Partyflock

Forumonderwerp · 693363

Het kan gewoon niet anders dat dat we dit jaar kampioen worden.
hahhahahahah vieze sjengen en wat heb ge ein moei stadion loot mich niet lachen jong.en wo waard ge dan toen ge tege vvv muest.

vvv kampioen

det bedoel ik
dwaas wij zaten in die cafe waar we altijd zitten

in die irish pub en tegen de wedstrijd aan zijn we richting jullie krot gelopen!!!!

dus kom nie lullen van waar waren jullie

jullie hadden nog tegen die van sittard gezegd dat we met een grote groep waren :yes:
nou met zoon grote groep waren jullie ook weer niet wij stonden precies onder jullie.
en daar bij jullie kunnen alleen maar gooien en naar de wedstreid waren jullie nergens te vinden .

vraag maar aan die van sittard met hoeveel wij daar waren hahaahahhahaha het pleun bij het stadion was van ons en daar had niemand wat in te brengen .het uit vak was vol en dan zaten der nog mensen in het stadion versprijt .
dus niet lullen jongen .

als we bij jullie spelen kunnen we elkaar wel een keer zien hoor .gr venlo
jajaja laat ze toch lullen wij worden toch kampioen. vvv de best

Zekers, VVV in de eredivisie volgend seizoen!
hebben jullie helemaal nie de capaciteiten voor

in jullie amateur stadionnetje

en zaten jullie recht onder ons bij de kindertjes :yes:

Nu gewoon even je mond houden over je amateur stadionnetje.Ik zie hier nergens een forum over mvv dus zo goed gaat het met jullie niet.
ik hou mijn mond nie voor zo een boertje uit venlo

met jullie amateur stadion

en mvv heeft wel als ENIGE hun begroting en alles als beste op orde

en ik kan zo een forum openen rare!!!!!

Alles op orde ik geloof dat we een tijdje geleden in Maastricht moesten spelen.En dat die wedstrijd bijna jullie laatste was geweest.Dus hou gewoon je mond en lul geen poep kerel.Bij VVV kun je pas zeggen dat ze bijna alles op orde hebben nu.
De KNVB licht het financiële wel en wee van alle BVO’s in Nederland regelmatig door. Een rating-1-score wil zeggen dat de toestand van de club volgens de KNVB zorgwekkend is. Rating 2 betekent dat de club zijn financiën redelijk op orde is en op schema om een nieuwe licentie te krijgen. Rating 3 betekent dat de club zijn zaken financieel goed op orde heeft en zonder problemen in aanmerking kan komen voor een licentie. In oktober 2003 scoorde MVV 128 van de maximale 240 punten die je voor je financiële huishouding kunt verdienen. MVV kreeg daarmee van de KNVB rating 2. In maart 2004 werd MVV 135 punten toebedeeld (wederom rating 2). In mei 2004 waren dat 129 punten (alweer rating 2). In oktober 2004 kreeg MVV 178 van 240 punten toegekend en ontving daarmee (net als 8 andere BVO’s in Nederland) de hoogste rating. In mei 2003 aan de rand van de afgrond en anderhalf jaar later behorend tot de financieel gezondere clubs van Nederland. Dat is een prestatie van formaat, waarvoor voorzitter Joseph Goumans met name de ijzeren discipline van penningmeester Jos Kusters alle lof toezwaaide.

oh dus wie praat nou poep

jij dom mannetje laat je eerst eens goed informeren voordat je poep gaat praten
nou ja beter poep praten dan voor mvv zijn.
bla bla bla bla
sjengen praatjes makers
we zullen nog wel zien wie de club is die alles overleefd hahahahhaha endat is vvv en daar durf ik alls voor in te zette.

vvv venlo
maak mij nie uit poepertjes uit venlo

we zien ons wel in maastricht!!

vvv is net iets meer als een amateur club

de meeste amateur clubs hebben nog een beter stadion

Volgens mij is meneertje MVV gefrustreerd over de plaats op de ranglijst en probeert dat op dit forum af te reageren.
de plaats op de ranglijst valt inderdaad tegen maar mvv heeft tenminste zijn begroting op orde en hoeft nie bang te zijn voor failliesement!!!!

en een paar jaar geleden won mvv nog thuis hun kampioenswedstrijd tegen venlo met 2-0

dus het komt wel goed met mvv :yes:
en een paar jaar geleden hahaahhahaah een paar jaar geleden zat je nog in die pijp bij die auwe van jou .hahahaahahahaahah
boeit me toch allemaal niet

iedere club weet dat vvv venlo niks voor stelt

jullie zijn een lachertje hahahahahahahahaha

hahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahaha­ha :d

ik weet echt niet waar die kerel het over heeft hoor.Trouwens we hebben nu bijna zeker Ernie Steward erbij,en denk je dat die bij een club gaat spellen die de zaakjes niet op orde heeft.En ik wil wel verder gaan met deze discussie,maar je verliest toch op alle fronten dus zwijg nu maar kereltje.

