Partyflock

Forumonderwerp · 692519
Artiest AXN
Binnekort, na de vakanties willen wij weer een aantal feestjes gaan organiseren, het enige waar wij nog naar opzoek zijn is een geschikte lokatie.
Ons oog is gevallen op een Lokatie in Alphen aan de Rijn. (Voor ong 400/500 man maximaal.)

Nu is mijn vraag;
Hoe staan de mensen in de regio van Alphen aan de Rijn / Gouda / Boskoop / Reeuwijk / Waddinxveen, En de rest natuurlijk tegenover een Hardcore / Early Rave / Terror Feest in Alphen?

Reacties/meningen graag...
Nope die hebben een heel moeilijk beleid hoor ik net :S,
Geen Alcohol OID.

Het gaat om de Dames van Alphen.
Deze voormalige kerk wordt voor ons feest omgebouwd tot een duistere lokatie.

Het is ongeveer 200 meter vanaf de oude "Madonna"
laatste aanpassing
zou wel onwijs chill zijn jah k woon in leiderdorp dus das te doen he (K)(K)
Als het terror is en een beetje aansluit op het openbaar vervoer overweeg ik het (afhankelijk van de line up en datum).

MADONNA!!!!!! heej lijkt me goed plan

Regel dat is genoeg animo voor in alphen
Artiest {SHOWLIST artist 54194, 10088, 75936}
Ik kom wel draaien!
das pas goede shit man... ook lisse is van de partij dan :D
Mooie reakties! , Eind van deze week beslis ik.
Zeker doen :jaja:
Early Rave en Hardcore. Zou wel weer vetjes zijn als dat hier in de regio terug zou komen. De madonnatijden herleven :-)
Artiest {SHOWLIST artist 2664, 1646, 2649}
je weet waar je de djs vandaan moet halen :yes:
Komt goed Sven ;)
Artiest Wuzl
Het wordt waarschijnlijk niet madonna!Of zo als het nu heet jongerencentrum max het beleid is van de gemeente en wordt geen alcohol en jongeren boven de 17 toegelaten het is namelijk geworden van 12 tot 17 jaar dus zeer jammer maar denk wel dat er een andere mooie lokatie is in alphen wat axn bedoelt. (Y) keep up the good work!Hoop een leuke verrassing te krijgen.kan niet wachten :bounce:
laatste aanpassing
Oldschool en early HC :yes: Hebbie ook gelijk een relaxt publiek (niet al te jong publiek zeg maar) en Madonna regelen :-p
Doe gewoon lekker Darkcore en Terror erbij :yes:
Dat lijkt me ook vet, dan zeker xtje aanwezig :yes:

jazeker strak plan (Y) ben voor.. lekker dichtbij :D
Er zal iig net als op de vorige feesten van ons (Hardwaxx/ Hardhouse vs Hardcore) een 10KW geluid systeem komen....

Dus dat gaat echt weer KEIHARD worden...

en de capaciteit blijft nog steeds gewoon 400/500 man.. wat dus lekker gezellig is...

jazeker.. niet te groot.. voor de afwisseling.. amigo's is ook (Y) maar wel verder als alphen dus mooie oplossing :D
Pcies.
Artiest C-Baze
Hillegom komt ook die kant op als er een feest is,denk dat er ook wel een deel uit de Veen en oude-wetering mee komt.
Artiest D-tail
zowieso komt er in deze locatie nog meer :D.

11 september is er alweer een feest, hardstyle, early rave en classics. het feest staat al in de agenda, en meer info komt er snel aan.

......maar inderdaad, was madonna nog maar open :D

Boskoop is ook van de partij,
zeker als t in Madonna gehouden zou worden,
oude tijden herleven!!

(k)
Hey we zijn druk in onderhandeling e.d. , maar het wordt NIET in madonna, ... alleen maar om het volgende feit:

- Ze hebben een moeilijk beleid
- Geen Alcohol
- Toegang tot 17 jr..:S

Is dus geen optie meer...

We zijn dus nu druk bezig met "de Dames van Alphen" , en het ziet er goed uit.

(En dat is dus ongeveer 200 meter vanaf de oude "Madonna", Midden in de binnenstad, en 10 minuutjes lopen naar het Station CS)
laatste aanpassing

hmm liever geen madonna idd.. dan mag ik geeneens :( ben ik te oud :P
maar is t t gebouw nabij? over welke lokatie heb je t dan?? :S benwel erg nieuwsgierig :D
Waddinxveen is ook van de partij. Lekker dichtbij :yes:
2 Hardcore : lees mn post boven jouw post..
het is "de Dames van Alphen",

Ongeveer 200 meter vanaf de oude "Madonna", Midden in de binnenstad, en 10 minuutjes lopen naar het Station CS...
Nu mijn volgende vraag dan....

Wie zien jullie graag op de line up??
Heb al zeker wat in gedachten,
Maar barst maar los :D
laatste aanpassing

oh sorry :$ whahaha..
grote namen of wat kleinere namen??
Kleienere namen komt goed...
Ik doelde op de grotere..

evil activities
jda
outblast
the viper
:yes:
Hmm klinkt goed...:D

ja idd.. die gasten vind ik echt super :D
en neophyte en rtc ook wel.. maar volgens mij zijn dat te grote namen ofniet??:P
:)....

Ik zal binnekort als alles geregeld is alle info geven, maar ga er maar vanuit dat er een Hardcore / Early Rave / Terror Feest in Alphen ad Rijn komt :D
drokz
akira
negative a
mark n
simon underground
noizefucker
noisekick
We zullen het zien of horen (reacties partyflockbezoekers/sters) op 11 september. Het zijn geen bekende namen qua dj's. Maar sommige ken ik wel van gezicht en uit de Madonna tijd. Persoonlijk had ik het toch wel leuk gevonden als er een bekende bij zat.
laatste aanpassing
11 September is niet mijn feest hoor.....
Rob & Joe :jaja:
Panic
Stanton ;)
Buzzfuzz
Dano

ik kom zekah en neem zoetuhmeah en den haag ook mee:D gaan wuh ffies knalluh in alphen:D
Oke dan!:D
Heheh.... maar die staat er Sowieso op ;)
Ik ben in ieder geval al wereldberoemd in Bovenkerk!
:D
laatste aanpassing