Partyflock

Forumonderwerp · 693072
IK had et laatst met een meissie over geesten enz.. en toen vertelde ze dat ze thuis een foto had met een cirkel er ze had me die foto gestuurd en heel wazig zag et eruit dus ik te kijke bij geesten verschijninge op internet bleek et een geest te zijn echt waaaazig...

zo ziet et eruit

en dit was de foto links helemaal..

en dit stond erbij op internet:

Bollen, bolvormigen, speren van licht.

Verschijning en kenmerken: Bollen van licht zijn de meest voorkomende onregelmatigheden die op foto worden vastgelegd. Het zijn transparante lichtgevende bolvormen, bollen of speren die boven de grond zweven. Tot
nu toe waren foto’s van bolvormigen met een soort kern ( brain) erin prijzen waard, nu weten we dat sommige digitale camera’s soms deze verschijnselen zelf produceren. Zodat ze nu niet meer als authentiek beschouwd worden. Een indrukwekkend verschijnsel is als ze met een staart op film worden vastgelegd, de staart indiceert bewegingssnelheid. De bollen zijn ook al vastgelegd
op video, indrukwekkend zoals ze eerst stilhangen en dan weg zoeven.

Locaties: Deze verschijnselen worden op zo ongeveer elke denkbare plaats waargenomen. Temperatuurverschil en klimaat schijnt er geen invloed op te hebben. Ze komen echter het meest
buiten voor en hebben een voorliefde voor historisch plaatsen.

Speculaties: Velen geloven dat het om de geest of ziel van een overleden mens of dier gaat. Anderen menen dat het om een andere levensvorm gaat, met een verschijning die door het menselijk oog niet zomaar gezien kan worden. Ergens stond te lezen dat het om de ziel van bomen zou gaan. Ik zeg alleen wat ik gelezen heb;-)

nou k vind et allemaal maar vreeemd...kweet nie of ik et wel of niet moet gelove.

Ik geloof er ook cker wel in!

Alleen idd simba lover als ik er mee bezig ben word ik bang voor de kwade :S
Nou dit is geen geest hoor, heb wel meer foto's met diot soort weerspiegelingen erop. Is iets op de lens of weerspiegeling van de zon ofzo. Of idd misschien een geest, maar denk het niet. Weet verder niet of ze bestaan, maar geloof er niet in. Zolang ik ze niet heb gezien o.i.d. Wel zo makkelijk :D Ben nie zo bijgelovig
Ik geloof wel in geesten...over die foto weet ik het zo net nog niet..
Ik geloof zeker in geesten!Heb zelf ook een aantal dingen meegemaakt. Dat van die foto, tja ik weet't niet ik denk wel dat je op sommige foto's/films dingen kan waarnemen maar ik denk niet dat dat bij deze foto zo is..
1. jullie hebben een geest opgeroepen! hij/zij maakt zijn/haar aanwezigheid kenbaar door tegen de vlam van de kaars te blazen, met de gordijnen te wapperen en op en neer de trap te wandelen! het is uiteraard een kwade geest want anders zou hij/zij jullie niet zo'n onbehaagelijk gevoel hebben gegeven!
2. een week vantevoren hadden jullie het plan al gemaakt om dit te gaan doen. jullie hebben je deze avond allemaal diep geconcentreerd op het oproepen van geesten. iedereen heeft elkaar opgenaaid want "stel dat er iets zou gebeuren!" je bent allemaal uitermate gefocussed op "onverklaarbare" dingen (en ze gebeuren ook nog!!).
waar je op dat moment niet bij stil staan is dat op een ordinary avond (als pa TV zit te kijken, ma in de keuken staat af te wassen, je broertje in zijn kamer huiswerk zit te maken en jij achter de PC zit te partyflocken), de vlammetjes van de kaarsen ook "raar" flikkeren (als het branden van kaarsen uberhaupt wel eens gebeurd bij jullie thuis). bovendien is het normaal gesproken ook redelijk hoorbaar als het buurmeisje boos de trap oploopt, maar op die ordinary avond is het niet zo stil in huis dat je dat dan ook daadwerkelijk hoort.
je gemoedstoestand is in een normale situatie sowieso een totaal andere dan wanneer je dus met die vrienden in dezelfde kamer zit.
tijdens het "glaasje draaien" is de volledige omgeving beinvloed: de kamer is verduisterd, het huis is verder verlaten op de woonkamer na, er zijn geen levenstekenen (geluiden) in huis. bovendien heb je toch bepaalde verwachtingen (anders was je wel zo sceptisch dat je er sowieso niet aan was begonnen), het is avond (duisternis wordt als iets mysterieus gezien) en één van je vrienden heeft al aangegeven het eng te vinden en waarom, ook dit beinvloed je op een bepaalde manier.laatste aanpassing: 17 juli 2004 14:27

Hoe verklaar je dan dat ik mn "echte" oom heb gezien toen ik nog een jaar of 10 was en totaal niet met dit soort dingen bezig was ?

En zoals ik al in mn bovenstaande post schreef weet ik 100% zeker dat ik niet sliep of slaperig was.

En ik heb die man ook nooit gekend en ik wist dan ook niet wie of wat het moest voorstellen, daar kwam ik pas de volgende dag achter toen ik hem beschreef aan mn moeder....

Als je er nuchter tegenover staat, zal iemand het niet gauw geloven, maar ik heb genoeg dingen meegemaakt die niet op een avond zijn gebeurd dat ik er gefocussed op was, maar op een gewone avond.
geesten bestaan :jaja:

kijk maar naar de foto's van sommige medeflockers :[

Haha een vingerafdruk :S

Ik heb weleens keer gehad sliep ik bij iemand, ging ik naar het toilet. Toen ik naar boven wou gaan, hoorde ik het toilet weer doorspoelen best wel creepy eigenlijk.

Maar geesten bestaan ben ik van overtuigd, als je overlijd zal je geest doorblijven leven.

bullshit van die foto, kan altijd gebeuren, door de lens, gebeurd heel vaak

verder ga ik niks over mijn ervaringen vertellen, maar ik weet er genoeg over, genoeg om te weten dat ze bestaan.

Verder geef ik 1 tip: roep ze nooit op!
Als je een kwade geest hebt, ben je voor je leven getekend

Hoe verklaar je dan dat ik mn "echte" oom heb gezien toen ik nog een jaar of 10 was en totaal niet met dit soort dingen bezig was ?

ik ga niks lopen verklaren omdat ik de specifieke situatie niet ken, ik vertelde alleen hoe ik tegenover het hele geloof in geesten sta:

Ik geloof sowieso meer in biologie en denk dat heel veel gedragingen verklaard kunnen worden vanuit de neurochemie in de hersenen.
(...) Voor mij is het heel simpel. Ik geloof niet zozeer in een ziel. Je bent gewoon een velletje met wat hersens erin, je hebt een persoonlijkheid, maar als je dodgaat, ben je weg. Je hersens stoppen, je persoonlijkheid is weg. Klaar. Dood. Klinkt hard, maar ik denk wel dat het zo is.
(...)
ik weet heel zeker dat je ontzettend veel "met je hoofd" kan bereiken.

:)