Partyflock

Forumonderwerp · 694358

is dit niet het grootste graf nummer wat je ooit in je leven gehoordt hebt ?

heb t nie zo op rap

respect voor lange frans en baas b!

Lange Frans en Baas B :no:

Opgezwolle, Brainpower :yes:
tja, kan me er niet zo druk over maken...alsof er van die intelligente teksten in house zitten

bij house is de tekst niet zo belangrijk als bij r&b.
ik ben de baas, ik ben snel als een haas, . ik maak je af, teken op je graf,..

komop zoiets kan iedereen bedenke

mijn broertje van 10 :yes:

Moppie moppie moppie.. geef jij mijn aanrecht eens een soppie..
zo tering!! wat een gr.f nummer is dat zeg!! en dan die nepperds die het zingen....... die sukkel die stoer zit te rappen met zijn baby face!! kots!! echt als ik hun tegen kom sla ik ze allemaal boven op dr bek!!(lukt me toch niet , maar dromen mag) en wat dacht je van die ali b!! echt killen die sukkels!!

he pas op he stappen naar de lange ja dat zal je diep berouwen :P

sukkels zijn het toch ook :yes:

Die Ali B, wat een loser.. hij stond deed vandaag mee aan de zwakste schakel... hij had 1 vraag goed geloof ik :S

Ik vind die Lange baas en Frans B echt zulke fakers. Alleen dat nummer dat ze gemaakt hebben over die A.W.A, vond ik goed.

extince en brainpower maakte goeie muziek, zoals viervoeters vond ik echt goed. osdorp is ook niet meer wat het geweest is vind ik!

Maar in het algemeen vind ik neder-hop echt super slecht! ze lullen over de meest kansloze dingen en doen net alsof ze in de ghetto wonen... Ze mogen blij zijn dat ze in Nederland wonen!!!!!
nou sorry , ik vind nederlandse rap niet om aan te horen! maar dat is natuurlijk mijn menig!! enne..........luth.je hebt helemal gelijk!! ze moeten blij zijn dat ze hier mogen wonen!!

alle nederlands talige muziek is bagger!!! oftewel Jostie!!!!!

Jij hebt zeker nooit Spinvis gehoord? Dat is echt (Y)(Y)(Y)
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}
Osdorp Posse:yes:

jaren 80 muziek, naar mijn mening de beste periode in muziek ooit, dus ga mij nu niet vertellen dat ik geen verstand van muziek heb.

Hehe, komt er toch nog iets zinnigs uit. Het decennium wat jij noemt staat inderdaad fier en koen bovenaan. Mij hoef je overigens niet veel te vertellen inzake muziek hoor.

Heb ik iets gemist??? Wat was er zo bijzonder aan de jaren 80 muziek??? Heb zelf ook wel een aantal leuke cd's uit die tijd, maar ik denk dat jullie allebei geen verstand van muziek hebben :P ;)

eind 60's :respect:
tis een flop:P
Men noemt het nu ook wel Neder-UrBaN, aldus een reclame op tv over die oerslechte Moppie Moppie verzamel cd.

TrIeSt
ik vind het een superrr nummer... nix mis mee!!
Nee het blijven kanker kneuzen met d'r moppie mogen van mij levend begraven worden met d'r moppie er bij

geef mij brainpower maar

iedereen vindt het een kutnummer en toch verkoopt het :S

Supervisie het nummer van Lange Frans & Baas B is wel vet, de rest van hun is ook klote vind ik. Geef mij maar Opgezwolle! Of The Frontline!
ik vind hetb wel een mooi nummer dus nie iedereen...

iedereen vindt het een kutnummer en toch verkoopt het

Ja wie bepalen wat er in de top40 komt: voornamelijk nog jonge mensen die hun smaak nog drastisch moeten ontwikkelen :S
Soort van "in da club" clip...neppe outfits nep ingehuurde veels te dure hoeren die ze eerst hebben bedreigd om in de clip te spelen! maar dan zie je ineens Fajah....Dat stukje hebben ze gewoon uit GTST gejat en in hun clip geplakt met photoshop....

