Partyflock

Forumonderwerp · 694086

als je uren naar een hengel aan kijken ben ben je niet goed snik

*topictitel aangepast*
laatste aanpassing door een beheerder
idd als ik na 5 minuten niks vang liggen al me vis spullen in het water :[

dan ken je vissen naar je vis spullen

als ik na 5 minuten niks vang liggen al me vis spullen in het water

K ken er nog zo 1 :yes: ,

G U N T E R Het zonnetje in huis,

die heeft die neigingen als z'n lijn "weer" eens in de knoop zit!! (y)
Zo anthousiast als ie een vis vangt .............................
Gaat altijd lekker hoor !! (y)
Hopelijk vangen we zondag een mooi zeebaarsie of makreeltje! :yes:
Zoniet gaan we langs de visboer :D
heej mede stunt visser :[
:[ maar ik vang wel :p
laatste aanpassing
ik vis niet meer :no: kost teveel
Tja er gaat best wat geld inzitten.. Maar goed soms wat vis voor in de pan :kwijl: Heb nu makreel in de vriezer liggen (y) gevangen bij de sluizen van ijmuiden :p
laatste aanpassing
zal wel lekker smaken (Y)

ik pis namelijk altijd van de sluis in ijmuiden ..ook al me vrienden :[
ag gewoon ffuh bakken joh :p

je proeft er vast niets van :[
ennuh niet gaan claimen he.. als je ineens ziek en beroerd word :[
Ken wat mensen bij de hoogovens dan laat ik je ontslaan :[ ;)
op grond waarvan :[

pissen in het kanaal? :X hahaha

vissen is zielig,maar vis is wel lekker :P
ruik ik nu vis ???

:[ hahaha
vissen is zielig
Ik ben wel lid van hengelsport vereniging en ik heb een akte (nvs). d.w.z. dat ik de nederlandse wateren sponser (y) vis stand op pijl houden.. waterkwaliteit verbetering.. aanleg van vis trappen bij waterkracht centrales.. Want die o zo goede groene stroom zorgt voor dooie vissen.. (n) door die vis trappen die tegenwoordig verplicht worden zijn aangekaart door de nvs in de politiek.. :D dus vissers met vergunning zorgen meer voor de visjes en het water dan niet vissers die het zielig vinden ;)
pff tegenwoordig is alles zielig

ik heb al 200 vliegen op mijn vliegenmepper gekerft 8)

moet ik nu de bak in :[
vissen is echt wel gezellig :smoke: er bij en lekker chill over t water kijken na je dobber:D
vooral snachts is het leukst:D
Als ik savonds een biertje pak uit de schuur. loop ik op me slippers door de tuin..

Splets!! weer een slak en dit zo'n 20 keer op een avond :[
laatste aanpassing
nou breekt me klomp

:/

ben ik net wezen vissen,met een maatje.... ben ik Gvdmuhhhhh mijn GSM type: samsung sgh v200 verloren

:cry: is het niet me hengel ,nee nu weer me telefoon :[

zit nu aan de lijn met KPN :S
gaat goed zit nu op 9 minuten in de wacht bij KPN

zometeen zit iemand met mijn tel internationaal naar china te bellen ...dat kost een hoop volgens mij
jezus 12 minuten :[ ik word gek

tik tik tik tik tik
vissen is niet saai, vissen is dierenmishandeling!
Alsof die vis jou ooit iets heeft aangedaan?! Helemaal dat teruggooien is walgelijk, een gewonde vis (en dat is ie, met n gat in zn lip) wordt aangevallen door zn soortgenoten en langzaam maar zeker opgegeten op die manier!
*kotssmiley*

haal je vis ff lekker bij de visboer of hang geen haakje aan je hengel als t je om de ontspanning te doen is!

:/
overdrijven is ook een vak zeg :S

hoe denk je hoe die vissen worden gevangen die JIJ bij de VISBOER haalt :S:S:S:S

dat gaat er erger aan toe
1) ik haal nooit vis bij de visboer
2) die vissen worden niet terug gegooid
hopeloos....
nooit jezelf en plein publique naar beneden halen Master, zo hopeloos ben je nu ook vast weer niet...
:no: kansloos :no: klees mijn verhaal ff over lidmaatschap :/ doe zelf wat aan de natuur. jij betaald nix :no:
wie haalt wie nou naar beneden ??.tinkebell
laatste aanpassing

Gaat lekker hier :-/

Op vakantie ben ik wel eens meegeweest met vissen, en vermaakte me prima. Ligt eraan met wie je bent denk ik zo.
nou ...na vanmiddag ga ik echt nooit meer vissen

*zit nu zonder GSM en al me 285 nr's ben ik nu mooi kwijt :/ *

:flower: Je overleeft 't wel!

Hoe krijg je dat trouwens voor mekaar?

vissen betekend voor mij ontspanning!!!:yes:
:D zondag zelf niks gevangen.. Maar lun TIC :xtc: had wat zeebaars gevangen.. zondag direct in de pan gedaan en gebakken :p ze smaakte (y) :kwijl:
laatste aanpassing

pfffffff retesaai

als juh grote vis vangt is het kanker bruut!!!
tis best leuk hoor!!! maar je moet ut niet te vaak doen. je moet het gezellig maken...borreltje erbij!!!;)

Inderdaad :/

Daarom zet ik t vaak op als ik gaar ben en net uit mn werk kom, ik slaap direct! 8)
Opa ;P
niet mee eens hoor, is releks en geeft een kick als je wat vangt en dan heb ik t niet over een voorntje of brazem....................!

zo iets!!!!!

Vissen kan juist heel ontspannend zijn, met een BBQtje erbij, is tog relaxed!!! Dus ben het er niet mee eens.......

ik doe t zelf nie maar vind dat nachtvisse wel leuk,,,beetje drank dr bij,,beetje ouwehoeren...best gezellie
Als je t niet zo serieus neemt kan t wel gezellig zijn :) Gewoon niet drukmaken om t evt. lawaai dat je maakt waarmee je de vissen wegjaagt, en gewoon die hele hengel ook vergeten :)
Artiest {SHOWLIST artist 102145, 69359}
waar make we ons weer is druk om:)
Nachtvissen is inderdaad wel kicke.
Als een stelletje debielen in de kou langs de waterkant gaan zitten in je tentjes, genoeg bier om een maand op te overleven en dan vergeten dat er ook nog wat hengels bij het water hangen :D

Overdag vissen deed ik toen ik jonger was alleen simpel aan de sloot met me kleine hengeltje, maar werd altijd zo duizelig van de golfjes in t water :S

Gaan ook elk jaar vissen en barbieknoeien met m'n vaders werk, echt allemaal van die fanatiekelingen. Wel grappig om te zien, maar vind t zelf niets.

Artiest Elcol
Saai hé???

ziet erzo saai uit...mijn trots :kwijl: