Partyflock

Forumonderwerp · 694585
En toch blijf ik erbij dat cola gevaarlijk is....redbull aan de andere kant....

Ik drink vanmorgen mijn blikje onderweg naar mijn werk, kom ik op kantoor, blijkt dat het opname-device het gewoon weer doet

pfieuw....ik hou het dus mooi bij Redbull, tenzij ik die ook over mijn toestenbord weet te flikkeren :D
Dat gaat plakken :o
zouden dan ook alle topics die ik open 'sticky'worden? ;)
*houdt haar blikje redbull boven toestenborden....maar denkt dat haar baas dat toch niet zo leuk vindt*

;)
ik moet nog een uurtje....maar tot nu toe is het me gelukt om de dag door te komen zonder een kop thee of een glas cola over apparatuur te flikkeren

:bounce:
maar tot nu toe is het me gelukt om de dag door te komen zonder een kop thee of een glas cola over apparatuur te flikkeren

Zoals je zelf aan aangaf, je moet nog een uurtje! 8)
niettes, nog 50 minuten! en er is geen glas in de buurt :P

grrr... mn cola is op :@

*snelt naar de dealer voor een nieuwe voorraad*
jaaaaa de dag zit erop en alles is nog heel :D goed van mij he? :) :P

Ik drink dus voortaan redbull gerelateerde drankjes....even langs de Aldi voor de betaalbare versie :D

Moet ook mijn huur pinnen a €630 :'( denk dat ik geen centjes meer overhoudt voor cola :'(

Wie schenkt mij zo een glaasje in? :)
Golden Power :respect:
Zaterdag weer een traytje gehaald :d
hmmm Aldi is niet bij mij in de buurt....moet het doen met andere goedkope meuk....proef je niks van als je er wodka ... erm...COLA... bij ingooit ;)
Dan had je zaterdag hier wat vandaan bij de aldi mee moeten nemen! :[

zit hier 50 m vandaan! :yes:
maar ik werd zaterdag pas na sluitingstijd van de winkeltjes eniszins actief :frusty:

en ik wil alleen maar merkcola (ja, ik doe tenminste een poging ontopic te blijven Xes!)
maar ik werd zaterdag pas na sluitingstijd van de winkeltjes eniszins actief

Nee hoor, daarvoor was je ook al actief hoor! :9 8)

En dat kwam niet door de COLA :no:
laatste aanpassing
En dat kwam niet door de COLA

nee dat kwam door de GoldenPower.....wat dan weer veeeel lekkerder is dan cola en stukken minder gevaarlijk :) ;P
Ik drink aleen cola met veux, bacardi oid. Gewoon cola lust ik niet eens. Toen ik nog klein en lief was dronk ik ook nooit cola. Maar het moet dan wel weer coca cola zijn ;)
ik vind cola uberhaupt :bah:

dus het maakt bij mij niet uit wat je erin giet :D effect is toch hetzelfde :P
LOL @ Xes....had je niet effe een flesje cola onder mijn poesje kunnen plaatsen?

*hmm dat was inderdaad een erg vreemde woordspeling zeg!*
had je niet effe een flesje cola onder mijn poesje kunnen plaatsen

Waarom krijg ik nu hele rare ideeen ?? :/

geeft niet hoor... ik heb t met Karian pas ook al ff over t misbruik van haar poes gehad
*hmm dat was inderdaad een erg vreemde woordspeling zeg!*

dat zei ik dus al Xes... ;) effe opletten he ;)

geeft niet hoor... ik heb t met Karian pas ook al ff over t misbruik van haar poes gehad

om de een of andere reden is mijn poes inderdaad hot topic de afgelopen dagen :D
:O

Burning poes?
om de een of andere reden is mijn poes inderdaad hot topic de afgelopen dagen

Hoe komt dat o:)
Burning poes?

heb ook een heel heet poesje :O :P

ik kan nu hele flauwe grap maken maar ik hou mij in :x

Hoe komt dat

Waarschijnlijk was men uitgekeken op de zgn "hot dog" en werd naar een adequate vervanging gezocht, dewelke is gevonden in de poes van ons aller Karian.
laatste aanpassing
hee mijn poes is is geen geval gelijkgesteld aan een hotdog....zij wordt niet op elke hoek van de straat verkocht ja! :@

[ontopic]

cola wordt overigens wel op elke hoek van de straat verkocht....best gevaarlijk met al dat verkeer

[ /ontopic]
laatste aanpassing
Alleen verkrijgbaar in de betere speciaalzaken?
alleen verkrijgbaar bij mij en niet voor geld maar voor heel veel kusjes, knuffeltjes en liefde...

en ik moet je leuk vinden :P

Heb trouwens nog iets gevaarlijks ontdekt net onder de douche: scrubcreme, vooral als je het zoals ik, onhandige hork, in je ogen smeert

au :(
:x

Pak de spons erbij, dat helpt ;p
neehee...scrubben moet niet met spons.... :P

*ontopic*
hmm scrubben met cola....zou dat ook gevaarlijk zijn?
met jou altijd ;)

Werkzaam bij Rage-Online
neehee...scrubben moet niet met spons....

Laat Spongeplop dat maar niet horen :|
met jou altijd

ik begin te geloven dat alles wat ik doe deze week gevaarlijk is :P
:o

geloven doe je maar in de kerk ;)
geloven doe je maar in de kerk

hmm ik dacht aan seks in een kerk :P

hmmm *gaat toch eens op zoek naar God dan*

misschien is er wel een colagod! :D
nou! zeker

:D
*neemt nog een bacardi cola*
:no: al mijn waarschuwing ten spijt! je drinkt gewoon cola met alle mogelijke consequenties van dien!
Die consequenties zij vrij persoonlijk denk ik ;p
Auw... de waarheid ;p
die doet soms pijn :P
hmmm ojeetje....daar ging dus weer bijna mijn kop thee over het toestenbord... :O

Hij maakte een mooi pirouetje en bleef godzijdank overeind :D pfieuw