Voorlopig niet. Digitenne gebruikt een bepaalde variant van het coderingssysteem (Conax CAS5 om precies te zijn) dat niet gekraakt is. Misschien in de toekomst..
maar wat ik ZO ergerlijk vind is dat Nederland het enige Europese land is waar je überhaupt voor Digitenne moet betalen.
Overal is het gratis behalve hier...
2 Uitzonderingen: In Engeland en Zweden kun je tegen betaling MEER zenders krijgen, maar het basispakket is gratis.
Wij hebben hier schotel want we hebben geen kabel, bevalt zeer goed hoor, alleen het min punt maar 1 tv erop, oftewel ik zal 2de reciever + dubbele kop moeten hebben, ben nog wle opzoek maar zeker niet van plan een nieuwe te kopen beetje erg veel geld.
En ik moet nog keer weer zo smartcard regelen, voor bbc en ook canal plus weer gratis, weet iemand iets???
TwinLNB erop en een Dreambox7000S kopen. Daarmee kun je softwarematig het basisdeel van Canal+ gratis zien (Dus Ned1/2/3 RTL4/5 SBS6/Net5/Yorin en TMF).
De rest moet je gewoon voor betalen. BBC is ook gratis maar dan moet je een extra schotel of LNB richten op Astra2.
ik had toen wel kaartje erin, had ik ook bbc enz gratis .
maar wat ik al had gelezen zo dreambox7000 is al zo beetje 350 euro, en dat heb ik er niet voor over, tenzij iemand mooie tweede hands nog heeft staan, het moet leuk blijven vind ik, ben maar arme student
heb een schotel met motor ken je 26 satelieten pakken illegaal kaartje erin alle gecodeerde zenders vrij canal + in 6 talen volgens mij en in het nederlands 3 canals + ken je tenminste echt zappen