Partyflock
 
Forumonderwerp · 694473

Onderwerp is gesloten!

Het oorspronkelijke bericht is dus niet meer recent.
Waarschijnlijk is het aangebodene inmiddels verkocht of het gevraagde reeds bemachtigd.
... zo goed als te koop:


Prijs: Geen idee. Wat krijg je voor zo'n ding?


Aprillia SR Urban Kid Luchtgekoeld

35.000km maar zeer goed onderhouden en recentelijk gerivaliseerd.
Voornamlijk "lange afstandsritten" mee gereden (20km per rit)

- nieuwe racekrukas HEBO (100km mee gereden)
- nieuwe krukaslagers
- Leovinci sprinter uitlaat
- redelijk nieuwe malossi cilinder 50cc snel (500km mee gereden)
- Malossi membraam snel
- Malossi carbon membraamplaatjes
- Polini achtervario Snel
- Polini voorvario Snel
- 8 gram Malossi rollen
- Polini Race V-snaar
- nw.Org. koppeling!! (redelijk nieuw 600-1000km)
- Stuggere Polini drukveer
- Org trekveer!!
- iéts vervroegde ontsteking voor net iets feller en betere ontbranding
- Org Carburateur!!
- Altijd met org luchtfilter gereden!!
- Redelijk nieuwe remblokjes (nog helemaal goed)
- vrij nieuwe voorband, achter kan er nog wel mee door

* aangepast van origineel *
- Speciale voorspoiler
- Speciale 1e achterspoiler (nét iets mooier dan origineel, org heb ik nog)
- carbon knipperlichten voor en achter(afwijkend van foto)
- zwarte remhendels
- Halfblauw mercedes lamp
- totaal verborgen, makkelijk 'onzichtbaar' te bedienen variabele begrenzer
- Malossidraak als gele sticker
- Stickers
- Luchthapper
- Mooie passende handvaten
- cockpit geeft blauw licht ipv wit
- zilveren achtervering
- agv helm met slangenkop met geblindeerd visier
- standaard uitlaat erbij (nieuw en ongebruikt incl prop).

- spiegels heb ik nog
- papier aanwezig
- rijdt +/- 1:30 bij 70km/h (zware rollen, lage toeren) Maar wel fullspeed hoge toeren.

Standaard kleuren, schadevrij (zilver schadevrij en oranje had onderaan wat kleine plekjes maar is in zijn geheel netjes overgespoten.



Trekt in 1x in volle toeren, trekt hard op, F1 / stofzuiger geluid. Stickers legaal, cilinder legaal, uitlaat legaal. Nergens op te pakken behalve de snelheid (85-90km/h)

Rijdt zonder problemen, met hoge snelheid vanuit stilstaand met 2 personen de meest stijle hellingen op.


Ik doe hem denk ik toch maar eens weg omdat ik al 22 ben en gewoon nooit meer op dat ding rij. Het is altijd mn beesie geweest en heb hem goed onderhouden.


Ook erg makkelijk in onderhoud. Bijzonder makkelijk uit elkaar te halen, je kan overal makkelijk bij. Binnen 30min heb ik hem letterlijk in zijn geheel uit elkaar (elk onderdeeltje tot aan de krukas) en in 30 min weer in zijn geheel in elkaar.



Ik zet hem trouwens eerst even hier en dan op marktplaats. Link volgt dan onder
laatste aanpassing
 
200 eurie
201 eurie
 
202
 
Klein vraagje je zegt een 50cc snel te hebben waarom haal je er dan maar zo'n belabberde top uit :S
50cc snel en 90km/h belabberde top¿ ... geen idee¿ Hoeveel haal jij dan met je standaard cilinder, 130?
laatste aanpassing
 
Euhmmm ja heb zelf een zip sp met mhr 50 cc die rijd toch echt 113... hij moet wel nog verder afgesteld worden denk dat ik er dan wel nog wat meer uit te kunnen halen...

heb zelf ook een sr 'oud' gehad de standaard prestaties zijn ongeveer gelijk
203
ja maar deze is volgens mij luchtgekoeld dat maakt heel veel uit

maar 7 kw weet je hoe veel dat is???
laatste aanpassing
ja zip met een mhr. zo ken ik er ook nog wel 1 :)

Heb zelf ook nog een halve zip. (mn oude crossscootertje) ... (y)! Maar die hebben ook echt een TOPblokkie er onder zitten! Licht en goed!

