Partyflock

Forumonderwerp · 695962
nou hoe was(is) het daar ?? laat het maar ff weten
laatste aanpassing

Ik ben juist door Nature One erachter gekomen dat techno niet echt mijn ding is. Ik kan eigenlijk alleen op hardcore echt los gaan..... Maar vond t echt geweldig. Voor mij was dit HET FEEST der feesten :yes:
Voor volgend jaar: ik ga dat duitse technodansje leren :P
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 1068, 115740}
Maar het liefst had ik die hele tent met de grond gelijk gemaakt

:s nee, that's the nature one spirit...not!

Artiest Sentinel
Nee met je rechter hand omhoog staan wel...
Daarom ben ik dus ook weggegaan en me eigen feessie op de camping gebouwd. Hoef ik me ook niet te ergeren.....

Ben blij voor je dat je het naar je zin had (Y)
Ik heb zowel vrijdag als zaterdag de meeste tijd alleen maar in de TD tent geweest.
En de sfeer was gewoon echt beide dagen goed. Alleen maar lachende mensen.

Vrijdag was er ff gekloot maar dat was vrij snel afgelopen nadat de security ingreep.

Het was wel zo dat bij de ingang veel mensen maar beetje stil stonden en vaag om zich heen te kijken. Maar als je ff doorliep naar binnen, ging iedereen echt volledig uit ze dak.
Beroep: Anti wazi - Wazi Hunter

aha...dit verklaart al een hoop.
jij bent zo iemand die altijd en alleen maar denkt dat soort mensen te zien, omdat jij je er teveel op focussed. en zo dus keer op keer je eigen feest verziekt, en het daarna maar op de hardcore gaat af reageren...tip: probeer eens de positieve dingen te zien ipv alleen maar negatief te praten over iets wat amper aan de orde is geweest!

gezeur altijd vier toch gewoon je eigen feestje
en erger je niet altijd aan anderen of ga er uit de buurt dan

nature one wat zoals verwacht weer een top feestje ghe ghe op na volgend jaar :yes:

Cremator:
Nee hoor ik zie wat mensen om hun nek hebben hangen, en daar irriteer ik me aan. En het liefts stop ik die gasten onder de grond ja..
maar whatever laten we het eens een keer gewoon on topic blijven :)
laatste aanpassing

tja, te bizar feest gewoon..

donderdag avond aangekomen, net naast een hardcore vrachtwagen waar de bass echt letterlijk de grond liet trillen, vrijdags extreem warm, lekker btje nix doen voor je tentje in de schaduw...vrijdag avond was feest echt super, veel in de TD tent geweest, was nogal klein en onhandige vloer, maar toch genoten tot een uur of 6, lekker lopen spacen op die bunkers en kijken naar het schouwspel van lichtjes, was echt super om te zien :)

haast niet geslapen en op zaterdag gelukkig een stuk minder warm overdag, toen nog ff dorp in geweest een biertje gedronken (ff geen herrie aan je hoofd haha), toen hele dag lekker gechillt met groep, was echt super gezellig, in de avond eeerst op de campig lopen hakke en toen naar feest gelopen..ook heel erg vermaakt, maar was toch sfeer werd minder op zaterdag, toen zijn we rond half 6 terug gegaan naar camping en daar nog met nederlanders bij hardcore vrachtwagen geweest, vond ik nog leuker dan feest persoonlijk :D

volgend jaar cker weer, maar dan vooral voor het camping gedeelte, dat is gewoon het leukst, btje chillen, zuipen, btje dansen, vaag doen en vooral genieten van het meest bizarre event van het jaar :P 50.000 mensen en allemaal naar de klote van de speed/lsd/pillen, nooit echt kunnen slapen overall techno hahaha geweldig
Ik heb zowel vrijdag als zaterdag de meeste tijd alleen maar in de TD tent geweest.
En de sfeer was gewoon echt beide dagen goed. Alleen maar lachende mensen.

Vrijdag was er ff gekloot maar dat was vrij snel afgelopen nadat de security ingreep.