Neppe text...nog neppere clip...nog nog NOG neppere outfits!!! hoe nep kan het nog worden???

hebben ze ook nog zo'n neppe "crew" met een wanna be Fat Joe whahahahahahah

BANNEN die GAYS!!!!

als je gewoon alleen naar de muziek luisterd die je graag hoort , dan zie ik het probleem niet zo ....

gewoon een kwestie van andermans smaak respecteren ....

ieder zen ding :yes:....

ik stoor me er niet aan omdat ik er niet naar luister ;)

Ali wie? (n)

StUpId FaKeRs, GhEtTo ThUgZzzZZzz 4 LiFe Pe3PzZ
Artiest {SHOWLIST artist 54842, 33634, 1488}
Haha gisteren in het MECC in Maastricht tijdens de INKOM werden ze echt continu met bier bekogeld tijdens hun optreden!!

Door dit nummer krijg ik oprispingen en last van me endeldarm :/

Wat een strontplaat zeg --> Dubbele punt BAH dubbele punt!!!! (geen bloemetje dus ;) )

korte frans en baas dwaas wat een megole zijn die mensen zeg...pff wanabie swa's met hun ghetto. Hier zie je ze bij hun ghetto flat. Nou geweldig pff nummer zuigt ook bij de weg :-/

majaaaaa wie ben ik! :D

Moppie is echt een baggernummer..

Maar Lange Frans heeft zeker wel vette nummers :jaja:

Lange's Korte Mededeling B)
laatste aanpassing
vind die track "Moppie" ook geen meesterwerk (al sta ik niet stil als ik die remix op de radio hoor...) maar die tracks van D-Men vind dan wel weer strak!!
en ik heb respect voor die Brace. ik had een paar jaar geleden een docu van hem gezien op nederland 3 toen ie een jaartje of 14 ofzo was. ging ie met zn moeder alle talentenshows en wedstrijden af, met de hoop dat er een belangerijke scout zou rondlopen. (zn moedertje is zn allergrootste fan :) )

was wel cool dat ik de D-Men was tegengekomen op Mysteryland. ff op de foto geweest met ze, maar Lange Frans blijft het leukst, met zn geile stem..... :bloos:

Korte Frans & Kaas A :S

Ik vind de Cd echt top!
Vooral Zinloos vind ik een erg sterk nummer:yes:
Idd te triest voor woorden, de cd is egt zinloos! Ik hou van veel muzieksoorten en ik beoordeel elk nummer, al is het klassiek, metal of britney, apart... maar nee, mijn broertje kan nog beter muziek maken dan dat geschel van moppie moppie moppie... je bent gewoon toppie
Haha op de nieuwe Straatremixes staat een eigen persiflage op Moppie. Das gewoon humor en sterk. Heerlijk artiesten met zelfspot.

En iedereen kan zeggen wat ze willen, het zijn relaxte gasten. Als je leuke dingen van ze wilt horen moet je op internet op zoek gaan naar de Straatremixes ( 1 - 3).

Ha ik heb die video clip gezien en het lijkt wel of die gast een week niet geslapen heeft zo moe kijkt ie uit zijn ogen.
laatste aanpassing

wat een mogolen :S
Ooow Chrisje toch!!!

Hhahaha, heerlijk!!! Jij hebt ook altijd wat te zeiken!

Ik vond t wel een leuk nummertje :$, vooral als mijn nichtjes m zingen!
Maar goed, zap je toch lekker verder :D
T is niet zo dat ze m draaien op je jumpstyle feestjes :)

:flower:

zou der nog bij moeten komen dat ze een jump remix er van maken

zou der nog bij moeten komen dat ze een jump remix er van maken

:X
laatste aanpassing
Die Brace of hoe het ook mag heten, is echt radio-terreur... Zo heet die knakker toch die dat moppie de hele tijd uitbraakt? :frusty:
Ik vind ze wel relax.

