Partyflock

Forumonderwerp · 689689

wie wil er bij de fanclub van vage paulie...??

Paul is gewoon een supergozer!!

t is net t duveltje uit t doosje :respect: wanneer zal dat doosje weer los gaan???

wie wil er bij de fanclub van vage paulie...??

:no: :bah:

wat doe je hier dan?? :vaag:

me irriteren :[

is dat je hobby jezelf irriteren??? :vaag: anders was je hier nie toch????

is dat je hobby jezelf irriteren???

:no:

anders was je hier nie toch????

Daarom ga ik nu ook weer :[

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

jij moet verder kijken dan je neus lang is,

mijn neus is maar klein :/

en jij bent een meeloper, ernst. Je hebt zelf geen fantasie!
heej leuk een fanclub voor Vage Paul!
Niets anders dan :respect: voor hem.
Blijf vooral jezelf!

en jij bent een meeloper, ernst. Je hebt zelf geen fantasie!

nerd:kots:... als wat fantasie had kwam je wel met wat orgineler verweer

byebye!

Contractkiller wat heb jij een educatief verantwoord pedagogisch plaatje bij je forum pic
=================================================

Vind je.....?????
VAGE PAUL IS GEEN GRAP!!!

ik blijf altijd gewoon die genne die ik zelf ben!
ik zou voor geen goud willen ver randeren.
ik geniet gewoon op MIJ eigen manier van MIJ leven!

Ook egt nixx aan veranderen vriend,ik vind je een heel gezellige prater en hoop nog lang met je te praten over vanalles en nog nixx!!
:respect:

over vanalles en nog nixx!!

(Y)(Y)(Y)(Y):jaja::jaja: (Y)(Y)(Y)(Y)

Een aantal eigenschappen die veel dyslectici met elkaar gemeen hebben

· Ze hebben een groot ruimtelijk inzicht waardoor ze het vermogen hebben om waarnemingen te wijzigen en te creëren.

· Ze hebben het vermogen iets te ontdekken of een probleem op te lossen zonder stap - voor – stap redenering.

· Ze zijn zich heel goed bewust van hun omgeving.

· Ze zijn nieuwsgieriger dan de doorsnee mens.

· Ze denken voornamelijk in beelden en in gevoel in plaats van in woorden.

· Bij sommige dyslectici is het denken en waarnemen muldriedimensionaal. (Ze maken gebruik van alle zintuigen).

· Ze kunnen gedachten als realiteit ervaren.

· Ze hebben een levendige verbeelding

kwam ik tegen op internet...
dus ik denk dat als mensen met een vooroordeel over paul zijn schrijfwijze dit nou even lezen en er eens over nadenken.

denk dat er best veel mensen zijn die wel goed kunnen schrijven al deze bovenstaande punten missen...

vinden jullie t een goeie reden dat me vriend is gebannend omdat hij alleen t filmpje van amercan history x laat zien?????? zie forum.........
zonder vage mensen zou het toch erg saai worden dus paul :respect:
laatste aanpassing
kwam ik tegen op internet...
dus ik denk dat als mensen met een vooroordeel over paul zijn schrijfwijze dit nou even lezen en er eens over nadenken.

denk dat er best veel mensen zijn die wel goed kunnen schrijven al deze bovenstaande punten missen...

Amen to that :respect: !!!!

sowieso is het hier op pf maar al te vaak, dat mensen al denken dat je uit je dak bent, als je een grappig bedoeld forum probeert op te zetten

En vele vergeten ook het feit dat je hier in Nederland gewoon vrijheid van meningsuiting hebt....
jeetje nu ook al een fanclub voor hem. Ik heb nog wel een paar fotos in de aanbieding van de opperste vaagheid himself ;)
heb je het tegen mij ninanaomi ????

Hahahaha :D
in het weekend in ieder geval wel. doordeweeks zie ik hem eigenlijk nooit. maar we hebben ongeveer wel dezelfde partyagenda wat feesten betreft met het enige verschil dat ik nog wel eens naar huis toe ga om te slapen en zo ;)
als hij het nou naar zn zin heeft en daarbij vermaakt hij ons ook nog eens ;)

heeft ie hier nou make-up op?? :vaag:

Vast te lang wakker ;)

hij is op elke foto weer anders.... :respect: :jaja: (Y)

maar toch ... als je hem tegen komt ... weet je wel meteen dat is vagepaul :yes:
vage paul en make up ?? als je poederresten ziet dan komt dat van iets anders hoor maar niet van makeup ;)

hij is overigens net weer teruyg van een feestje!
zondag,was net een DROOME....
die middag om 14:00 hadden wij weer een feest maar wat voor feest!!
echt dit feest blijft voor mij echt een helle lange poos nog wel bij!!!
echt het was een echte DROOME FEEST iets wat je niet zo snel zou kunnen mee maken.
maar echt zo mooi en nog rielex,ster dan je ooit had kunnen bedeken.....
het is moeilijk het om schijfen in woorden want het was net een droome..
maar het was in een helle groote zaal en in het miden hadde ze een zoord over kapping gemaakt met alle maal lichten er in echt heel mooi...
en daar onder stont je dan te feesten maar het wert een droom pas toen iedereen aan de likkwite {lsd drupel,s} zat toenwert het pas echt een droomde en space,ste je toch zo heerllijk weg op deze feest..
echt te gek zo heerlijk en zo veel mooie kleuren echt ik heb mij ooge uit gekeeken en echt lekker staan zweefen over de klanken van de musick het was echt een droom feest...
als ik weer trug denk dan zie ik weer al die mooie kleuren voor mij..
op naar het volgende droom wiekent!!!!

VAGE PAUL date: 2004-07-05 17:38:29 ik heb\ben dislectie,s

zondag,was net een DROOME

en hier nog de foto,s van zo wel de zaterdag en de zondag...
sunday afternoon- sunday night
de foto,s van zondag....

http://www.livejournal.com/users/caterpillarboy/101424.html?mode=reply

en nee ik heb geen mee cup op!
die foto,was gemaakt op een 4 dag,s festival en dat was de laat ste dag een lange dag!!
en nuchter dat ik niet was!!

maar het was wel geweldig weer!!

heee contract killer is er weer :jaja: ennuuuh paul lachen man :respect:

gozer(y) en moes je dr pijpe :[

weet je waarom ik gebannend ben op die ander??? alleen door dat filmpje van american history x sneu niet dan kan er nooit meer op op die andere :vaag: das wel klote alles overnieuw erop zetten maar alles goed verder...???

racist :[ heb de film hier liggen
Jah wel lekker wat kunnen mensen commotie maken op niks :/ magoed mocht je dr weer op of ben je undercover B)