he vage paul, misschien 'de partij van het genieten' oprichten een ideetje.
En wie denkt dat politiek saai is moet maar wachten op de vergaderingen van vage paul. lokatie tot het laatste moment onbekend en voor de ministers verplicht xtc slikken
(ik kan dan helaas geen minister worden maar ach ik maak wel wat fototjes erbij
)
En wie denkt dat politiek saai is moet maar wachten op de vergaderingen van vage paul. lokatie tot het laatste moment onbekend en voor de ministers verplicht xtc slikken
(ik kan dan helaas geen minister worden maar ach ik maak wel wat fototjes erbij
he ik begrijp dat iedereen enthousiast is maar het is zwaar werk hoor, maar natuurlijk worden daar wel de juiste chemische middeltjes voor verstrekt. vooral voor de stenografe die de oraties van vage paul moet vastleggen heb ik nu al medelijden 
heee....
gozer...
nou gaan wij brak en strak bv.
zaterdag maar weer op pad!!
even kijken nog waar we heen gaan maar het zit wel goed neem ik aan he..
vorig wiekend was het toch echt geweldig dat feest!!
nou maar weer kijken waar we heen gaan toch ik bel jou van de week nog wel even hoor je later..
ja,liefe mensen ik geniet nog steet,s van elk feest en geniet met alle,s er aan fast!!
wie weet maar weer kijken waar ik dit wiekend trecht kom voor mij altijd maar weer de vraag..?
welk feest!!??
maar we zien het snel weer..
ik heb die gozer hoe heet hij nou ok al weer
o,ja ernstig of zo iets niet meer gehoort over die s-hirt,s maar als je er een wil moet je echt bij hem zijn.
gozer...
nou gaan wij brak en strak bv.
zaterdag maar weer op pad!!
even kijken nog waar we heen gaan maar het zit wel goed neem ik aan he..
vorig wiekend was het toch echt geweldig dat feest!!
nou maar weer kijken waar we heen gaan toch ik bel jou van de week nog wel even hoor je later..
ja,liefe mensen ik geniet nog steet,s van elk feest en geniet met alle,s er aan fast!!
wie weet maar weer kijken waar ik dit wiekend trecht kom voor mij altijd maar weer de vraag..?
welk feest!!??
maar we zien het snel weer..
ik heb die gozer hoe heet hij nou ok al weer
o,ja ernstig of zo iets niet meer gehoort over die s-hirt,s maar als je er een wil moet je echt bij hem zijn.
een eigen fenclub alleen van mij maar ik heb het niet alleen maar aan mij zelf te danken dat ik dit heb gekreegen toch..
ik heb het aan de mensen te danken die hier op pf mij zo goed steune die mij een zetje in de rug geven dat alles wat ik hier doe ...
jullie moeten mij niet ver keert begrijpen ik heb door de kompulie mentje,s heen ook wel zwaare tijde gehad hier op pf hoor..
altijd maar dat gevit op elkaar maar velle hebben mij daar door heen getroken om te zegen dat ik gewoon moet door gaan daar ben ik ook blij om dat ik dat heb gedaan en nu krijg ik van deze mensen een fenclub kado..
ik zal bijna zegen ik ben spraake loos maar in iedere geval bedankt voor de mensen die achter mij staan..
en ik pro beer zo veel mogelijk leuke vaage en vreemde dingen uit op pf
wat jullie meschien niet alle maal even leuke vinden sorry maar soms ook wel leuke dingen bij zitten..
ik geniet nog dagelijk,s van de pf en ik leer nieuwe en oude mensen kennen en dat is toch ook wel weer erg rielax,s..
nou dat is nog even wat ik kweit wilde aan al mij groote fen,s
een fijn wiekend al vast alle maal..
ik heb het aan de mensen te danken die hier op pf mij zo goed steune die mij een zetje in de rug geven dat alles wat ik hier doe ...
jullie moeten mij niet ver keert begrijpen ik heb door de kompulie mentje,s heen ook wel zwaare tijde gehad hier op pf hoor..
altijd maar dat gevit op elkaar maar velle hebben mij daar door heen getroken om te zegen dat ik gewoon moet door gaan daar ben ik ook blij om dat ik dat heb gedaan en nu krijg ik van deze mensen een fenclub kado..
ik zal bijna zegen ik ben spraake loos maar in iedere geval bedankt voor de mensen die achter mij staan..
en ik pro beer zo veel mogelijk leuke vaage en vreemde dingen uit op pf
wat jullie meschien niet alle maal even leuke vinden sorry maar soms ook wel leuke dingen bij zitten..
ik geniet nog dagelijk,s van de pf en ik leer nieuwe en oude mensen kennen en dat is toch ook wel weer erg rielax,s..
nou dat is nog even wat ik kweit wilde aan al mij groote fen,s
een fijn wiekend al vast alle maal..
DANK JULIE NOG MAAL,S VOOR DIT ALLE,S.....
ik ben geen groot man of zo ik ben gewoon maar iemand die tussen de mensen maza,s woont op deze aard kaloni ik ben iemand die net als alle mensen op deze aarde toe valig iemand is die ook gewoon een shimpel pc heeft gekocht ooit en daar toe valig op pf zit te schrijfen van alle,s en nog wat..
en als alle andere mensen hier op pf natuurlijk..
de een zegt dit en de ander zecht dat...
maar ik zeg VAAG en dat ben ik en nog wel veel meer mensen op ze side..
maar de een e uit daar en ik uit het hier!!
bedankt voor julie steun...!!
ik ben geen groot man of zo ik ben gewoon maar iemand die tussen de mensen maza,s woont op deze aard kaloni ik ben iemand die net als alle mensen op deze aarde toe valig iemand is die ook gewoon een shimpel pc heeft gekocht ooit en daar toe valig op pf zit te schrijfen van alle,s en nog wat..
en als alle andere mensen hier op pf natuurlijk..
de een zegt dit en de ander zecht dat...
maar ik zeg VAAG en dat ben ik en nog wel veel meer mensen op ze side..
maar de een e uit daar en ik uit het hier!!
bedankt voor julie steun...!!