MVV - VVV 2002 / 2003

Misschien wel de laatste wedstrijd van MVV met het dreigende faillissement?? Juist daarom werd met zijn allen besloten weer eens allemaal samen te komen voor de wedstrijd (5 uur voor de wedstrijd) om gezamenlijk een pilsje te pakken. Sjus wie vreuger :-)
Een man of 30 kwam uiteindelijk opdagen
laatste aanpassing

En dit waren jullie eigen worden.En hoe lang is dat geleden?
nog niet zo lang die vent lult maar wat raak die is gek.
Voetballend is vvv stukken beter dan mvv.Maar denk niet dat vvv het red om kampioen te worden hoop t stiekum ook niet vind t altijd gezellig in VENLO als we er met Sittard heen gaan relaxe irish pub hebbe ze daar.En ken me nog van vorige keer herinneren (toen vvv fortuna heavy de hoek in had geschoten rust 4-1 achter)dat we in de rust zijn vertrokken en naar de titanic???zijn geweest was best gezellig avondje daar in venlo.

Kijk daar kunnen we normaal mee praten.Als ze kampioen worden dat moeten we nog zien,maar wat we tot nu toe bereikt hebben is niet slecht.ik zie trouwens dat onze hooligan verbanneb is.Ja en tegen sittard gaat het idd de soms wel een beetje makelijk ja zo als de laatste keer(2-5).En die pub is indd wel gezellig ja.
die gek is inderdaad verbannen werd ook tijd en jongens kom op we worden gewoon kampioen wel positief blijven he.
kunnen we dan met z'n allen in irisch pub wat gaan drinken als jullie het daar zo gezellig vinden hahahaha
Dat kan zekers denk ik ..
Volgens mij waren er ook een paar van venlo casual gekleed in de suikerpot met fsc-vvv maar volges mij konden zei enkele aan fortuna kant.

Ja dat zou kunnen ja.Vn vvv en sitard kennen er een paar elkaar wel ja.
vvv informatiepunt hahahaha

jullie worden nooit kampioen in je kippenhokje aka de koel

Ow die klote sjang is er ook weer zie ik.Ik zag trouwens dat jullie van het weekend nog niet eens van de nummer laatst konnen winnen,en dat nog wel in eigenhuis.Jullie moeten je schamen.Maar als jij nu gewoon even tot het einde van het seizoen niet meer op dit forum komt.Dan kunnen wij tenminste over voetbal praten.En als jullie aan het einde van seizoen bij de eerste 10 staan dan mag je weer langzaam mee gaan praten.afgesproken?
haahahahahahahahahahahahhahaha :no:
en dan bij jullie thuis maar net met 1-0 winnen met een toevalstreffer tegen ons

hahahahahahahahaha

we zien het in de geusselt wel :yes:

En als jullie aan het einde van seizoen bij de eerste 10 staan dan mag je weer langzaam mee gaan praten.afgesproken?

Zegt iemand met een profielplaatje van Feyenoord Limburg, no one likes us we don't care hahahahaha
ik zei al tim het zijn gewoon nep suporters :yes:

met een krot als stadion!!!

en ze worden toch geen kampioen dus kunnen ze net zo goed dit topic sluiten :yes:

Ja dat zegt iemand met een feyenoord plaatje in het profiel ja.Kijk de vrijdag is vvv en de zondag feyenoord en ja ik ga vaak naar feyenoord ja,en ik ben zeker geen teletexst supporter.En even over die 1-0 of het nu 1-0 of 6-0 wordt dat zal ons niet zoveel uitmaken eigenlijk.drie punten zijn drie punten.
we zien het wel in de geusselt reserve duitser :yes:

hahahahahahahahahahahaha

Is dat alles wat je erover te vertellen hebt?
je bent het nog nie waard om over te vertellen stumper

Niet?Das nu jammer ik wilde eigenlijk nog wel eens zien wat je allemaal in huis hebt.Ik ben toch z'n zielige venloose nep Feyenoorder,dus brand los kerel.
laatste aanpassing
VVV VENLO KAMPIOENENE!
en zeker met johnie van loenhout en stewart!
en de koel mag dan wel een krot zijn!Maar we voetballen wel beter als MVV en Mvv heeft een geweldig mooi stadion maar kunnen niet voetballen, daar bereik je veel mee zeg!
en de koel is toevallig wel een van de gezelligste stadions van Nederland.
zo dat wou ik ff kwijt!

Ja dat zegt iemand met een feyenoord plaatje in het profiel ja.Kijk de vrijdag is vvv en de zondag feyenoord en ja ik ga vaak naar feyenoord ja,en ik ben zeker geen teletexst supporter.En even over die 1-0 of het nu 1-0 of 6-0 wordt dat zal ons niet zoveel uitmaken eigenlijk.drie punten zijn drie punten

Dat wordt dan leuk voor je als VVV promoveert. Volgend jaar VVV-Feyenoord 3-3, kun je 6x juichen!!!!!

Support your local team!!!!
KAMPIOENENE

heet dat zo in venlo
bij ons heet dat kampioen
of kampioenen
hahahha denk je nou echt dat je grappig bent ofzo???
grappiger dan jouw jij praat over voetbal en je weet nog nie eens of een bal rond of vierkant is!!!
laatste aanpassing
hahhaa laat me toch niet lachen man net alsof jij er iets vanaf weet dan was je niet voor zo'n kut ploeg.
2 dacore:
jij hebt al helemaaaaaaaal geen verstand van voetbal,"MVV"
laat me niet lachen.......:D
support your local team
en voor wie ben jij dan terrortuup

He menssen we zijn er weer hebben de kerst weer achter de rug.Ik zie dat we nog steeds lekker in discusie zij.Heerlijk!!!!!
Ik zeg Volendam Kampioenen!

Altijd beter als Mvv

No surrender!