Partyflock

Forumonderwerp · 688811
en ook met
bartello
bass d
buzz fuzz
champ-e-on
dennis r
wouter b
yoda
mc da mouth of madness

(k)

ja wel 2 keer :jaja:
gebeurt het teminsten goed :)

kan je het niet goed in 1 x dan?

nope,zekerheid boven alles :jaja:

da's tenminste iets :lief:

kef

Kef = mijn fan

Hij vind het altijd zo leuk om mij te zien :lief:

alles goed kef?
met mij wel bas met jou?

en rox :Z

Dus je droomt ook nog over me :$

jwt ;)
ik droom over rox
laatste aanpassing
mau jij hebt daar de foto van rox haar schatje toch :D
neem aan dat rox niet zo laag is:)

krijg net een pb :jaja:
van pshyco :jaja:
die nergens meer welkom is :jaja:
weet ik
laatste aanpassing
moet ik mij nu hier soms iets van aantrekken?
als jij zo graag die verhaaltjes van die psycho wil geloven,zegt meer over jouw hersen inhoud
zijn tijd komt nog wel als ik alle chatlogs heb waar meneer over iedereen wel wat te liegen heeft,kom daarna ook niet aan met je excuses,want ik kan er dan alleen nog maar om lachen

oh kijk is wat bas heeft ontvangen

ach laten we het hier leuk houden :jaja:
oke die verkrachting en mishandeling komt niet van haar af maar van een ander,laat haar nu maar met rust:)

Ga me nu niet meer verlagen tot zoiets is weer leuk geweest
laatste aanpassing

Wat zijn jullie nou voor stelletje triestelingen?
mij een beetje gaan lopen bedreigen??en mau...jij moet helemaal optyfen met je leugens en leuke verhaaltjes over mij,want ik heb alle chatlogs nog waar jouw onzin verhalen over andere mensen instaan,ook over bas en alle andere hooligans,denk niet dat hun blij zijn als ze lezen wat jij allemaal doorlult over ze en van ze vind! get a life! en ga lekker iemand anders lastig vallen :bah:

Artiest Sentinel
Het is weer gezellig :D:D:D
over bas:D haha daar heb ik het al zo vaker over gehad met hem geen ouwe koeien uit de sloot halen.
andere hooligans die verhalen zie ik graag terug dan:yes:
Bedreigen,wie is daarmee begonnen ?
wie wil wie nou kapot maken,bij ons lukt dat niet en zal nooit lukken.

Nu werkt het dus andersom voor je is jammer voor je,maar eigen schuld

draai jij maar weer lekker de boel om Mau,jij komt gewoon me huis binnen dringen terwijl IK dat NIET wil,je pakt zelfsa me telefoon af toen ik de politie wilde bellen,waar ben je dan mee bezig?
zoiets heet huisvredebreuk!
mijn ma heeft jouw ouders gebeld ja,omdat die jou niet vertrouwd,dus wie loopt wie nou lastig te vallen? flikker toch lekker op en laat me met rust,heb al 100x tegen je gezegd dat ik niks meer met je te maken wil hebben,maar jij blijft mij maar lastig vallen en omdat je geen reactie van mij krijgt ga je mensen tegen mij op lopen stoken met tering leugens?? DIEP TRIEST! zoiets.
O car hoeveel geld kreeg ik nog van jou?
Lagen er geen spullen in jou huis?
Ik pakte je telefoon af ja waar Erik je buurjongen bij was,raar?
Uit jezelf wil je niks terug geven dan doe je dat maar zo he:yes:
en leugens? car wil je zeggen dat je met geen 1 van al je vriendjes naar bed bent geweest,die verhalen heb je toch tegen meerdere lopen lullen:yes:

Car ga nu maar lekker spelen met je alweer nieuwe vriendje;) misschien dat hij je nu nog gelooft maar ook dat is eerdaags wel over.
Bas en ik zijn te hoog voor je gegrepen.
wij laten ons niet naaien,misschien andere wel:)
Maar dan moet je het toch bij de losers zoeken;)

