Partyflock

Forumonderwerp · 694585
Xes zit ook niet stil ;)
me weet ook meteen waarom Karian bij Xes is langs geweest

:O

wat een voorbarige conclusie! Zo ben ik helemaal niet Medic! dat zou jij toch wel een beetje moeten kunnen weten :/ :'(
Je zegt net dit;

er is zoveel wat flokkers niet van mij weten
in het echte leven ben ik namelijk heel anders

;p
en dus trek je meteen de conclusie dat ik een slet ben? :no:
Dat zeg ik toch niet, misschien is er wel een hele intieme liefdes relatie tussen jullie waar wij allen nog niet van weten ;)
en als ie lelijk is: zak over het hoofd, vlag in de hand en neuken voor het vaderland

Duh, dat moet wel bij Xes.

2 MedicMan: je hebt het wel over Karian die langsgaat bij Xes maar hoe ben jij aan je extra rechten gekomen dan? :x :x :x
*geen commentaar*
Dat zeg ik toch niet, misschien is er wel een hele intieme liefdes relatie tussen jullie waar wij allen nog niet van weten

ssst :x dat mag niemand weten want dan loopt zijn vakantievriendin topic nietzo lekker :)

en tuurlijk: ik nodig wekelijks een van de admins uit om eens even te ervaren of ze extra rechten waard zijn :devil: :9 gotta love my job :)

oh? :)
gemeen dat ik alle rechten al heb dan :(
ssst dat mag niemand weten want dan loopt zijn vakantievriendin topic nietzo lekker

:o Das waar ;)

en tuurlijk: ik nodig wekelijks een van de admins uit om eens even te ervaren of ze extra rechten waard zijn gotta love my job

En wanneer ging jij ook alweer naar Australie? :d
Hey nook, jij hier :d
2 MedicMan: haha watje. Heb dan in elk geval het lef om ervoor uit te komen. Met andere woorden, laat ons ook effe meegenieten.

dat mag niemand weten want dan loopt zijn vakantievriendin topic nietzo lekker

Nou dat loopt toch al niet zo geweldig want wij zijn bijna de enigste 2 die erin reageren. :X :X :x

2 Karian: heb je voor mij ook niet zo een baantje? :9 :9 :9
2 MedicMan: haha watje. Heb dan in elk geval het lef om ervoor uit te komen. Met andere woorden, laat ons ook effe meegenieten.

Geloof mij, de details wil je nit weten...
Geloof mij, dat wil ik wel. :9 :9 :9

Ik geloof dat Xes zijn PF carriere erg kort blijft. :devil: :devil: Ga ook maar is met een medewerker aanpappen en dan is het gedaan met je Xes! Een beetje mijn berichten aanpassen. :@ :@ :@

Nog een medewerker op zoek naar een lief, onschuldig meisje? O:) Stuur maar een Pb´tje en vermeld daarin wel effe je rechten op PF.
2 Nook:
gemeen dat ik alle rechten al heb dan

we kunnen wel even doen alsof...ontneem ik je gewoon wat rechten en kom je vrijdag even langs :P ;)
Medic: jij mag dan zaterdag wel langskomen.
Je meisje mag best mee....zet ik je +1 op de GL ;) :P

wie weet verdien je extra rechten als je een introducee meeneemt :P ;)
we kunnen wel even doen alsof...ontneem ik je gewoon wat rechten en kom je vrijdag even langs

Bij ons in het dorp noemen ze zo iemand een slet! :O
bij ons de stad noemen ze zo iemand als jij een hoer! :O
*check z'n agenda*
bij ons de stad noemen ze zo iemand als jij een hoer

Volgens mij is hier nou iemand een hoeren loper! 8)
laatste aanpassing
bij ons de stad noemen ze zo iemand als jij een hoer!

Mocht ie willen. Hij blijft steken bij zijn twee vrienden genaamd, linkerhand en rechterhand. :x :x :x
vieze colaverslaafde die je bent!

*effe ontopic blijven hoor!*
@ Bianca:
Hij blijft steken bij zijn twee vrienden genaamd, linkerhand en rechterhand.

oefening baart wel kunst natuurlijk ;) :P
2 karian; helaas, gaat niet lukken dit weekend, wordt een andere keer ;)
Denk dat hij wel genoeg geoefend heeft. :jaja: Hij heeft zelfs voor de rest van Nederland geoefend.

Kijk MedicMan, dat is nou niet zo slim he. Zo help je je cariere naar de klote. Mag ik anders langskomen?? Kan ook wel wat extra rechten gebruiken. O:)
laatste aanpassing
vrouwen doe ik alleen in combi met een man ;)

valt me overigens wel van je tegen Medic....vorige keer hadden we toch ook veel plezier? :/ ;) :P
laatste aanpassing
Oh dan doen we het gewoon bij Xes thuis. Hij heeft toch niets beters te doen met zijn leven. Denk dat ie na al die jaren handenarbeid wel blij is met een (of in dit geval 2) vrouwen. ;)
nee Xes mag niet....ik vind hem niet meer geil omdat ie me afzeikt als ik hem wel geil vind ;)

enneh: wil je Xes wel delen als je hem zo onweerstaanbaar lekker vindt

*tip: neem een fles cola mee, dan wordt het vast gezellig --> wel even ontopic blijven graag zeg!*
*loopt maat weer naar de koelkast*
*heeft geen cola in huis, maar doet gewoon alsof ze weer een glas over een toestenbord gooit...is het inmiddels immers gewend*

:)
Probeer eens wat anders voor de afwisseling ;)
*kijkt MedicMan lief aan*

Weet je zeker dat je niet kan?? O:) Vind dat ik wel een paar rechten verdiend heb na het intensief envelopjes klikken. Ik vraag niet veel alleen een ban functie en dan wil ik maar 1 persoon verbannen. (voor altijd) :devil:
laatste aanpassing
*is niet onder de indruk*

Kan je lang wachten ;p
laatste aanpassing
Bianca :O

Medic is hartstikke gelukkig met zijn vrouwke!
:( :( :(

Vind jou ook niet lief meer.

*zoekt het hogerop*

Medic is hartstikke gelukkig met zijn vrouwke!

Ja dus?? Ik ook met mijn mannetje maar ja, je moet er wat voor over hebben toch?
laatste aanpassing
*zoekt het hogerop*

hoe hoog wil je het gaan zoeken?
laatste aanpassing

ontneem ik je gewoon wat rechten en kom je vrijdag even langs :p ;)

:o
zeg.. zo makkelijk ben ik ook niet ;p
jij hebt je tour of duty er allang opzitten ;)
hoe hoog wil je het gaan zoeken?

Zo hoog mogelijk. Ga Tommie maar is een berichtje sturen denk ik. O:) O:)
Ga Tommie maar is een berichtje sturen denk ik.

succes, die beantwoord nooit PB dus je bent al oud en verschrompeld tegen de tijd dat hij zegt dat ie niet neuqt met leden :) ;) :P
:D :D :D :D :D

Heeft DSW een beetje veel rechten?? Hij staat al in mijn vriendjeslijst en krijg altijd lieve smilies als ik een topic laat sluiten O:) dus dat is al een stap verder dan met Tommie.