Het was wel zo dat bij de ingang veel mensen maar beetje stil stonden en vaag om zich heen te kijken. Maar als je ff doorliep naar binnen, ging iedereen echt volledig uit ze dak.

precies! Zij is dus duidelijk wel in de Thunderdome geweest, en geeft netjes weer hoe het was daar! elk ander verhaal is gewoon verzonnen om de hardcore weer in een kwaad daglicht te stellen!
Nee hoor ik zie wat mensen om hun nek hebben hangen, en daar irriteer ik me aan. En het liefts stop ik die gasten onder de grond ja..

tja...das jammer, maar nogmaals: als er een paar van die mensen rondlopen, wil dat niet zeggen dat de hardcore-tent maar weg moet, of de sfeer maar gelijk weer als slecht wordt bestempelt! dit vind ik dus eerder een fout van het deurbeleid, en het daadwerkelijke nakomen ervan.

als 00,1% er zo bij loopt is dat dus niet het gezicht van de hardcore....het gezicht van de hardcore stond binnen nml, en dat waren idd feestende/lachende/springende/hakkende party-people'tjes!
ander verhaal is gewoon verzonnen om de hardcore weer in een kwaad daglicht te stellen!

als je niks zinnigs weet te zeggen hou dan gewoon je mond dicht... ouwe chillkikker zet hardcore helemaal niet in een kwaad daglicht, hij is de enige die verteld hoe het daar was... dat voor de rest nou iedereen te dronken, te waus of anders is om de wp/nazisymbolen bij mensen te zien...

heeft dus niks met hardcore te maken, maar met de mensen die er rondlopen maar daar eigenlijk geen fuck te zoekn hebben...

Ik vond t geweldig, die zware snoeiharde beats om je heen. En op de camping ging t ook gewoon door!Veel heb ik niet geslapen, maar veel gefeest,daar gaat t om.
De plaats waar wij met onze vrachtwagen stonden werd goed bezocht door andere Nederlanders en Duitsers die wat stuff nodig hadden :bounce:.
Ik heb mezelf super vermaakt en wat mij betreft,Nature One we zijn er volgende x weer bij!!
En of er WP symbolen en Nazi's te zien waren!! Moet je maar eens je ogen openen ipv met je stonede harses rond te spacen er liepen er genoeg, een donker meisje werd gewoon die tent uitgetreiterd door die gasten en haar vriend werd belaagd!!! En op de camping liepen er ook genoeg! Maar we hebben gewoon ons eigen feestje gehad en we hebben ons vermaakt, maar ga niet zeggen dat ze er niet waren want dat waren ze zeker!!! .

Verder was de campingparty super en de sfeer en de mensen in andere tenten toppie :)
laatste aanpassing
Het enigste wat er nog miste was een kerel met een "cut" bordje in z'n handen, voor de rest was de film compleet :D Wat een feest vol uitgekomen waanideen was dit zeg, ganz vet!
laatste aanpassing

Hoe die moffen op techno dansen snap ik echt niet. Ziet er wel vet uit. Maar,helemaal met de schoenen die zij dragen;), dat ze niet struikelen over hun eigen poten begrijp ik nu nog steeds niet.
Op een gegeven moment zagen we zelfs 4 chinese chicks arm in arm de klompendans doen op vage trance op dat feest daar, die gasten snappen het echt niet hoor :) (en terecht)
laatste aanpassing
*heimwee*

:(

Heey mensen, wat een gruwelijk feest was dat zeg. Ik ben net thuis en ben helemaal naar de klote. Daar heb je gewoon geen tijd om te slapen, gewoon de hele dag beesten...geweldig. De thunderdome tent was warm, maar zeker gezellig... Volgend jaar zeker weer.
En of er WP symbolen en Nazi's te zien waren!!

ik zeg nergens dat ze er absoluut niet waren, maar er zijn wel mensen hier die beweren dat er alleen maar kutvolk in de TD liep...en dat is dus absoluut niet waar!
nogmaals: ik heb zelf gedraait in de TD, en het was gewoon FEEST!

Moet je maar eens je ogen openen ipv met je stonede harses rond te spacen

dat voor de rest nou iedereen te dronken, te waus of anders is om de wp/nazisymbolen bij mensen te zien...

Grappig dat jullie denken te weten hoe ik Nature one heb door gebracht. :no:
Ik was het geen van alle namelijk!

Maar goed.... Hoe was Nature One ook al weer?
Pfff....lekker anders gaan jullie ff pm'en ofzo :S

Kunnen hier beter gewoon onze ervaringen uitwisselen ofzo en het niet heel de tijd over die klote wazi's/nazi's hebben.......tijdverspilling zeg :Z

Vreugdevollllll en dollllllll:P:P:P:P

Ook helemaal niks van kutzooi in de thunderdome tent meegekrege zag alleen maar mense die van het pad waren en lachte en een feessie bouwde met de wazigste dansjes.......