Bij mij prop uit de uitlaat, varioring er uit en huppakee, elke keer op zn achterwiel en 70 met dat ding! (Y) leuk mee gespeeld met dat ding!

Wel levensgevaarlijk scootertje met die gaskabel en die remmen maar ik moet zeggen, heerlijk scootertje om helemaal af te raggen! :)
Sneller dan de MRH krijg je ook niet. ... wel kut dat i alluminium is en je hem rustig moet opwarmen zodat i niet scheurt.

... er is wel 1 gietijzer MHR maar die prestaties zijn lang niet zo goed als die van alu
maar 7 kw weet je hoe veel dat is???


dat weet ik ook niet precies meer. ... standaard was 1,3 dacht ik?
 
:P whaha ja als ik snel lees, denk ik altijd aan evo of mhr... maja zal er over ophouden. en zipjes rijden echt super maar als je er wat aan gaat doen eerst stalen remkabels nemen maar das voor een ander forum :D suc6 met het verkopen van 1 van de mooist gebouwde scooters ooit
:) dankje, daarom wou ik die ook persé hebben toen ik hem kocht :)

... maaaruuhhh, kopen? Als je er een EVO of MHR onder zet is je zipje nergens meer te vinden :P :devil:
Vergeet HEBO Manston aub niet
een scooter loopt standaard toch 0,5 dacht ik ?

ik had zelf ook een zipje met een mhr eronder en de rest :P

22,5 pk :devil:
laatste aanpassing
Ik had een kymco met alles van mallejossie eronder.
laatste aanpassing
Ik heb ook nog zo'n Sr gehad, wel LC en liep ook wel wat vlotter :P



ik had zelf ook een zipje met een mhr eronder en de rest

22,5 pk :devil:


Dat geloof je zelf toch zeker niet he :vaag: zeker op een Koopmans bank??
laatste aanpassing
het is toch zo
En toch geloof ik je niet :)
 
Artiest Sentinel
Wat moet je ermee, zit geen dak op:)
dan niet he...

het is allemaal getest duzzz
Ik vind het ook wel erg veel.

Maar hij ziet er stoer uit Jowy. En vooral LC is echt lekker keihard op te voeren. Vooral deze scootertjes.
laatste aanpassing
Naar mijn idee de mooiste SR..
Als het de LC versie was( chesterfield naar mijn idee) zou ik em wel kopen of een koper weten..
Naar mijn idee de mooiste SR..
Als het de LC versie was( chesterfield naar mijn idee) zou ik em wel kopen of een koper weten..
 
ja heb liever de lc max biaggi chesterfield.
die is echt super.
Don Doom Boom 23 juli 2004 16:52
Klein vraagje je zegt een 50cc snel te hebben waarom haal je er dan maar zo'n belabberde top uit


Belabberd ? Het verbaasd me niets als die top niet eens echte kilometers zijn.

2 vrienden van me hadden een Beta Ark en die andere had een Malaguti Firefox, die beta had 14 pk en die firefox had 17 pk op de testbank van de Jager in Winkel.

En die hadden hem echt flink getuned en die haalden misschien een top van 130 à 140 ECHTE kilometers.
 
Maar goed....

Wat moet ie kosten dan?
Belabberd ? Het verbaasd me niets als die top niet eens echte kilometers zijn.


Kerel, niet over iets gaan ouwehoeren waar je blijkbaar absoluut geen verstand van hebt.

een 70cc MHR, MHR uitlaat en een 21mm carburateur gaat idd zeker tegen de 130 aan zitten. ... échte kilometers ja.

Een 50cc met een 50cc uitlaat en een org 12mm carburateur ... dat gaat een heel stuk zachter natuurlijk he slimpie? :)

enuhh, de teller is prof. geijkt.


Verder maakt LC of AC geen flikker uit hoor. LC is alleen moeilijker in onderhoud en je hebt LC pas nodig als je échte toeren gaat maken. ... Als je idd een MHR set met een zware carburateur er onder gaat zetten en dik veel toeren gaat maken, dan is LC wel aan te raden ja. Het enige nadeel is wel dat je na 3x gas geven weer moet gaan tanken en als je maar 1x de politie tegen komt je je mooie scootertje in kunt leveren.

