Partyflock

Forumonderwerp · 694143
Betreft: evenement: Nature One, vrijdag 30 juli 2004 om 20:00
Artiest Magic
oké,nog 1 week te gaan en dan zijn er al mensen onderweg naar N1,om toch één van de betere feesten mee te maken!
vorig jaar op N1 stonden wij op vak 13,dat bleek toch "het vak" van de camping te zijn.

zijn er mensen die dit jaar zeker weer op vak 13 te vinden zijn? en weer een paar walk-in feestjes geven?

ik heb er zeker zin in!

beter?
laatste aanpassing
hij mag er zeker op, hij kan er alleen niet meer af tot je buren zijn opgerot, dus je zit daar vast tot en met zondag
Wij zitten dus vast t/m Maandag :) :respect: bijna alles al gereed!! Mede dankzij mijn inkoopmaatjes!! :) Die zijn al goed bezig geweest hoor ik!! :)

vorig jaar stonden wij ook op vak 13 dicht bij de groene legertent da was wel raggen

dit jaar eastside kamp gekkebende helemaal loos
hij mag er zeker op, hij kan er alleen niet meer af tot je buren zijn opgerot, dus je zit daar vast tot en met zondag

Als die buren woensdag maar gaan inpakken... dan moeten we weg naar SMS... :D
kweet niet welk vak we stonde vorig jaar.
In elk geval hangt dr een beste hollands vlag hoog boven in een paal.
En is het er rood wit blauw van de hollanders en gaat iedereen helemaal uit zn dakkie !! haha
Morgen begint de lange rit hehe heb dr zin in !!!
Artiest {SHOWLIST artist 1068, 115740}
ZIN!!! :) (en al een beetje zenuwachtig) :s
Ja Jorg, het komt helemaal goed!! :jaja:
Ik stond ook op vak 13 en heb me zwaar vermaakt daarzo.
Slapen kon je alleen jammer genoeg wel uit je hoofd laten al die dagen
Ja Sascha alleen ga ik je dit keer echt niet helpen met die tent op te zetten midden in de nacht :D
laatste aanpassing
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
2 Helsie, sgoed.. dan zien we jullie daar wel (y)

Gisteren weer enkele filmpjes van vorig jaar zitten kijken. Monika Kruse, Rush, Liebing!! :respect: ik kreeg spontaan zin om er heen te gaan :P Ook nog filmpjes van de rondvlucht over de camping en het festival terrein (y)
Hey chris kom zeker ff jullie feestje checken zie je morgen
Dat was mijn tent niet, maar die was van Kel.
De mijne stond er donderdagochtend al.
Maar jeetje dat je dat nog weet.
ja ja nog 1 dag en dan is het zover,ik hoop dat het nog vetter wordt dan vorig jaar.

tent is zo gezet en dan lekker luieren in me hangmat met ee pilsje,ik heb er nu al zin in!

ZIN! :yes: :D