* edit * Was een beetje teveel gelul voor in het topic geloof ik :/

Link naar mijn verslagje:

https://partyflock.nl/SECTION/report/ACTION/single/REPORTID/4487

Korte samenvatting van mijn verslag: Nature One was lief en leuk! Volgend jaar ZEKER weer! En mijn nieuwe held is Vigorito!
laatste aanpassing

:bier:
laatste aanpassing

gezeur altijd vier toch gewoon je eigen feestje

NouNou...PoehHhh-PoehHhh; DRUKTEMAAKERS hiero Niej!!! ghehgehgehgghgheGEMERThegeksteghhgehgee
Nature One was weer helemaal wappie. Beetje jammer dat we eerder terug moesten omdat we naar Kos moesten.

haha en wie was die dj uit den haag die bij die hardcore tent op de camping draaide hij het nog een plaat van mij:P:P hahaha :bier: :bier: :bier:
laatste aanpassing

KOEKOEK

Het was echt een geniaal feest!
Ook op de camping was het gaaf, vooral bij ons natuurlijk bij de Campina vrachtwagen -koekoek- waren zo'n 100 a 150 man donderdagnacht aan het feesten.

koekoek :)
Bij de Campina-Vrachtwagen was t zekerz feest!!
Ik had niet zoveel gasten verwacht,maar wat was het gaaf!!!
Het was hendig warm
dus beetje erg verbrand
maar dat maakte helemaal niks uit
het was leuk op de camping,
een leuke sfeer, vet feest en der werd lekker gedraaid in de thunderdome tent.
Dus een superweekend!!!
laatste aanpassing
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
de te-ring, wat een loos gelul over die TD, dat was gewoon klappen met die bende man, vette shit, alleen het begin van de avond stond het geluid nog wat zacht, naarmate de avond verder verliep ging het volume omhoog...

geen n#zi gelul ofzo..de enige die die titel kunnen krijgen, dat zijn de security en/of duitse politie, nee ik spreek niet uit evaring(voor dit jaar dan tenminste :p) maar heb mensen gezien die te grazen genomen werden door die gasten, nee dan ben je niet blij...!!

heb geen stem meer, net een uurtje thuis..tijd voor een biertje!!

:bier: proost allemaal en tot volgend jaar ;)

Op de Nature One website zijn al foto's en filmpjes te vinden :D

Hier de link van de Filmpjes:

http://www.nature-one.de/490.0.html

Hier de link van de foto's:

http://www.nature-one.de/489.0.html

Have Fun :)
*Ik stond me het meest verbaast te kijken dat we bij de ingang van de feesten gewoon door konden lopen Je werd niet eens gefouilleerd!*

Ze fouileren preventief, dat wil in Duitsland zeggen dat ze de vaagste harries eruit halen hehe. Maar ik hoor/lees alweer dat ik heel wat heb gemist, DAMN!!! Errug jammer. Ben vorig jaar geweest en dat jaar ervoor en beide n1's staan heel erg hoog op me favo feesten. Hebben die duitsers hun dansje al wat uitgebreid of is het nog steeds shuffelen? En de TD was dit jaar weer in een bunker of weer in de tent? 1e jaar dat ik ging was in de bunker dat was veel toffer qua sfeer en geluid.

Ze fouileren preventief, dat wil in Duitsland zeggen dat ze de vaagste harries eruit halen hehe.

Niet helemaal waar.. sprak een paar jongens die er uitzien als doorsnee brave studentjes en die stonden wel mooi in hun blote arschlochie in dat huisje..:s

Artiest Pat Houston
:respect: vetste feest wat er is, en de organisatie is dan ook echt super! het was mijn tweede keer. Geweldige sfeer, geen mensen die elkaar staan te bekijken met ogen van: " Bah moet je haar zien" of "wat danst hij belachelijk"

In nederland staat iedereen elkaar altijd te keuren. Bovendien is de locatie natuurlijk echt super!

Nature One is het enige feest waar ik nog uit m´n dak kan gaan. De rest is alleen nog gewoon " gezellig" en meer niet voor mij. Helaas :'( maar waar.
laatste aanpassing
dit was de 1e keer voor mij...

nature one is het ziekste feest wat ik ooit meegemaakt heb en ik kan er uren over vertellen,

maar het is gewoon heel simpel:
je moet gewoon zelf gaan kijken volgend jaar!
laatste aanpassing
Ze fouileren preventief, dat wil in Duitsland zeggen dat ze de vaagste harries eruit halen hehe

werd met mijn ideale-schoonzoon-gezicht toch mooi 4 keer gefouilleerd...

