Partyflock

Forumonderwerp · 687968

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Rotterdams moskeebeleid mosterd na de maaltijd)

De Rotterdamse fractie van Nieuw Rechts juicht toe dat het gemeentebestuur eindelijk een beetje werk maakt van het nieuwe moskeebeleid. "Het is een beginnetje", aldus fractievoorzitter Michiel Smit. "Het is goed om te voorkomen dat er in de toekomst maar klakkeloos nóg meer moskeeën bijkomen, maar het is voor de bewoners van Zuid wel mosterd na de maaltijd. De megamoskee met de enorme minaretten (hoger dan de lichtmasten van De Kuip) zal symbool staan van het gebrek aan daadkracht van het College.”

Volgens Nieuw Rechts moet de Westerse cultuur dominant zijn in de publieke ruimte. Daarbinnen is geen ruimte voor moskeeën in Marokkaanse stijl of gevels met enorme spreuken in het Arabisch. Nederlanders die in Rotterdam met dergelijke zaken worden geconfronteerd, voelen zich een vreemdeling in hun eigen stad. Deze vervreemding moet bestreden worden, om te voorkomen dat de spanningen tussen bevolkingsgroepen oplopen. Maar ook is dit de enige manier om vreemdelingen zich aan Nederland te laten aanpassen.

Wanneer Nederlanders lijdzaam blijven toezien terwijl vreemdelingen hun mini-Turkije of mini-Marokko blijven vormen, waarbinnen het straatbeeld dusdanig verandert dat Nederlanders uit hun buurt worden verjaagd, zal de kloof tussen Nederlanders en vreemdelingen steeds groter worden. Michiel Smit (gemeenteraadslid Nieuw Rechts) is dan ook voorstander van een moskeestop: "November vorig jaar al, lanceerden wij een twaalfpuntenplan, waarin wij onder andere pleiten voor een moskeestop. Er staan genoeg moskeeën in Nederland. Het is mooi geweest! Als we niet op tijd ingrijpen, krijgt de Islam nog meer de overhand in het Nederlandse straatbeeld."

Maar mensen zoals Smit verdraaien zijn woorden en proberen daarmee Fortuynisten achter zich te krijgen.

exact!! (y)
en dat is nu precies het enge!

we komen aardig op 1 lijn nu :-)

we komen aardig op 1 lijn nu

Totdat ik mijn eigen visie over bepaalde zaken hier ga plaatsen waarschijnlijk ;P

Ik ben het ook niet vaak met Viptweak eens maar hij heeft hier wel gelijk.

Maar mensen zoals Smit verdraaien zijn woorden en proberen daarmee Fortuynisten achter zich te krijgen.

Idd als hij echt zou zeggen wat hij allemaal zou willen dan stond er niemand meer achter hem uitgezonderd de wazi`s en hersenloze natuurlijk.

Wat kan mij het nou schelen dat er een grote moskee komt.

Zie het als een voordeel!!
De kans op aanslagen in de buurt van moslim terroristen op die plaats is een stuk kleiner als er een moskee staat 8)

Misschien maakt 1 grote moskee, 10 kleine moskeeen overbodig :D

Wat kan mij het nou schelen dat er een grote moskee komt.

Zie het als een voordeel!!
De kans op aanslagen in de buurt van moslim terroristen op die plaats is een stuk kleiner als er een moskee staat

Hahahaha een voordeel? Dan komen ze dus naar andere plekken toe in Nederland om aanslagen te plegen. En weet wat mij het beste lijkt. Geen moskeeén en geen aanslagen.

Liever voorkomen dan genezen.

He Viptweak heb jij Fortuyn persoonlijk gekend?

Michiel wel dus die kan daar veel beter over oordelen.

En nu reageer ik weer op jou en dat zou ik niet meer doen.
Hmmzzz
laatste aanpassing

Je bent gewoon bang voor moslims omdat je ze niet kent he?

Ben je ook bang voor voetbalhooligans? Kampers? Marktkoopmannen? Beleggers? Politici? Ondernemers? Christenen? Zoroastriers? Hindoes? Bejaarden? Pacifisten? Samuraivechters? Aidspatienten?