Ik ben zo vaak aangehouden, voor het rijden zonder helm, op de verkeerde weg of gewoon teveel gedronken. Ze hebben dat ding meerdere keren helemaal nagelopen of ze iets konden vinden wat niet mocht, ze hebben tot nu toe nog niets kunnen vinden :)

Maaruhh, dr.BOB. Ik vraag er minimaal 1000euro voor denk ik. Dat is 2200 gulden en dat wou ik er zeker minimaal voor hebben. (hij koste nieuw iets van 6500 gulden dacht ik. Hij is nu nog zo goed als nieuw, misschien zelfs nog beter. En het is een collectorsitem geworden.

Maar ik weet nog niet zeker of ik hem verkoop. Ik doe er niet zo veel meer mee maar het blijft toch een beetje mn levenswerk van mn jeugd. Als ik een keer een mooi bod krijg wil ik er over nadenken om te verkopen. (voor dat geld kan ik toch wel wat kopen wat ik nu wél vaak gebruik, of kan ik mn auto mee maken die nu stil staat).
laatste aanpassing
 
Maaruhh, dr.BOB. Ik vraag er minimaal 1000euro voor denk ik. Dat is 2200 gulden en dat wou ik er zeker minimaal voor hebben. (hij koste nieuw iets van 6500 gulden dacht ik. Hij is nu nog zo goed als nieuw, misschien zelfs nog beter. En het is een collectorsitem geworden


Dat is me teveel...
wat moet bobbie met een scooter
 
Dat model heb ik altijd nog mooi gevonden
en voor in de zomer is een scootertje wel relaxed...

Voor in de winter heb ik mijn zuipschuit nog ;)
laatste aanpassing
2 Maurits

Die top kan gewoon niet en als jij dat wil geloven moet je dat lekker doen :) vooral niet met een fucking navigator....

Ik weet niet of je thuis bent in de brommer races, maar Dennis Poldermans die nu al een aantal keren kampioen is geweest is een kennis van mij en ik heb heel wat van hem geleerd en dat wat jij zegt KAN gewoon niet.
Dr. Bob: Zeker te weten! Daarom hield ik dat ding ook. Echt SUPER relaxt! Ik ging er altijd mee naar het strand, uitgaan in de buurt (scooters worden weinig gecontroleerd) of af en toe in de zomer lekker toeren (y). Ik weet ook nog niet zeker of ik hem uberhaupt wel weg doe. Maarja, ik woon nu in de stad en dat ding staat daar maar een beetje weg te rotten bij mn ouders.

HardstyleAddict:
... Dan niet.
de snelheid (85-90km/h)


... 85km/h stabiel, is dat zo vreemd dan? Ik ken genoeg runners waarbij je als je de prop eruit en de ring uit de vario haalt hij al 75-80 rijdt :vaag:

vervang daarbij elk onderdeel wat draait in de scooter met licht, snel, aparte onderdelen die je even met veel werk goed op elkaar aftuned. Dan kan je zelfs met zo'n oud scootertje die puur voor het racen is gemaakt zelfs nog 5kilometertjes erbij halen :)

en p.s. het is een sprinter, geen navigator. Als je goed kijkt is dit een terugloop uitlaat. En ja, er zíjn betere uitlaten maar deze is prima.
laatste aanpassing
Leovinci reverse:

This one is specially for 50 cc . Make sure you use the right air/fuel proportional and you have the right rolls ( look at Tuning ) , if you have done that .. it should make you accelerate faster and drive 10 / 15 km/h faster ( this depends on how old you scooter is , in the beginning , the first 1000 km , it could be even 20 km/h ) .

The acceleration is in the beginning quite fast but gets a little less at 40 / 45 hm/h and at 80/85 km/h it goes very slowly to his top. The weather ( wind ) doesn't have a lot effect on this one .. maybe 3/4 km/h .


bron: http://www.geocities.com/TelevisionCity/Set/6274/exhaust.htm
:)
laatste aanpassing
Ohja, en een vriend van me sleutelde zelf ook altijd aan scooters, racete op zandvoort en sleutelt nu prof tuning aan amerikanen en die vind het altijd erg vervelend als mensen blaten met 500pk's, hebben een enorme inlaat op de motorkap maar als ze op de bank komen maar 200 blijken te hebben. (zelf heeft hij wel 500 en z'n broer 800):S
Je bent er even mee bezig maar dan heb je ook wat.
laatste aanpassing
Maargoed ik krijg toch de meeste biedingen via 2ehands.nl dus als iemand interesse heeft, daar staat hij op!

Mvg,
Maurits
laatste aanpassing