Partyflock

Forumonderwerp · 688134

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Voor de vierde keer is het Auschwitzmonument in het Wertheimpark in Amsterdam vernield. Donderdag werd een van de glazen platen van "Nooit meer Auschwitz " van schrijver en kunstenaar Jan Wolkers beschadigd. De politie denkt aan een vernieling uit "baldadigheid".

Het monument bestaat uit zes glasplaten. Het stadsdeel Centrum gaat bekijken of er aangifte wordt gedaan. In 1999 werd een van de glazen platen volledig vernield. De dader of daders zijn nooit gepakt.

Stellen, richten, afknallen die gasten... :kots:
ik vind dit gewoon te triest voor woorden (N)

ozzie moet zich niet zo aanstellen is 1000% zeker dat die marrokaanse MEDELANDERS het weer es niet kunnen laten(ander stonden en wel hakenkruizen op)

[quote]en turken hebben niets tegen joden....
net zoals andere moslims[quote]

Ozzie hou niet telkens elke moslim de hand boven het hoofd en volg het nieuws eens,natuurlijk niet alle moslims haten joden,niet zomin dat alle lonsdalebinkies's joden en moslims haten..
Wordt eens wakker :)
laatste aanpassing

ozzie moet zich niet zo aanstellen is 1000% zeker dat die marrokaanse MEDELANDERS het weer es niet kunnen laten(ander stonden en wel hakenkruizen op)

Dus omdat er geen hakenkruis op staat moet het een marokkaan zijn???? :s :s :s :s

Het kunnen ook dronken hollanders zijn geweest, toch?
ja ik wou net zeggen!!! je moet niemand beschuldigen zolang ze nog nie gepakt zijn!!! ik weet wel 10000% zkr dat het een stel gestoorde mafkezen zijn die ze van mij betreft kapot mogen trappen voor de ogen van hun dierbaren!
laat het onderzoek naar de schuldigen anders gewoon ff aan de politie over...

want met "DE NAZI'S WAREN ET" en "DE MOSLIMS WAREN ET" schiet niemand wat op :@

gesloten op verzoek topic-opener