Ik heb een en ander gevolgd afgelopen dagen en je bent gewoon behoorlijk kortzichtig en bevooroordeeld waar het over moslims gaat, en helaas is er inderdaad een gropje moslims die jouw vooroordelen bevestigen, en die zullen alleen maar doorgaan met hun verkeerde acties zolang mensen als jij zich niet willen verdiepen in hun geloof en een oordeel klaar hebben liggen voordat er ook maar iets gebeurd is.
laatste aanpassing
De kans op aanslagen in de buurt van moslim terroristen op die plaats is een stuk kleiner als er een moskee staat

Hahahaha een voordeel? Dan komen ze dus naar andere plekken toe in Nederland om aanslagen te plegen. En weet wat mij het beste lijkt. Geen moskeeén en geen aanslagen.

Als jullie echt wisten waar jullie over praatten, dan wist je dat de meeste slachtoffers van islamitische terreur... moslims zijn...
En tegen een aanslag kan je weinig doen, daarbij maakt het niet uit of er nu 478 moskeëen zijn of geen.

En weet wat mij het beste lijkt. Geen moskeeén en geen aanslagen.

Jullie idealen zullen dan Nederland tot een frontlijn in het terrorisme maken. Een verbod op enkel de islam is een lokketje voor Al-Qaida. Is dat wat jullie willen?
Volgens mij snappen jullie het echt niet...:S
laatste aanpassing

He Viptweak heb jij Fortuyn persoonlijk gekend?

Michiel wel dus die kan daar veel beter over oordelen

Michiel is uit de LPF gegooid omdat hij racistisch was.

Dus dat lijkt me nou niet echt iets om trots op te zijn.

En ik hoef hem niet persoonlijk te hebben gekend, ik heb zn boeken gelezen, iets wat jij blijkbaar niet hebt gedaan.

Je bent gewoon bang voor moslims omdat je ze niet kent he?

Ik ken ze en ik heb ze gekend. En wat ik er van weet is het inderdaad iets om bang voor te wezen. En dan heb ik het niet over al die goede moslims maar over al die slechte moslims.

Michiel is uit de LPF gegooid omdat hij racistisch was.

Michiel was de LPF uitgegooid omdat hij een domein had van de AEL.

Website kost raadslid Leefbaar R'dam de kop

Woensdag, 12 februari 2003 - Michiel Smit maakt niet langer deel uit van de gemeenteraadsfractie van Leefbaar Rotterdam. Hij had het adres arabischeuropeseliga.nl geregistreerd.

Voor de fractie van Leefbaar Rotterdam was dat de druppel die de emmer deed overlopen, zo meldt het ANP. Smit gebruikt het adres om kritiek te leveren op de Arabisch Europese Liga (AEL), een van oorsprong Belgische organisatie die nu ook in Nederland voet aan de grond probeert te krijgen.

Het domein arabischeuropeseliga.nl werd volgens de informatie van de SIDN al op 11 december vorig jaar geregistreerd. Op 3 februari werden de domeingegevens voor het laatst gewijzigd. Het bij de SIDN vermelde telefoonnummer is overigens niet van Smit, maar van een bedrijf waarvoor hij in het verleden werkte.

Zo nog meer dingen die je zo goed weet te weten?

de druppel die de emmer deed overlopen

suggereert temeer dat er voor dat voorval ook andere verkeerde dingen gebeurden omtrent Michiel Smit.

Ik nodig je trouwens uit om ook eens wat goede moslims te ontmoeten...ik ken er een hoop. (y)

Jouw huidige instelling is te destructief van aard en ook de Nederlanders hebben daar geen reet aan.

Ik heb het over Rotterdam zuid en Rotterdam in het algemeen qua aanslagen.
Als die moslim terroristen de haven van Rotterdam zouden uitkiezen als target. Nou dan zijn de gevolgen niet te overzien.
Dus die moskee daar kan er niet van wakker liggen.

Jullie idealen zullen dan Nederland tot een frontlijn in het terrorisme maken. Een verbod op enkel de islam is een lokketje voor Al-Qaida. Is dat wat jullie willen?
Volgens mij snappen jullie het echt niet...

