In tegenstelling tot bijna iedereen hier vind ik D-men dus wel goed luister maar eens straatremixes deel 1 & 2 te downloaden op www.straatremixes.tk
En trouwens als ik Moppie hoor zet ik hem toch wel ff harder en ik denk de meeste hier eigenlijk ook wel maar ze lullen graag met de menigte me he.
En trouwens als ik Moppie hoor zet ik hem toch wel ff harder en ik denk de meeste hier eigenlijk ook wel maar ze lullen graag met de menigte me he.
laatste aanpassing
ik vind dit echt een erg slecht nummer...Devil girl en Echelon Base jullie hebben helemaal gelijk 
De Nederlandse ghetto's zijn hard. Het is moeilijk overleven daar.
Vooral de ghetto van Diemen Zuid is niet om te harden. Nederlanders worden gedwongen met marokkaans accent te praten. Elke dag vallen er daar zeker 3 doden door roofovervallen en winkeleigenaren zien hun winkels vaker dicht dan open door levensgevaarlijke drive-by's door zwaarbewapende ghetto thugs.
Zelfs de politie wordt niet meer gesignaleerd op straat.
Ja het leven in Diemen is ziek: crazy crimes, mad violence.
Maar 2 abitieuze, doorgewinterde knaapjes stonden op en laten de wereld zien dat de bij voorbaat kansloos genoemde mensen uit Diemen Zuid wel een mooie toekomst voor zichzelf kunnen creeeren.
Hopelijk ziet de jeugd uit Diemen Zuid dit en volgen zij dit mooie voorbeeld!
Respect, life is hard on tha streets!
Vooral de ghetto van Diemen Zuid is niet om te harden. Nederlanders worden gedwongen met marokkaans accent te praten. Elke dag vallen er daar zeker 3 doden door roofovervallen en winkeleigenaren zien hun winkels vaker dicht dan open door levensgevaarlijke drive-by's door zwaarbewapende ghetto thugs.
Zelfs de politie wordt niet meer gesignaleerd op straat.
Ja het leven in Diemen is ziek: crazy crimes, mad violence.
Maar 2 abitieuze, doorgewinterde knaapjes stonden op en laten de wereld zien dat de bij voorbaat kansloos genoemde mensen uit Diemen Zuid wel een mooie toekomst voor zichzelf kunnen creeeren.
Hopelijk ziet de jeugd uit Diemen Zuid dit en volgen zij dit mooie voorbeeld!
Respect, life is hard on tha streets!
Nou in mijn opinie ben jij degene met een gebrek aan kennis mbt kwaliteit van muziek, en jij beoordeelt mijn muziek kennis alleen opbasis van dat ik o.a. naar hardstyle luister, beetje bekrompen, vind je niet, dat ik ook naar andere muziek luister, blijk je schijnbaar niet te snappen, ik leg het nog 1x uit: ik luister naar iedere muziek soort, en mijn mening is dat house muziek(welke stijl dan ook) is bedoelt om te feesten, maar als ik thuis ben luister ik voor namelijk naar jaren 80 muziek, naar mijn mening de beste periode in muziek ooit, dus ga mij nu niet vertellen dat ik geen verstand van muziek heb.
PS: meer woorden ga ik hier niet meer aan vuil maken, als je het nu nog niet snapt, ben je nog dommer dan ik tot nu toe al denk, mazzel!!!
PS: meer woorden ga ik hier niet meer aan vuil maken, als je het nu nog niet snapt, ben je nog dommer dan ik tot nu toe al denk, mazzel!!!
Hehe, komt er toch nog iets zinnigs uit. Het decennium wat jij noemt staat inderdaad fier en koen bovenaan. Mij hoef je overigens niet veel te vertellen inzake muziek hoor. 
Met je toevoeging sla je overigens kant noch wal. Het is ook niet de meest snuggere opmerking die je in dit geval kunt maken, zeker niet gezien je manier van schrijven.
Met je toevoeging sla je overigens kant noch wal. Het is ook niet de meest snuggere opmerking die je in dit geval kunt maken, zeker niet gezien je manier van schrijven.
/me springt in de ring
Extince en Brain maken (vind ik) wel zeer goede tunes met een verhaaltje of statement erin,
Baas C, Lange Hans en DJ Lucky (toch?) lullen gewoon over nix.. moppie? wtf
Ali B hangt er een beetje tussen,.. wel een verhaaltje of statement, maar brengt et een beetje fout
[ja je kan van meerdere stylen houden naast dance]
Extince en Brain maken (vind ik) wel zeer goede tunes met een verhaaltje of statement erin,
Baas C, Lange Hans en DJ Lucky (toch?) lullen gewoon over nix.. moppie? wtf
Ali B hangt er een beetje tussen,.. wel een verhaaltje of statement, maar brengt et een beetje fout
[ja je kan van meerdere stylen houden naast dance]
laatste aanpassing
hahahah
moppie moppie moppie, ik vind je helemaal toppie
ik krijg je niet meer uit me koppie, ik vind je helemaal toppie moppie moppie moppie
hahha
dat is net zoiets als
ik ben de baas, ik ben snel als een haas, . ik maak je af, teken op je graf,..
komop zoiets kan iedereen bedenke
moppie moppie moppie, ik vind je helemaal toppie
ik krijg je niet meer uit me koppie, ik vind je helemaal toppie moppie moppie moppie
hahha
dat is net zoiets als
ik ben de baas, ik ben snel als een haas, . ik maak je af, teken op je graf,..
komop zoiets kan iedereen bedenke
laatste aanpassing

![[0251]](/images/user/106895_652536.jpg)