Partyflock

Forumonderwerp · 694358

is dit niet het grootste graf nummer wat je ooit in je leven gehoordt hebt ?
In tegenstelling tot bijna iedereen hier vind ik D-men dus wel goed luister maar eens straatremixes deel 1 & 2 te downloaden op www.straatremixes.tk

En trouwens als ik Moppie hoor zet ik hem toch wel ff harder en ik denk de meeste hier eigenlijk ook wel maar ze lullen graag met de menigte me he.
laatste aanpassing

moppie moppie moppie, ik schiet je heel graag door je koppie...
laatste aanpassing

moppie, je bent een stinkende droppie. gebruik eens wat soppie ooh moppie. ik denk dat mijn text nog beter zal scoren. zijn er mensen geinteresseerd in een remix :) hehehe
Echt, wat een kutnummer is dat.....en dan dat die nepper in een keer 'reeeemixxxx' roept, om te kotsen!

nederlandse rap is niet om aan te horen!!!!!

Osdorp Posse vind ik toch wel om aan te horen!

Welke aap noemt zichzelf nou: Beugel (brace) die doet toch ook mee in die hit?
Sterf toch allemaal
Artiest Xavi
osdorp echt wel vet net als opgezwollen dat vind ik dan weer wel vet

Dit nummer is echt een schande voor de Nederlandse muziekindustrie!! Ik snap niet hoe mensen dat nummer kunnen kopen??:S
:s hadden ze geen betere tekst kunne verzinne :s jemig heeeyyyy mopie mopie :s om schijtziek van te worre :P:P:P wahhaa neeej hijz 10x nix (N):no:
ik vind dit echt een erg slecht nummer...Devil girl en Echelon Base jullie hebben helemaal gelijk (Y)

Bah wa een stom nummer is da om van te kotsen
laatste aanpassing

tja.............:no:
De Nederlandse ghetto's zijn hard. Het is moeilijk overleven daar.

Vooral de ghetto van Diemen Zuid is niet om te harden. Nederlanders worden gedwongen met marokkaans accent te praten. Elke dag vallen er daar zeker 3 doden door roofovervallen en winkeleigenaren zien hun winkels vaker dicht dan open door levensgevaarlijke drive-by's door zwaarbewapende ghetto thugs.
Zelfs de politie wordt niet meer gesignaleerd op straat.

Ja het leven in Diemen is ziek: crazy crimes, mad violence.

Maar 2 abitieuze, doorgewinterde knaapjes stonden op en laten de wereld zien dat de bij voorbaat kansloos genoemde mensen uit Diemen Zuid wel een mooie toekomst voor zichzelf kunnen creeeren.

Hopelijk ziet de jeugd uit Diemen Zuid dit en volgen zij dit mooie voorbeeld!

Respect, life is hard on tha streets!

bij humor en onzin en dan topic irritante nummers enz hebben we da nummer moppie gecoverd loll zekers graf nummer
Is gewoon een goed nummer weet niet wat jullie zeiken

vind beetje stom gerijm met zn moppie pfff

Lange jan & Baas Gay - Soppie

nee floppie
Het leuke is dat Hardsstyle-liefhebbers tegen dit soort muziek een aversie hebben (zo zie ik in de topic). Gezien de originaliteit alleen al kan ik zeggen: Hardstyle-sukkels!!!..... en morgen is de hardstyle-edit van "moppie" op de markt. bye bye
Ik vind het echt het meest irritante, achterlijke, schijt nummer wat ik ooit gehoord heb...stelletje wannabe gansta's, loosers zijn het.
Zie dat je Hardstyle als favo-muziekstijl hebt. :D
neej best schraal, simpel liedje ja....
Dat ik hardstyle als 1 van mijn favouriten he zegt daar niets over, het is gewoon zo'n slappe text, als je dan zo nodig de hiphopper uit wil hangen, doe het dan goed...zoals bijvoorbeeld de Osdorp Posse, dat is wel goede Nederhop.

Idd echt kinder hip hop zo slecht als de kanker! En ook alleen maar beats lopen stelen! Ga eerst zelf eens wat produceren, want dit is echt de slechtste plaat ooit gemaakt!
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
eeej daar hebben we Henkie S weer :p

lange Hans, Blaas B en Henkie S :p
laatste aanpassing
Beschuitje, dat zegt daar m.i. juist zéér veel over. Jouw verstand van en liefde voor muziek is immers heel ver te zoeken.
egt laffe muziek met ook nog eens een laffe tekst
Luister arrogantje, ik luister ook graag naar andere muziek soorten, sterker nog ik kan bijna iedere muziek soort waarderen, maar een slappe text als 'moppie, moppie, moppie, ik vind je helemaal toppie' is nou niet echt wat ik noem een muzikaal hoogstandje.
vet goed nummer man!!!!

