Partyflock

Forumonderwerp · 694111
eyz wie heeft er weleens dit gedaan?

je hebt 1....: 1.5 l fles een emmer water en joint

snij de onderkant van de fles af.

doe water in de emmer

maak een gat in de dop van de fles, pak een joint en doe hem vast maken in dat gatje van de dop , draai de dop op de fles en zet die in de emmer met water..

beweeg de fles paar keer heen en weer tot dat de fles vol met rook zit.

en als ie vol zit draai de dop eraf en zet je mond er op en zuig tot dat je het water proeft....

leuke manier om super wazig te worden

maar werkt wel goed he?!!! ;) ;)
Ik blow niet eens en ik weet het zelfs, is al heel lang bekend dus...
zekers wist et al een tijd , maar misschien zijn er nieuwe mensen of grentjes die et nog niet wisten heb ik hier een goude tip voor ze neer gezet :-)

dat heet emmeren
IS gewoon t waterpijp principe...:S

:z

emmeren
hoe ver doe je die fles in de emmer en hoe vol moet die emmer dan?

buked sucken

wat betekent buked eigenlijk?

als wat hij beschrijft 'emmeren' is, dan bedoelt hij vast : bucket

of niet dan?
maar er is een foto van .
ik snap die uitleg niet :)
Werkzaam bij Horetha Events
Artiest Liquid-E
hij zal vast wel BUCKET SUCKEN bedoelen jah...
staat tog duidelijk omschreven???
heb hier wel enige ervaring mee...
ben zelfs een keer out gegaaan :vaag:
dat ging dus net weer wat TE goed... lol :jaja:

dat deed ik al toen ik 16 was welcome to the real world
emmeren :vaag:

Keertje met wat maten in een badkuip gedaan 3 van die flessen :D
eigenlijk moeten we een keer een bucket suck toernooi houden met zen alle langs een zwembad met je fles en paar joints en dan kijken wie de meeste hijsen kan neemen ;-)

ja dat werkt wel ja........alleen hehehehe dat deden ze al vlak voordat ze het wiel uitvonden...wij hadden een andere,makkelijkere variant....wij namen gewoon een 1,5 liter fles met 2 gaten erin....1 groot genoeg voor je duim (aan de zijkant van de fles)en 1 om een joint in te proppen(zeg maar boven op)je zuigt dan met je duim op het gat de fles vol met rook.....als de fles vol zit haal je je duim van het gat en zuig je de hele fles leeg.....ehm...ik zat niet meer rechtop na deze actie.....tis ook heel goedkoop blowen trouwens,hehehehehe.....
wat nou met een joint erop zette :S:S:S

wij deden altijd aluminiumfolie op de opening van de fles en daar pure wiet of hasj in!!! veel beter en sterker!!
dan ga je pas kapot gek!!

wij hadden het op een nacht tijdens bivakeren met een koelbox en een 2 liter fles gedaan en dan 5 euro wiet bovenin!!!!!!!!

doe dat maar is ff!!

meneer gouden tip :S:S:S
En het is echt niet het waterpijp principe want dat gaat door het water :yes:.
Jaaah Buked is de BESTE!!:P:P

emmeren :yes:
word je lekker :vaag: van..

Wat ook leuk om te doen is.. neem een anderhalve liter pet fles, haal de bodem eruit, doe er een zak in die tot aan het einde past, natuurlijk de zak aan de onderkant vast maken.. plaats de joint op de plaats waar de dop normaal zit, trek de zak helemaal uit de fles, dan met je mond bij de opening en dan moet iemand die zak in 1 keer naar voren "slaan" of je moet heel hard alles eruit zuigen, maar dan heeft het het zelfde idee als een waterpijp
Wat jij hier beschrijft is toch gewoon flesje trekken?
Wij hebben paar jaar geleden op de Highlifebeurs een echt bucket gekocht maar dat komt aardig hard aan :vaag:

link
laatste aanpassing

Wat ook leuk om te doen is.. neem een anderhalve liter pet fles, haal de bodem eruit, doe er een zak in die tot aan het einde past, natuurlijk de zak aan de onderkant vast maken.. plaats de joint op de plaats waar de dop normaal zit, trek de zak helemaal uit de fles, dan met je mond bij de opening en dan moet iemand die zak in 1 keer naar voren "slaan" of je moet heel hard alles eruit zuigen, maar dan heeft het het zelfde idee als een waterpijp

So hey! :| moet je t door iemand via een fles je longen in laten blazen, word je ook kneiter van. :/

mijn waterpijpie werkt beter :yes:

lahcen is dat ja. hijs je zo de hele joint weg.

Gunshot(y)Veel heftiger!!!

En het is trouwens bucket sucken;)

ajoh!! :z

^

:D:D:D:D

oftewel:

blokje hasj in een potje doen paar druppels
stro rum erbij van 80% net voldoende druppels dat alleen heel het blokje aan alle kanten vochtig is van de stro rum doe een deksel op ut potje en laat het 3 a 4 weken staan haal het er daarna uit let wel op dat het blokje zacht is en meteen kapot gaat pak ook een klein potje anders krijg je da spul nie meer uit het potje maar iedergeval als je da eruit hebt een klein beetje in een puur pijpje doen heb je niet veel nodig en ik garandeer je dat je bij iets teveel uit gaat en je hebt echt niet veel nodig paar hijsen is genoeg anders nokkie

alleen smaakt het niet echt super lekker hoe langer je het laat staan hoe beter het wort zegge ze maar langer dan 4 weken heb ik het nie vol gehoude
laatste aanpassing
2 messen heet maken boven het gasfornuis tot ze roodgloeiend zijn en dan een stuk afghaan ertussen op elkaar drukken die messen en dan die fles erboven houden.
wat ook wel leuk is een joint met een grote en een kleine tip draaien shotgun ook wel genoemd komt ook leuk aan

wat ik nu doe: nog 1 opsteken (Y)
en wat als je t water nou vervangt of vermengt met iets van sterke drank, vodka ofzow...
das pas fijn...

kost wel een beetje boel meer, maar dan heb je ook wat!!!
:D

En de vodka vervolgens opdrinken?:vaag:

een kaboempijp...

pak gewoon die pijp van je opa.. is het fijste, vraag maar aan hem waarom?!!

een kaboempijp...

je bedoelt een klaboempijp ;)
klaboem pijp.... ik hou et gewoon bij de ouwerwetse waterpijp dan....