Partyflock

Forumonderwerp · 694486

Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ik kreeg vandaag een hele mooie baan aangeboden :D
Ik kan de opleiding hondenbegeleidster gaan volgen bij de luchtmacht maar daarvoor moet ik 1 sept eerst op keuring...
Ja weet niet precies hoe het in z'n werk gaat enzo dus wie weet er wat meer van?
Is het zwaar? wat moet je doen enzo?
moet je cker helemaal naar amsterdam.
ikke wel altijd,,voor elk testje of wat ok helemaal naar amsterdam.das kei ver van mij..maar jah,,vervoer krijg je toch terug betaald.alleen tis zo saai in je 1tje
hoelaat moet je?

Ik ben net geweest:(
Omdat ik geen diploma's had hoefde ik het niet eens te proberen om me in te schrijven:S
Ik kan wel een jaar VBO opnieuw gaan doen en dan bij de luchtmacht, dat kan wel...
Maar ik ga ff denken over wat ik ga doen:(
Baal wel als een stekker :'(

Maar het was in Helmond.
Aaaah.. :hug: mooi klote voor je. succes verder!! (F) (K)
Stiekse... maybe un tip voor je.... je kunt je proberen in te schrijven op een ROC voor een vrede en veiligheid of Orientatie jaar KL.. heb je geen diploma voor nodig d8 ik maar als je daar mee klaar bent krijg je zelfs voorang op andere met keuring enzo

Helemaal geen diploma? hoe doe je dat dan..
geloof dat je daar ook minimal vbo voor moet hebben [NHS]HC-Dennis..
nee.... ze vinden een overgangsrapport van de 2de naar de 3de al voldoende

en jonge bij mij in de klas had da ook
nee enkele jaren voortgezet onderwijs is genoeg!!

2 [NHS]HC-Dennis --> klopt dat bedoelde ik ook..
ALs ik dat ga doen dan kom ik er wel door heen...
Maar die opleiding duurt 1 jaar en dat is dus 5 dagen in de week naar school..
Ik moet het zelf betalen en kan dan dus niet meer werken dus weet dus niet hoe ik dat moet gaan doen:S

Helemaal geen diploma? hoe doe je dat dan..

Is nie zo moeilijk he, gewoon kappuh met school en juh!

Pfff ik wete t nie:(
Ik vind het een beetje moeilijk...
Weet iemand toevallig of je bij de landmacht een diploma nodig heb?

ik zit int leger en als ik eens om me heen kijk daarzo moet je 1: heel lomp zijn
2: te dik/dun zijn
3: en niet weten wat je lult
4: en heel VEEL BLOWEN

Succes bij de keuring (Y) whahahaha

P.s ik voldoe aan alle eisen :D

nou ik voldoe ook aan alle 4 de eisen dus daar ken t nie aan legge:P:D

Nee maar ff serieus..
heb je percee een diploma nodig??:(
Bij de landmacht dan he, luchtmacht weet ik al:/

oke dan.. gaan we dat maar eens proberen:P
ik weet zo niet of er een diploma nodig is...
vrede en veiligheid of ojkl is een geschikte 1 jarige opleiding.en studie geld krijg je terug als je je diploma haalt als t goed is

dat klopt hardcore boy, maar als je ff terug leest dan lees je dat ze bij de luchtmacht wil, en OJKL is specifiek voor de landmacht
(Orientatie Jaar Koninklijke Landmacht)
en vrede en veiligheid is dan wel krijgsmachtbreed, maar ze solliciteerd naar een hogere rang dan soldaat dus moet ze een opleiding hebben,

als ik haar was zou ik eens info aanvragen over een baan als onderofficier bij de KL, er is namelijk een traject om via die opleiding je MAVO te halen en meteen de basisopleiding voor militairen te doen.

Nee ik wil vrede veiligheid gaan doen..
dan kan ik ten minste bij de luchtmacht want dat telt mee als een vmbo-B diploma zij die vent!

Weet je wat t is..
Ik wil gewoon iets met honden gaan doen in het leger...
Of dat nou lucht- of landmacht is..
Toevallig kreeg ik deze baan aangebode via de luchtmacht!
Maar als het via de landmacht was vond ik het ook goed...

Ik ga volgende week ff naar de banenwinkel in Eindhoven...
ff kijken wat ze daar zeggen!

laat me even weten wat ze daar vertelden want over het algemeen hebben ze het wel goed, met wat ze vertellen, maar uit ervaring weet ik dat er soms wel een foutje insluipt, qua info dan (dan zijn ze nog niet helemaal geupdate)

en dan bedoel ik met name voor de KL

en ga vast oefenen met veel drank drinken :jaja:
heb je ieder geval een voorsprong :9
luchtmacht is sins dit jaar ok uit de vrede en veiligheid..dus als ze v&v doet kan ze nog niks..want vrede en veiligheid is sins dit jaar ,,alleen landmacht..marine,,en marecausee.
heb dit jaar vrede en veiligheid gedaan.maar die waren nie meer erbij..dus moet ze t toch anders doen. mss kun je info vragen bij een banen winkel.die gaat specefiek over defensie

cola?? :P

Ik had gister een gesprek met die vent van de luchtmacht en hij zij dat het wel bij de luchtmacht zat.. vrede en veiligheid!

ik zit nu op dit moment in het marine etablisement word morgenvroeg om kwart voor 6 gewekt en dan heb ik mn PO :D

zooo ik ben lekker goed gekeurd :D
Hey...zware koekoek proficiat!
Al snap ik er niks van...;p..;)

En voor mevrouw bulldog.
Kijk gewoon op www.landmacht.nl of www.luchtmacht.nl

Daar staat alles precies beschreven over de functies en de eisen dus ook over diploma's...;)

En als je iets met honden wil, word het toch echt de luchtmacht.
Landmacht heeft geen honden en de beveiliging zijn daar burgers.
Dus weet wel wat je nou wil.
Burger of militaire zijn.

Maar ik las dat je 1 sept op keuring moest en goed gekeurd?

En over die diploma's of je die wel of niet moet hebben ligt echt aan je functie die jij wil gaan doen.
Dus sommige wel sommige niet!
Hondengeleister :yes:
laatste aanpassing

had je niet verwacht he klenne:P

eerst zwaar uit de naad tot zondag morgen:P

en gewoon frisjes bij mn intervieuw enzo dinsdag :P
Artiest {SHOWLIST artist 47917, 61544}
Helemaal geen diploma?

nou!! nee.. dankje ben al marinier

dat je eik wel een diploma nodig had..maar ik ken mensen die dat niet hebben..maar die hebben gewoon een andere funcktie die lager is.

nee enkele jaren voortgezet onderwijs is genoeg!!

Hey piXXure waarom wil jij bij 't legioen?

Karel 2700m in 12 minuten vind ik nog wel veel voor het reguliere leger, klopt dit wel? En hoeveel is het voor de meisjes/vrouwen?