suffle niet onder de knie

Ik had 'm zaterdagnacht in de Century Circus ineens te pakken na veel oefenen. Ik stond dus een beetje te proberen en ineens zeg ik tegen een maat van me (Ejal) "Hey, ik heb 'm te pakken." Dus hij kijken en hij zegt van "Ja, maar nu moet je dat stapje er nog ff bij doen en dan heb je 'm." Zogezegd zogedaan en sindsdien kan ik 'm beter dan de meeste Duitsers vonden wij. :D En ik doe 'm ook met hele draai in de lucht als het moet ;)
En dan tegen die Duisters zeggen: "You got served." Hahaha.

Voor t volgende Duitse techno feestje ken ik 'm ook!!! :yes: :P

Die Melbourne Shuffle is trouwens afgeleid van freestyle hiphop. Als je kunt hiphoppen dan leer je die shuffle vrij gemakkelijk :)
nog leuker
dat deden ze ook al in de jaren 60

super feest wat heb ik gelache een grote vage bende overal hahaha :respect:
alleen die wc's wat een smerige bende niet normaal!!!! en wel respect voor die duitsers ze maken er wel feest van ,maar wat lopen er veel ranzige vieze duitse mannetjes & vrouwtjes rond leken wel monstertjes wat heb ik gelache!!!!

:respect:vak 13 :respect:

KOEKOEK VAK 11 hahaha

Alle video's staan hiero:
http://www.nature-one.de/490.0.html

Vooral RUSH is vet 8)
Flikker nou eens op met dat jammere ge- KOEKOEK :s:s...........
was weer een super geslaagd feest!! van woensdag totzondag geweest en ging veel te snel!! Heb maar 8 uurtjes slaap nodig gehad die tijd en perfect vermaakt!!
staan nu online, klik hier
N1 was weer super dit jaar! Ook erg goed uit te houden op de camping, beter dan voorgaande jaren....veel schoner....(y)
Supergezellig gehad op de camping!
Feest was weer top! Volgend jaar zeker weer:-D

Flow®; dan mag jij 'm mij leren! :D
Man-D, ik heb paar voorbeeld filmpjes

wil je die hebben?

Ja (y)
stuur ik deze week wel op msn
stuur FF een CC-tje
CC met msn?? :vaag:
Heel blij, dat ik gegaan ben.

Hoe vaker ik het erover heb, hoe meer kriebels ik krijg dus dit feestje heeft een goede indruk op me achter gelaten...

Volgend jaar is zeker een optie, maar niet op de ranzige camping!!!

wie waren die gasten uit Weert in een 100 kilonogwatt Campina bus? prima muziek 24 uur per dag, mijn techno minded medereisgenoten konden het alleen minder op prijs stellen .
:) Blij dat je t vet vond!! Wij kwamen niet uit Weert maar daar hing wel een vlag van op ja.
Wij komen uit de buurt van Eindhoven en omliggende dorpen er waren ook mensen uit Rotterdam en Utrtecht bij. Volgenjd jaar knallen we er nog grootser spul neer!!

fest was top; niets op aan te merken; en dat is zeldzaam bij mij.
ben digibeet, vandaar :-(

Ranzige camping, dat gaf nou juist het extra tenchno gevoel.
En echt zo ranzig was ie nou ook al weer niet.
Ok je moet niet van de grond eten, maar heb je borden voor.

Volgens mij is Nessepes iemand die geheel in het wit uitgaat en nog witter terug komt. kom op zeg het is feest dan ga je je toch niet druk maken over wat stof.
Camping wordt pas ranzig als het 3 dagen regent
Het was een super weekend. We kwamen op dondeerdag aan rond 3 uur en we zijn maandagochtend weggegaan. We hebben gelukkig geen controlles gehad.
Er waren superveel bekenden.
Het was gelukkig niet zo warm als vorig jaar.

Man-D schreef:
Flow®; dan mag jij 'm mij leren! :D

Dat is goed! :D
Waar en wanneer?! 8-)
Zo nature one was weer echt te gruwelijk, ik schrijf nog wel een heel lang verslag erover
Hoe vaker ik het erover heb, hoe meer kriebels ik krijg dus dit feestje heeft een goede indruk op me achter gelaten...

Same here, m'n heimwee naar Pydna begint serieuze vormen aan te nemen :S
gelukkig dat de regen niet doorzette, anders was het een heel ander feest geweest.
Mijn foto's incl een filmpje staan online @ technolusion.com

Na het weekend komt er ook een reportage van SonneMondSterne. Voor diegene die niet weten wat dit festival is: www.sonnemondsterne.de

mooie koekoekjes eehm kiekjes tom !
vooral die gek op dat pogopaard :o
Volgens mij is Nessepes iemand die geheel in het wit uitgaat en nog witter terug komt. kom op zeg het is feest dan ga je je toch niet druk maken over wat stof.

Euh, had ik het over stof??? Ben juist een type, die zich heel makkelijk aanpast en echt niet blijft zeiken als er een vlek op mijn broek zit. En wit draag ik bijna nooit dus...

Als jij last hebt van je blaas en je moet continue naar de dixies, dan piep je ook wel anders, edxion.

Waarom kunnen ze op het festivalterrein redelijk schoon zijn en op de camping niet?
laatste aanpassing

Als jij last hebt van je blaas en je moet continue naar de dixies, dan piep je ook wel anders, edxion.

dan ga je toch niet naar zo'n festival !

je weet van tevoren dat ze dit hebben !

das t zelfde als je een wildwaterbaan in gaat en achteraf gaat lopen miepen dat je nat bent geworden
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
das niet helemaal waar iggi, er zijn genoeg vrouwen waarbij blaasontsteking ineens opduikt!
dan ga je toch niet naar zo'n festival!

Als ik vantevoren had geweten dat ik blaasonsteking zou krijgen, dan was ik ook thuis gebleven!!!

Helaas komt het altijd op momenten, dat je het niet kan gebruiken...

En nogmaals: ondanks alles heb ik het super naar mijn zin gehad, maar de camping vond ik ranzig en ze kunnen heus wel wat meer doen qua schoonmaak hoor...

Je weet van te voren dat je nul voorzieningen hebt... Die blaasontsteking heb je op de koop toe genomen!! Volgende keer zelf een potje meenemen :P

Of heb je stiekem op een tochtig hoekje gestaan? :D
Was er maar een tochtig hoekje op de camping overdag!

En ik doe niks stiekem, Man-D!

Ik wist dat er nulvoorzieningen waren, maar omdat ik de hele tijd naar de dixie moest en ermee geconfronteerd werd, leek het allemaal te erg...

Als jullie hadden gevoeld, wat ik heb gevoeld dan wisten jullie wel waar ik het over heb...
laatste aanpassing