Lijpo's is een vet nummertje van hun.
wie kent dat nummer : Zinloos. jezus, dat is echt een mooi nummer... :yes:
ik HAAT rap, maar dat nummer is echt goed gewoon :yes:
Lnage Frans is overigens 1 van de beste freestylers van NL blijkt :yes:
laatste aanpassing
Als iedereen nou eens de straatremixes op ging zoeken, dan komt de ware aard van die gasten naar boven. Prima rappers, maar Moppie is inderdaad dramatisch natuurlijk. Net als LL Cool J's "I Need Love" ook een hel is...

die gasten moeten ze publiekelijk ophange (N) opsoute met die shit

wie kent dat nummer : Zinloos. jezus, dat is echt een mooi nummer...

Ja die heb ik gehoord een stukkie, nummer gaat over een aantal mensen die door zinloosgeweld om het leven zijn gekomen.
Ik denk dat mensen die niet van hiphop houden dit nummer wel zullen waardere.:yes:

Inderdaad een goed nummer Tuinman ;)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
als je nu de radio aan zet, en je luistert bv naar sky radio, de zender waar nog goeie muziek op komt!!
daar hoor je vooral jaren 80 en 90 muziek, maar ook muziek van nu, zoals maroon 5, blof etc.

nu hoor je nog steeds muziek uit de jaren 80, omdat dat gewoon zeer goede muziek was,
maar denken jullie nu echt he... dat ze deze RUKMUZIEK!!! want dat is het!!!!! over 10 jaar nog zullen draaien?

dacht het niet!!! dit is gewoon commerciele rotzooi, want dat wordt op TMF en de Box gedraaid en dan is het populair, want zeg nu zelf....
dit is gewoon zware bagger!!! die tekst, die melodie, het totale geheel is gewoon erg verkrachtend slecht!!!!! en dat is nog niet het ergste, deze nummers worden aan de lopende band gemaakt, ik ken die lange frans nog niet zo lang, en ik geloof dat ie al 3 of 4 hits heeft...
Asjeblieft zeg...

ik zeg niet dat rap kutmuziek is, want ik ik kan de oude rap goed waarderen:
oude cd's van tupac bv "R u still down" "Makavelli" "All the eyes on me", DAT WAS RAP!!
Dr dre bv "The Cronic" "The Cronic 2001" DAT WAS RAP!!
Oude Wu tang cd's DAT WAS RAP!!!

Maar nu wordt de rap gewoon verkracht door een teveel aan rapartiesten!!
nu wordt alles aan de lopende band gemaakt, en alles moet een R&B tintje krijgen, in elk nummer moet een wijf meezingen, en alles moet lekker swingend zijn. de oude gangsta-rap is er niet meer!!
Artiest {SHOWLIST artist 31027, 16404, 58027}
www.soundclick.com/meesterbreinhetsyndicaat

en dan mammie luisteren...

Dat is pas een goeie track, die humor gaat te ver...

NB. Veel te veel zeikerds hiero. Die jongens doen gewoon hun eigen ding, en ze houden er aardig wat knaken aan over...
laatste aanpassing
Rohit aka DJ Indian Raver 5 oktober 2004 01:09
wie kent dat nummer : Zinloos. jezus, dat is echt een mooi nummer...

Ja die heb ik gehoord een stukkie, nummer gaat over een aantal mensen die door zinloosgeweld om het leven zijn gekomen.

Klopt ja...
te erg echt, maar het is tegenwoordig aan de orde van de dag..
nogmaals, ik heb een hekel aan rapmuziek en RB, maar dit nummer brengt wel iets heel speciaals met zich mee :yes:
Er is zoveel goede nederhop. je moet er gewoon voor open staan en idd niet zo zeiken over wat echt is en wat niet.