Duitse lui mijn partytent laten opbouwen en afbreken hebben ze me ook mee geholpen.

wel veel verbaasde gezichten, omdat ik alleen was gekomen :)

ben net terug en het was echt een super
weekend....volgend jaar zekers te weten weer..

Whehe ze wilden je gewoon in je blote kontje zien Plons :kwijl:
nou ik hoefde niet in een hokje hoor, maar mocht gewoon bij het hek...

meerdere polsbandjes gaven ook weleens problemen bij de volgende controle

In nederland staat iedereen elkaar altijd te keuren.

Hm ik betrapte mezelf erop dat ik het juist hier deed :/
In Nederland zie ik echt ZELDEN mensen die ik er echt niet uit vind zien..Maar 90% van de Duitsers is gewoon extreem lelijk en/of misvormd.. En dat vaak in combinatie van complete wansmaak..

Nou heb ik trouwens niet het hele weekend mofjes lopen keuren, was na een uurtje er al achter dat het een niet al te mooi volkje is :p (misschien hebben ze ook last gehad van kleine naschokken van Tsjernobyl..)

ach lekker belangrijk, lelijk of niet, wat kunnen die gasten feesten :respect:
It's all about the music!
Lambalgen 2 augustus 2004 12:52

Conclusie: m'n beste feest ooit, toch zonde dat je als inwoner van een partyland als Nederland hiervoor toch naar het buitenland moet. Laat Q-dance & ID&T (of de gemeenten) nou ook eindelijk eens zo'n meerdaags festival organiseren!

Hmmm ik denk dat dat in nederland nooit zo vet zal worden als in Duitsland. Kweenie, de sfeer is dar gewoon heel anders, veel minder opgefokt. Ondanks het feit dat mensen echt extreem naar de klote gaan. Denk dat de tijd van de meerdaagse housefestivals in NL niet meer terug gaat komen, daarvoor is er echt teveel gezeik. Zonde wat op Pinkpop en Lowlands kan t wel.

Dat gaat mijn N1 worden btw, Lowlands. Als ik al die verhalen hier lees baal ik best wel eigenlijk, al ben ik wel blij dat iedereen t zo tof heeft gehad. Was dr toch graag zelf bijgeweest.

Valt me wel op dat bijna iedereen alleen in de HC of Century Circus is geweest, uitstapjes naar Cocoon...

Zijn dr naast Kamaya nog tranceliefhebbers hier? Ben wel benieuwd of die muzikaal aan hun trekken kwamen, vond de trance line-up wat minder nl.

En hoe zat t met de Mainstage? Was dat wat?

Ik vond op N1 2002 die kleine bunkertjs en vooral de tenten op de bunkers juist t vetst. heb toen amper bekende DJs gezien en de raarste dingen meegemaakt...zucht...:( :( :(
Echt een super weekend gehad.

vak 13 rulezz

1e keer Nature 1 maar wat een feest en wat een lokatie zeg, gruwelijk.

Heb met gruwelijk vermaakt in Thunderdome tent, goeie sfeer.

Panic, Viper en Dr. Z Vago damn super lekkere set zeg.

Zondagochtend toen TD tent dicht ging maar ff doorgegaan in de Tekno tent, damnz dat was ook fijntjes :lief: vette herrie
OO mijn god wat was dit feest weer goed KOEKOEK!!!!!

Jammer dat ik van donderdag en vrijdag nacht niet meer zo veel weet omdat ik veel te koekoek was :bier: Weet eigenlijk nog alleen dat het leuk was :)

Voor de rest erg veel gelachten, slap gelult en vocht in m'n keel gegoten :bier: :)
Oja, één minpunt.
Dat water met cafeïne was echt een aanslag voor je maag,(Waarschijnlijk de combinatie met pillen) werd er echt misselijk van.
hehe, water joe.

is mij pas zondagmiddag verteld, dat dat mijn dorstgevoel bleef vergroten ;)

Dat water is inderdaad RANZIG :/
Ze verkopen alleen maar van die caffeine-bende op feesten daar.. (water joe, storm etc.)
Of met bubbels, nog viezer als je :vaag: bent..
De eerste paar flesjes vind ik altijd wel meevallen, op een gegeven moment proeft het alsof er MDMA in zit.. yugh /
laatste aanpassing