tsjongejonge, dat die vagepaul de boel hier laat overstromen met zijn verhalen is één, maar dat hij nog een fanclub krijgt.... gaat dat niet een beetje heel erg ver? 
Geweldig, meneer gebruikt drugs en vertelt dat in geuren en kleuren... klasse
En als hij nou sterft op zijn 30-ste? Is het dan ook een 'legende'??? Damn, how low can you go!!!
Geweldig, meneer gebruikt drugs en vertelt dat in geuren en kleuren... klasse
En als hij nou sterft op zijn 30-ste? Is het dan ook een 'legende'??? Damn, how low can you go!!!
VagePaul 
uja ik ken die oude tijd nog wel en daar stont hij dan de oude DJ,Terror tegen woordig weer genoempt Vage Paul te draaien!!
dat waaren nog is tijden om niet meer te ver geeten!!! maar de tijd gaat veder en ik draai nog steet,s en ik ben ook al weer een klein beetje bezig om weer is iets te gaan doen in de Toekomst!
dus dat zit wel goed!!
maar veder het leven gaat door ik ook!!!
en het feesten dat doe ik nog steet,s elk wiekend bruut ook aan koment wiekend weer.....
en alle wiekende daar na ook nog!!
maar een ding is zekker ik feest maar niet aleen we feesten met ze ale wel niet op het zelfte feest maar we feesten!!
dat waaren nog is tijden om niet meer te ver geeten!!! maar de tijd gaat veder en ik draai nog steet,s en ik ben ook al weer een klein beetje bezig om weer is iets te gaan doen in de Toekomst!
dus dat zit wel goed!!
maar veder het leven gaat door ik ook!!!
en het feesten dat doe ik nog steet,s elk wiekend bruut ook aan koment wiekend weer.....
en alle wiekende daar na ook nog!!
maar een ding is zekker ik feest maar niet aleen we feesten met ze ale wel niet op het zelfte feest maar we feesten!!
ik wil ook z'n t-shirt van vage-paul net als iggi, ik vinnum cool 

![[PPT] C@NDYMAN :speed:](/images/user/15822_1306871.jpg)