Jullie accepteren het liever omdat jullie bang zijn dat al-qaida hier komt. Als je inderdaad zo blijft doorzetten dan zal je inderdaad zien dat hij zo zal komen. Was het bin laden zelf niet die holland afschilderde als een lachertje? Als een land waar je makkelijk alles kan doen?

Nee laten we vooral zo doorgaan..

En bisnuisse, ik heb heb al gezegd dat ik moslims wel ken. Ik heb met eigen ogen gezien waar ik juist bang voor ben. Onderdrukking afpersing en het onderdoen van de Nederlandse jeugd.

Zo nog meer dingen die je zo goed weet te weten?

Tuurlijk :

Uiteindelijk moet Smit de afspraak annuleren onder zware druk van zijn fractiegenoten. Zelf zag hij geen enkel bezwaar in het bezoek. Fractievoorzitter Sørensen verklaarde opmerkelijk genoeg dat Leefbaar Rotterdam op geen enkele manier een associatie wil met de extreem-rechtse Vlaamse partij

Na een tumultueus verlopen vergadering wist partijleider Ronald Sørensen zijn fractie bij elkaar te houden en gaf hij Smit wonderlijk genoeg nog een kans. Volgens Sørensen is dit echter wel zijn laatste kans. Als hij nog een keer betrapt wordt op contacten met extreem-rechts moet hij het veld ruimen. De coalitiepartners CDA en VVD verklaarden zich tevreden met deze afloop.

. Hierop doorbreekt Smit ook de door Leefbaar Rotterdam opgelegde zwijgperiode. Op de site van de Conservatieven.nl trekt hij opnieuw ten strijde tegen de voorlichting aan allochtonen in hun moedertaal en doet hij een campagne voor positievere beeldvorming van Marokkaanse jongeren af als 'overheidsindoctrinatie naar communistisch model'.

En ga me nou niet vertellen dat ik dit allemaal zelf verzin ;P
laatste aanpassing

suggereert temeer dat er voor dat voorval ook andere verkeerde dingen gebeurden omtrent Michiel Smit.

Ik nodig je trouwens uit om ook eens wat goede moslims te ontmoeten...ik ken er een hoop.

Jouw huidige instelling is te destructief van aard en ook de Nederlanders hebben daar geen reet aan.

Als die paar goeden nou eens zorgen dat de rest van hun zich ook eens gedraagt zijn we al een stuk verder en dan heb je een stuk minder commetaar van mensen zoals mij.
laatste aanpassing

Hardcoremol, het is erg makkelijk alleen te zien wat je wilt zien.

Ik ben nergens bang voor. Jij vergeeft je leven aan ongegronde angst.

Michiel Smit uit Leefbaar Rotterdam-fractie gezet
Door Jikke Zijlstra

Leefbaar Rotterdam (LR) heeft raadslid Michiel Smit gisteravond uit de fractie gezet. De partij kon zich niet langer vinden in de werkwijze van Smit, die al sinds zijn aantreden als raadslid in verband werd gebracht met extreem rechts.

De rest kan je hier lezen :
http://www.leefbaarrotterdam.nl/cms/comments.php?id=75_0_1_0_C

Jij bent misschien nergens bang voor. Maar de rest wel. Die zeggen toch van ja laat maar komen anders worden wij ook een doelwit van al qaida ..

Als die paar goeden nou eens zorgen dat de rest van hun zich ook eens gedraagt zijn we al een stuk verder en dan heb je een stuk minder commetaar van mensen zoals mij.

Kunnen de goede voetbalsupporters degenen met verkeerde bedoelingen in het gareel houden?
Dat kunnen ze niet.

Zo werkt dat ook bij moslims...

Een jaar geleden richtte hij Nieuw Rechts op, nadat Leefbaar Rotterdam hem uit de gemeenteraadsfractie had gezet. Ondanks herhaalde waarschuwingen van fractievoorzitter Sørensen bleef Michiel Smit zich bewegen in extreem-rechtse kringen.