Erik is getuige geweest van huisvredebreuk en weet nu ook precies hoe jij in elkaar steekt ;)
En lul maar een end heen met je verhaaltjes over datje geld van me krijgt en dak volgens jou iedereen neuk,jij lult over iedereen wel dingen die niet waar zijn,weetje wat jij moet doen? Ga bij de Story of de Prive werken! daar zullen ze een hele goeie aan jou hebben :)
wat die lulverhalen van jou over anderen aangaat,dus over bas,max,kef en ga zo maar door,die krijgen ze nog wel te zien,zal al die chatlogs wel ff uitprinten voor ze :)
en hun maar denken dat jij een goede vriend bent van ze :s

en nu pleur ik je op negeer,heb geen behoefte aan die sprookjesverhalen van jou!
veel plezier car;) op volgorde dan jor -bas -jor-ik- jor- tsjalling-tom- en je nieuwe vlam.
;) he ik je niet gezegt nu te stoppen met je onzin;)
chatlogs kom maar op met die dingen
je geniet er van niet waar kef;)
eerdaags hebben we de chatlogs wat ik allemaal over jullie zeg,denk dat het in die tijd was dat ik er net mee stopte toen we al steeds woorden hadden:d
Ben wel benieuwd eigenlijk,heb al ruim een 5 maanden ofzo niet met haar op msn gelult op haar vakantie na dan
laatste aanpassing
aha dus je hebt wel over ons gelult :D
:d hahaha ja ik werd toen gek van je en jij bleef toen die tijd doorgaan:D
Dat van bas heb ik ookal 1000 keer besproken en daar lachen bas en ik altijd over:D
steeds komt ze daar weer mee aan zetten:D

volgens mij hebben we zelf toen steeds kleine woordenwisselingen gehad,moet meer dan een half jaar terug zijn geweest ofzo.
Toch vind ik het :vaag: ik wil ze graag zien hoor,maar hoe kijk je chatlogs na als je die pc niet eens meer hebt:S

Zo Mau nu wil ik die chatlogs ook wel eens zien :yes:

Kef ruil jij ff met mau van nickname :P

:yes:
ik wil ze ook zien:(
We moeten nog even wachten tot haar pc het weer doet denk ik:(
toch vind ik jullie een stel losers en weglopers:X
en als jullie stoer doen pak ik jullie:P
die laatste 2 zinnen?????

hey ben je nog niet dood ?
rot op je bent niet meer welkom,verdwijn en kom nooit meer terug.
toch vind ik jullie een stel losers en weglopers
en als jullie stoer doen pak ik jullie

???????????????????????????????????

whahahaa

Duidelijk geval van echte liefde :lief:
ja die kef als je stoer doet pak ik je en kan je rennen voor je leven:D

gekkehuus :jaja:
Mau? en waar gaat dat in 1 keer over??? :S :S :S
life is just a joke.
No surrender!

Kef heeft weer honger denk ik ;)
kef heeft altijd honger,ik doe me naam toch eer aan:d
nou jullie het zeggen :D ga maar ff dipsaus maken, met chips :P

Galbak 28 juni 2004 20:33
hahaha ja ik werd toen gek van je en jij bleef toen die tijd doorgaan
Dat van bas heb ik ookal 1000 keer besproken en daar lachen bas en ik altijd over
steeds komt ze daar weer mee aan zetten

volgens mij hebben we zelf toen steeds kleine woordenwisselingen gehad,moet meer dan een half jaar terug zijn geweest ofzo.
Toch vind ik het ik wil ze graag zien hoor,maar hoe kijk je chatlogs na als je die pc niet eens meer hebt

wat is er mau? begin je nou in je broek te schijten? goedzo!(y) :)je gaat wel gelijk in de verdediging over wat jij allemaal over anderen gezegd hebt,zegt genoeg lijkt mij