Partyflock

Forumonderwerp · 695196
http://www.wagamama.nl

echt super restaurant dit!
lekker (Goedkoop!!) eten :yes:
leuke inrichting (tja, ik hou niet van dat duistere met kaarslicht)
lekker met vreemden aan 1 grote tafel en lekker kletsen :yes: :)

whoo ik ben echt weg van dit restaurant!!
nu allemaal er naar toe!! :P
Ziet er nou niet bepaald SFEERVOL uit!!!!!
Mij daar niet gezien!!!!
Ik kom zelf uit de horeca en a\d rand van amsterdam,dus weet wel waar ik lekker en gezellig kan eten!!!
heel erg budget zijn trouwens ook de chineese restaurantjes dicht bij nieuwmarkt, daar eet je echt lekkere en echte (geen vernederlandsde) chinees ... maar iid niet zo gezellig

Als je echt gezellig en goed chinees wil eten moet je naar Oriental City gaan op de Oudezijdse Voorburgwal (y) Vanaf de dam de damstraat inlopen langs het Krasnapolsky Hotel en dan zie je t vanzelf op de hoek. 's Middags hebben ze lekkere dim sum :yes:, da's pas echt chinees en niet van die vernederlandse shit :bah:

En de prijs is goed te doen daar ;)

Mijn broer werkt trouwens bij Wagamama op het WTC, is net geopend daar. Moet nog een keer langsgaan, het eten schijnt daar goed te zijn :yes:
laatste aanpassing

geef mij maar japans :D

Op het plaatje lijkt het mij ook maar niks, hou meer van knus :P

Ziet er erg ongezellig uit:/

Doe mij maar een tafeltje voor 2,met kaarslicht :yes:

T lijkt de Mc Donald's wel

idd :s

Op zich wel handig om uit te wisselen waar je lekker kunt eten, en waar het absoluut niet de moeite waard is :)
laatste aanpassing
lijkt me best leuke tent. het eten "klinkt" allemaal wel lekker!

heey wat leuk!! Zit op Max Eeuweplein, vriend van mij werkt daar.. zeker lekker eten.. wel vreemd publiek vanwege die engelse pubs daar allemaal.

Vind het ook een prima tent, heb er al diverse keren heerlijk gegeten en mensen gekeken...

Gauw maar weer eens kijken... :P

Tsja je kan ook 'met ze allen' in een kelder gaan zitten

Mja als je niet zo van kaarslicht houd?! %):frusty:
is dat zo'n restaurant voor minderbedeelde ?

Wagamama is zeker leuk!! (en lekkerrrr :kwijl: )

Ik liep er de eerste keer langs en toen vond ik het een beetje op zo'n summercamp lijken met die lange tafels en al dat licht..

Vond het er wel apart uitzien iig..
Eenmaal daar gegeten, meteen verkocht! (y)
Klinkt misschien vreemd, maar het was juist hartstikke gezellig in datfelle licht met vreemde mensen aan een tafel.. En het eten was lekker en tenminste niet doorsnee.. jammie!