UCH UCH UCH!!!! ( NOT )!!!

ik quote mezelf nog maar een keer: :jaja:

alle nederlands talige muziek is bagger!!! oftewel Jostie!!!!!

het is inderdaad een rot slecht nummer.

maar lange frans heeft veel goeie liekes ook!
Lul er niet omheen man. Net of Hardstyle muziekaal-hoogstaand is!

Let wel: de plaat waarover deze thread gaat is niets voor mij, maar denk dat iemand met Hardstyle als favo helemaal weinig te zeggen heeft. :D
Is wel een staaltje van heb ik jou daar.
Die rijm die flow,hoe kom je erop?
Hoe kom je eraf,kun je je denk ik beter afvragen.
Inderdaad wat een rotzooi 1e klas.
Maar erger nog zijn die stakkers die zulke cd'tjes kopen :no:
Wat blijf je nou doormouwen over die hardstyle, kan je niet lezen ofzo, ik luister naar iedere muziekstijl, inclusief Nederhop, maar dit is echt triest.
Lange Frans & Baas B

U bent de zwakste schakel :P

:respect:
laatste aanpassing
Beschuitje, begrijpend lezen is niet voor jou weggelegd klaarblijkelijk. Aangegeven wordt dat je hoogstwaarschijnlijk niet in staat bent om in dit geval over kwaliteit m.b.t. muziek te oordelen.
Nou in mijn opinie ben jij degene met een gebrek aan kennis mbt kwaliteit van muziek, en jij beoordeelt mijn muziek kennis alleen opbasis van dat ik o.a. naar hardstyle luister, beetje bekrompen, vind je niet, dat ik ook naar andere muziek luister, blijk je schijnbaar niet te snappen, ik leg het nog 1x uit: ik luister naar iedere muziek soort, en mijn mening is dat house muziek(welke stijl dan ook) is bedoelt om te feesten, maar als ik thuis ben luister ik voor namelijk naar jaren 80 muziek, naar mijn mening de beste periode in muziek ooit, dus ga mij nu niet vertellen dat ik geen verstand van muziek heb.

PS: meer woorden ga ik hier niet meer aan vuil maken, als je het nu nog niet snapt, ben je nog dommer dan ik tot nu toe al denk, mazzel!!!
Hehe, komt er toch nog iets zinnigs uit. Het decennium wat jij noemt staat inderdaad fier en koen bovenaan. Mij hoef je overigens niet veel te vertellen inzake muziek hoor. ;)

Met je toevoeging sla je overigens kant noch wal. Het is ook niet de meest snuggere opmerking die je in dit geval kunt maken, zeker niet gezien je manier van schrijven. ;)
/me springt in de ring

Extince en Brain maken (vind ik) wel zeer goede tunes met een verhaaltje of statement erin,
Baas C, Lange Hans en DJ Lucky (toch?) lullen gewoon over nix.. moppie? wtf

Ali B hangt er een beetje tussen,.. wel een verhaaltje of statement, maar brengt et een beetje fout :x

[ja je kan van meerdere stylen houden naast dance]
laatste aanpassing
hahahah

moppie moppie moppie, ik vind je helemaal toppie
ik krijg je niet meer uit me koppie, ik vind je helemaal toppie moppie moppie moppie

hahha
dat is net zoiets als

ik ben de baas, ik ben snel als een haas, . ik maak je af, teken op je graf,..

komop zoiets kan iedereen bedenke :S
laatste aanpassing

Of:

Ik ben Tom, jij bent dom, en ik ben de bom en jij heel erg stom...
nou... die had je van mij :P
ik ben nie wijs, neuk je net als sylvie meis, klaag je dan pak ik mijn zeis, ik hoor een gil, ik hoor en krijs, bam! met 1 knal door je kop, nu pas hou je op, ik ben weg naar de shop :|

of zoiets!
whaha,... ja dames en heren,.. late we onze eigen rap gaan maken :D

dit topic word verneukt valderalderalderiere

dus we zijn het er over eens

lange jan & Baas Gay moeten dood :D
vind de tekst wel geil:kwijl:

moppie ik strik je, ik lik je, bespeel je met me tanden op je slipje.....

klinkt best geil toch??

helemaal TOPPIE

moppie moppie moppie zet me nu maar uit je koppie
ook al vind je me helemaal Toppie
ooooohhhh moppie :P

:|

:RESPECT: STERF!!!! :RESPECT:

(Y) :d
de rap die ze hebben gemaakt voor die jongen die ze vriendin in de brand heeft gestoken vind ik wel een goeie(y)