En de bron :
http://www.nieuwrechts.nl/indemedia/1086776082.html
:D :D :D :D

Hardcoremol, uit-ge-luld..dit staat letterlijk op de site van NieuwRechts, hahahaa
laatste aanpassing

Voetbal is een sport. Waarom vergelijken jullie alles met andere dingen? En uiteindelijk krijgen de voetbal supporters niet zoveel mee werking als moslims he. Als een moslims iets doet is hij zielig. En als een supporter iets doet heb ik nooit iemand hem zielig horen vinden hoor.

En Viptweak. Ik dacht dat je niks tegen het Vlaams Blok had?

En Viptweak. Ik dacht dat je niks tegen het Vlaams Blok had?

Ik niet, maar Leefbaar Rotterdam duidelijk wel ;)

Even het hele artikel lezen. Het kwam vanuit de trouw beste VipTweak.

Trouw, 08-06-2004

En Leefbaar Rotterdam kan ook nog wel het 1 en ander leren van het Vlaams Blok wij proberen dat teminsten.
laatste aanpassing

Ik vergelijk en gebruik analogieen omdat die de zaak verhelderen.

Een groep goede Antillianen kan de bolletjesslikkers niet in het gareel houden, een groep supporters van goede wil lukt het niet bij de hooligans en een groep moslims met goede bedoelingen heeft niet de hand in het doen en laten van de groeperingen die kwaad in de zin hebben. Simpel.
laatste aanpassing

Hardcoremol, ik hoor graag jouw visie over hoe Michiel Smit leefbaarRotterdam heeft verlaten, maar dat verhaaltje van jou is uit de lucht gegrepen.

Ik heb mijn verhaal rechtstreeks vanaf NieuwRechts gehaald, dus dat lijkt me dan toch wel correct?

Misschien eerst je bronnen controleren voordat je dingen roept die niet zo zijn?

Even het hele artikel lezen. Het kwam vanuit de trouw beste VipTweak

Jah tuurlijk, het zal niet uit hun eigen broekzak komen, maar ik heb intussen uit 5 bronnen exact hetzelfde verhaal gehaald.

Kom jij maar met meer dan 2 bronnen dat het niet zo is dan.

Een groep goede Antillianen kan de bolletjesslikkers niet in het gareel houden, een groep supporters van goede wil lukt het niet bij de holligans en een groep moslims met goede bedoelingen heeft niet de hand in het doen en laten van de groeperingen die kwaad in de zin hebben. Simpel.

We hebben het over bevolkings groepen. Niet over sport of drugs. En ik vind ook dat bij die ander zaken harder opgetreden mag worden. Maar hou je nou eens bij het onderwerp.

Jah tuurlijk, het zal niet uit hun eigen broekzak komen, maar ik heb intussen uit 5 bronnen exact hetzelfde verhaal gehaald.

Kom jij maar met meer dan 2 bronnen dat het niet zo is dan.

Wat niet is? Hij is inderdaad onderanderen vanwegen die dingen Leefbaar Rotterdam uitgezet. Maar jij had het over racisme. Iets wat ik niet ben tegen gekomen..

We hebben het over bevolkings groepen. Niet over sport of drugs. En ik vind ook dat bij die ander zaken harder opgetreden mag worden. Maar hou je nou eens bij het onderwerp.

Dat doet hij ook, maar jij mist het hele punt.

:jaja:

Jij mist het hele punt. Ik ga eten...laten we verder praten als je wilt luisteren! ;)

Dat doet hij ook, maar jij mist het hele punt.

Dus al die moslims die in de gevangenis zitten of een Nederlands paspoort hebben kunnen niet onder controle gehouden worden door de goede moslims omdat bij voetbal de hooligans niet onder controle gehouden kunnen worden, en bij antilianen de bolletjes slikkers?

Wat niet is? Hij is inderdaad onderanderen vanwegen die dingen Leefbaar Rotterdam uitgezet. Maar jij had het over racisme. Iets wat ik niet ben tegen gekomen..

Ow, dus je geeft wel toe?

