... zo goed als te koop:
Prijs: Geen idee. Wat krijg je voor zo'n ding?
Aprillia SR Urban Kid Luchtgekoeld
35.000km maar zeer goed onderhouden en recentelijk gerivaliseerd.
Voornamlijk "lange afstandsritten" mee gereden (20km per rit)
- nieuwe racekrukas HEBO (100km mee gereden)
- nieuwe krukaslagers
- Leovinci sprinter uitlaat
- redelijk nieuwe malossi cilinder 50cc snel (500km mee gereden)
- Malossi membraam snel
- Malossi carbon membraamplaatjes
- Polini achtervario Snel
- Polini voorvario Snel
- 8 gram Malossi rollen
- Polini Race V-snaar
- nw.Org. koppeling!! (redelijk nieuw 600-1000km)
- Stuggere Polini drukveer
- Org trekveer!!
- iéts vervroegde ontsteking voor net iets feller en betere ontbranding
- Org Carburateur!!
- Altijd met org luchtfilter gereden!!
- Redelijk nieuwe remblokjes (nog helemaal goed)
- vrij nieuwe voorband, achter kan er nog wel mee door
* aangepast van origineel *
- Speciale voorspoiler
- Speciale 1e achterspoiler (nét iets mooier dan origineel, org heb ik nog)
- carbon knipperlichten voor en achter(afwijkend van foto)
- zwarte remhendels
- Halfblauw mercedes lamp
- totaal verborgen, makkelijk 'onzichtbaar' te bedienen variabele begrenzer
- Malossidraak als gele sticker
- Stickers
- Luchthapper
- Mooie passende handvaten
- cockpit geeft blauw licht ipv wit
- zilveren achtervering
- agv helm met slangenkop met geblindeerd visier
- standaard uitlaat erbij (nieuw en ongebruikt incl prop).
- spiegels heb ik nog
- papier aanwezig
- rijdt +/- 1:30 bij 70km/h (zware rollen, lage toeren) Maar wel fullspeed hoge toeren.
Standaard kleuren, schadevrij (zilver schadevrij en oranje had onderaan wat kleine plekjes maar is in zijn geheel netjes overgespoten.
Trekt in 1x in volle toeren, trekt hard op, F1 / stofzuiger geluid. Stickers legaal, cilinder legaal, uitlaat legaal. Nergens op te pakken behalve de snelheid (85-90km/h)
Rijdt zonder problemen, met hoge snelheid vanuit stilstaand met 2 personen de meest stijle hellingen op.
Ik doe hem denk ik toch maar eens weg omdat ik al 22 ben en gewoon nooit meer op dat ding rij. Het is altijd mn beesie geweest en heb hem goed onderhouden.
Ook erg makkelijk in onderhoud. Bijzonder makkelijk uit elkaar te halen, je kan overal makkelijk bij. Binnen 30min heb ik hem letterlijk in zijn geheel uit elkaar (elk onderdeeltje tot aan de krukas) en in 30 min weer in zijn geheel in elkaar.

Ik zet hem trouwens eerst even hier en dan op marktplaats. Link volgt dan onder
Prijs: Geen idee. Wat krijg je voor zo'n ding?
Aprillia SR Urban Kid Luchtgekoeld
35.000km maar zeer goed onderhouden en recentelijk gerivaliseerd.
Voornamlijk "lange afstandsritten" mee gereden (20km per rit)
- nieuwe racekrukas HEBO (100km mee gereden)
- nieuwe krukaslagers
- Leovinci sprinter uitlaat
- redelijk nieuwe malossi cilinder 50cc snel (500km mee gereden)
- Malossi membraam snel
- Malossi carbon membraamplaatjes
- Polini achtervario Snel
- Polini voorvario Snel
- 8 gram Malossi rollen
- Polini Race V-snaar
- nw.Org. koppeling!! (redelijk nieuw 600-1000km)
- Stuggere Polini drukveer
- Org trekveer!!
- iéts vervroegde ontsteking voor net iets feller en betere ontbranding
- Org Carburateur!!
- Altijd met org luchtfilter gereden!!
- Redelijk nieuwe remblokjes (nog helemaal goed)
- vrij nieuwe voorband, achter kan er nog wel mee door
* aangepast van origineel *
- Speciale voorspoiler
- Speciale 1e achterspoiler (nét iets mooier dan origineel, org heb ik nog)
- carbon knipperlichten voor en achter(afwijkend van foto)
- zwarte remhendels
- Halfblauw mercedes lamp
- totaal verborgen, makkelijk 'onzichtbaar' te bedienen variabele begrenzer
- Malossidraak als gele sticker
- Stickers
- Luchthapper
- Mooie passende handvaten
- cockpit geeft blauw licht ipv wit
- zilveren achtervering
- agv helm met slangenkop met geblindeerd visier
- standaard uitlaat erbij (nieuw en ongebruikt incl prop).
- spiegels heb ik nog
- papier aanwezig
- rijdt +/- 1:30 bij 70km/h (zware rollen, lage toeren) Maar wel fullspeed hoge toeren.
Standaard kleuren, schadevrij (zilver schadevrij en oranje had onderaan wat kleine plekjes maar is in zijn geheel netjes overgespoten.
Trekt in 1x in volle toeren, trekt hard op, F1 / stofzuiger geluid. Stickers legaal, cilinder legaal, uitlaat legaal. Nergens op te pakken behalve de snelheid (85-90km/h)
Rijdt zonder problemen, met hoge snelheid vanuit stilstaand met 2 personen de meest stijle hellingen op.
Ik doe hem denk ik toch maar eens weg omdat ik al 22 ben en gewoon nooit meer op dat ding rij. Het is altijd mn beesie geweest en heb hem goed onderhouden.
Ook erg makkelijk in onderhoud. Bijzonder makkelijk uit elkaar te halen, je kan overal makkelijk bij. Binnen 30min heb ik hem letterlijk in zijn geheel uit elkaar (elk onderdeeltje tot aan de krukas) en in 30 min weer in zijn geheel in elkaar.

Ik zet hem trouwens eerst even hier en dan op marktplaats. Link volgt dan onder
laatste aanpassing











