nou met zoon grote groep waren jullie ook weer niet wij stonden precies onder jullie.
en daar bij jullie kunnen alleen maar gooien en naar de wedstreid waren jullie nergens te vinden .
vraag maar aan die van sittard met hoeveel wij daar waren hahaahahhahaha het pleun bij het stadion was van ons en daar had niemand wat in te brengen .het uit vak was vol en dan zaten der nog mensen in het stadion versprijt .
dus niet lullen jongen .
als we bij jullie spelen kunnen we elkaar wel een keer zien hoor .gr venlo
en daar bij jullie kunnen alleen maar gooien en naar de wedstreid waren jullie nergens te vinden .
vraag maar aan die van sittard met hoeveel wij daar waren hahaahahhahaha het pleun bij het stadion was van ons en daar had niemand wat in te brengen .het uit vak was vol en dan zaten der nog mensen in het stadion versprijt .
dus niet lullen jongen .
als we bij jullie spelen kunnen we elkaar wel een keer zien hoor .gr venlo
De KNVB licht het financiële wel en wee van alle BVO’s in Nederland regelmatig door. Een rating-1-score wil zeggen dat de toestand van de club volgens de KNVB zorgwekkend is. Rating 2 betekent dat de club zijn financiën redelijk op orde is en op schema om een nieuwe licentie te krijgen. Rating 3 betekent dat de club zijn zaken financieel goed op orde heeft en zonder problemen in aanmerking kan komen voor een licentie. In oktober 2003 scoorde MVV 128 van de maximale 240 punten die je voor je financiële huishouding kunt verdienen. MVV kreeg daarmee van de KNVB rating 2. In maart 2004 werd MVV 135 punten toebedeeld (wederom rating 2). In mei 2004 waren dat 129 punten (alweer rating 2). In oktober 2004 kreeg MVV 178 van 240 punten toegekend en ontving daarmee (net als 8 andere BVO’s in Nederland) de hoogste rating. In mei 2003 aan de rand van de afgrond en anderhalf jaar later behorend tot de financieel gezondere clubs van Nederland. Dat is een prestatie van formaat, waarvoor voorzitter Joseph Goumans met name de ijzeren discipline van penningmeester Jos Kusters alle lof toezwaaide.
oh dus wie praat nou poep
jij dom mannetje laat je eerst eens goed informeren voordat je poep gaat praten
oh dus wie praat nou poep
jij dom mannetje laat je eerst eens goed informeren voordat je poep gaat praten

MVV - VVV 2002 / 2003
Misschien wel de laatste wedstrijd van MVV met het dreigende faillissement?? Juist daarom werd met zijn allen besloten weer eens allemaal samen te komen voor de wedstrijd (5 uur voor de wedstrijd) om gezamenlijk een pilsje te pakken. Sjus wie vreuger
Een man of 30 kwam uiteindelijk opdagen
laatste aanpassing
Voetballend is vvv stukken beter dan mvv.Maar denk niet dat vvv het red om kampioen te worden hoop t stiekum ook niet vind t altijd gezellig in VENLO als we er met Sittard heen gaan relaxe irish pub hebbe ze daar.En ken me nog van vorige keer herinneren (toen vvv fortuna heavy de hoek in had geschoten rust 4-1 achter)dat we in de rust zijn vertrokken en naar de titanic???zijn geweest was best gezellig avondje daar in venlo.
Kijk daar kunnen we normaal mee praten.Als ze kampioen worden dat moeten we nog zien,maar wat we tot nu toe bereikt hebben is niet slecht.ik zie trouwens dat onze hooligan verbanneb is.Ja en tegen sittard gaat het idd de soms wel een beetje makelijk ja zo als de laatste keer(2-5).En die pub is indd wel gezellig ja.
Ow die klote sjang is er ook weer zie ik.Ik zag trouwens dat jullie van het weekend nog niet eens van de nummer laatst konnen winnen,en dat nog wel in eigenhuis.Jullie moeten je schamen.Maar als jij nu gewoon even tot het einde van het seizoen niet meer op dit forum komt.Dan kunnen wij tenminste over voetbal praten.En als jullie aan het einde van seizoen bij de eerste 10 staan dan mag je weer langzaam mee gaan praten.afgesproken?
Ja dat zegt iemand met een feyenoord plaatje in het profiel ja.Kijk de vrijdag is vvv en de zondag feyenoord en ja ik ga vaak naar feyenoord ja,en ik ben zeker geen teletexst supporter.En even over die 1-0 of het nu 1-0 of 6-0 wordt dat zal ons niet zoveel uitmaken eigenlijk.drie punten zijn drie punten.
VVV VENLO KAMPIOENENE!
en zeker met johnie van loenhout en stewart!
en de koel mag dan wel een krot zijn!Maar we voetballen wel beter als MVV en Mvv heeft een geweldig mooi stadion maar kunnen niet voetballen, daar bereik je veel mee zeg!
en de koel is toevallig wel een van de gezelligste stadions van Nederland.
zo dat wou ik ff kwijt!
en zeker met johnie van loenhout en stewart!
en de koel mag dan wel een krot zijn!Maar we voetballen wel beter als MVV en Mvv heeft een geweldig mooi stadion maar kunnen niet voetballen, daar bereik je veel mee zeg!
en de koel is toevallig wel een van de gezelligste stadions van Nederland.
zo dat wou ik ff kwijt!
Ja dat zegt iemand met een feyenoord plaatje in het profiel ja.Kijk de vrijdag is vvv en de zondag feyenoord en ja ik ga vaak naar feyenoord ja,en ik ben zeker geen teletexst supporter.En even over die 1-0 of het nu 1-0 of 6-0 wordt dat zal ons niet zoveel uitmaken eigenlijk.drie punten zijn drie punten
Dat wordt dan leuk voor je als VVV promoveert. Volgend jaar VVV-Feyenoord 3-3, kun je 6x juichen!!!!!
Support your local team!!!!