Partyflock

Forumonderwerp · 695796
zijn er nog mensen die voorbeelden of tips hebben om lang gepermanent/ of stijl haar op te steken?
Ik ben laatst voor een bruiloft naar de kapper geweest om mijn haar op te laten steken, ...maar daar zit nogal een pittig prijsje aanvast.
Ik kan opzich best veel maar ik wil weer iets nieuws....dus kom maar op met tips / voorbeelden...:jaja:

het ligt dr bij sommige kapsel natuurlijk wel aan of je dun of dik haar hebt...vind het allemaal heel leuk om te lezen ivm tips enzoow maar bij mij heb ik wel iets meer nodig dan alleen schuifjes :P...
@punkie: ik krijg het niet voor elkaar hahaha

ahhh joh oefening baart kunst
probeer eerst natuurlijke manier te vinden , zonder dat je allerlei sprays erop moet spuiten. is funest voor je haren!
true true, maar opsteken zonder zooj erin lukt niet daar is mn haar te zwaar voor..ghehe
En aangezien ik permanent heb gooi ik er altijd wel wat in om het btje als permanent eruit te laten zien aangezien het naar mijn mening nogal mislukt iz...:S....

Dat donutding hebben ze ook bij de HEMA.. alleen dan hoef je die wel niet meer vast te knippen.. die is al helemaal rond :jaja:
Danku! ik ga vanmiddag even kijken :jaja:

Graag gedaan hoor..

steekspelden... haarklemmetjes.... 2 stokjes.... zo een grote haarklem.... en zelfs met een pen als het echt moet :yes:

Als ik haar zou hebben zou ik het groen verven en met een grote gele lint en paarse speltjes opsteken!!!
laatste aanpassing

Lijkt me idd heeeeel erg mooi ;)

Ben alleen van nature bijna net zo kaal als een gabber... (misschien maar goed ook :p)