Partyflock

Forumonderwerp · 690373
stel je hebt een vriend/vriendin en je gaat deze zomer op vakantie naar salou. als je daar eenmaal zit belt op een dag een goeie vriend/vriendin van je op en zegt dat je vriend/vriendin is vreemd gegaan......

wat doe je.....?
Heel hard huilen, en dan wachten totdat ie thuis is en t hem zelf allemaal laten vertellen, zo niet.....sta ik niet voor mezelf in!

eerst maar es contact opnemen met je vriend of vriendin.
flink feesten daaro! en alles pakken wat je pakken kan!

partyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eerst navragen wat er van waar is..
en alsie echt is vreemdgegaan dan ga ik eerst heel erg uithuilen en daarna flink feesten!!!
en als ik thuis ben word ik heel erg kwaad op em en wil ik weten waarom enzo..
maar ik zou em nie trugpakken..kga mezelf nie verlagen tot zijn niveau O:)
laatste aanpassing
Ik laat mij vakantie dr niet door verpesten...
Ik praat wel met die gene onder 4 ogen als ik trug ben...

En dat erbij vreemdgaan is echt voor mietjes.
ik zou het eerst cker moete weten, als ik dan terug kwam van vakantie zou ik eerst me gozer dumpe en hem flink verrot schelde en dat wijf in mekaar beuke!!!

Ja nie normaal zo kwaad word je daar toch nie over :yes:
Mijn vriendje neemt mij ook mee

P.s. jammer da we jullie nie gezien hebben afgelopen zaterdag

wat hebben wij toch lieve vriendjes (L)

haha cat (Y)
denk niet dat ie nu nog vreemdgaat.
dat soort lijfstraffen zouden legaal moeten worden O:)

wat hebben wij toch lieve vriendjes

:yes: gelukkig wel :D

ja ik zou ook gewoon lekker gaan feeste als het zo was..wel eerst janken denk...maar goed en als ik terug kom dan zwaait er wat :P
ja haha gelukkig wel ja
stel je voor dat je zo'n eikel hebt
bah :D

ja ik zou ook gewoon lekker gaan feeste als het zo was..wel eerst janken denk...maar goed en als ik terug kom dan zwaait er wat

:yes: (Y)!

neuken alsof je leven ervan afhangt ;p

ik denk dat hij of zij de deur wel weet te vinden!

Op salou een dikke toeter draaien en dan lekker op stap en dan het beest uithangen, is er dan wat anders?