Als je alle bronnen gelezen hebt, dan zal je zien dat hij inderdaad racistische motieven had, ja.
Ze hebben hem er echt niet uitgezet omdat hij een extreem-rechts belastingstelsel wilde invoeren ;P

Jij mist het hele punt. Ik ga eten...laten we verder praten als je wilt luisteren!

Eetsmakelijk!

Dus al die moslims die in de gevangenis zitten of een Nederlands paspoort hebben kunnen niet onder controle gehouden worden door de goede moslims omdat bij voetbal de hooligans niet onder controle gehouden kunnen worden, en bij antilianen de bolletjes slikkers?

Je kan een individu niet verantwoordelijk stellen voor wat een groep doet.

Je kan het zo hoogstens kwalijk nemen en vragen waarom ze er niets tegen doen, maar je kan ze nooit verantwoordelijk houden, dus ook niet korten/straffen/erop aankijken.

Ow, dus je geeft wel toe?

Als je alle bronnen gelezen hebt, dan zal je zien dat hij inderdaad racistische motieven had, ja.
Ze hebben hem er echt niet uitgezet omdat hij een extreem-rechts belastingstelsel wilde invoeren

Ken je hem? Ooit met hem gepraat? Gechat? Gemaild dan? Hoe kan je anders weten dat hij racistische motieven had? Wat een wijsheid.

Je kan een individu niet verantwoordelijk stellen voor wat een groep doet.

Je kan het zo hoogstens kwalijk nemen en vragen waarom ze er niets tegen doen, maar je kan ze nooit verantwoordelijk houden, dus ook niet korten/straffen/erop aankijken.

Nou als jij een moslim vraagt waarom de rest zo doet wat zegt hij dan?

Ken je hem? Ooit met hem gepraat? Gechat? Gemaild dan? Hoe kan je anders weten dat hij racistische motieven had?

:s :s
Ik heb het over politieke motieven, niet zijn persoonlijke motieven.

Nou als jij een moslim vraagt waarom de rest zo doet wat zegt hij dan?

Ik heb geen idee, want ik heb geen intresse in het antwoord.

Maar als jij het goed wilt doen, dan ondervraag je 5000 moslims en dan zal je denk ik wel een redelijk beeld kunnen vormen.

Daar staat toch echt hij.. Maar laten we hier niet op verder gaan.
Tenzij je nog ergens een gelijk uit wil halen.. :S

Daar staat toch echt hij.. Maar laten we hier niet op verder gaan

Dat staat er, ja. Dat klopt.

Maar het lijkt me toch verdomd logisch dat ik zijn politieke motieven bedoel en niet zijn persoonlijke motieven.

Hij is een politicus en zo zie ik heb ook, dus heb ik het over zijn politieke motieven.

En uit jouw reactie haal ik dat je mij gelijk geeft over de reden waarom hij eruit is gezet.

no offence,

maar hebben jullie wellis in Lombok (Utrecht, westplein) gelopen op n drukke dag??
je kan de blanken op 1 hand tellen...
en die arabische preken die ze over de intercom gooien :S

mij maakt t niet uit (ik was daar toch alleen maar om te shoppen :P :smoke:)

maar ik ken me wel indenken wat NR wilt bereiken/medendelen...

(maarja, Nieuw Rechts blijft een bij elkaar geraapt pleuris zooitje :jaja: )
laatste aanpassing

Superkort, ik geef je helemaal gelijk en ik heb ook al lang gezegd dat ik ook niet blij ben met de bouw van die moskee, ik turkije ook niet bij de EU zie enzovoort.

Maar de NR heeft de verkeerde redenen en dat houd geen stand. Ik heb een paar pagina's geleden wat uitspraken van NR opgesomd en gevraagd voor een onderbouwing en van al die punten is er geen een overgebleven.

De NR voert politiek met EMOTIE en niet met FEITEN, daarnaast zijn ze ronduit discriminerend en slecht voor de andere rechtse partijen.

:jaja:---voledig met Viptweak eens---:jaja:

kijk naar LPF, CD, (nogwat)'86...
die hebben t ook allemaal niet overleefd..

met een bij elkaar geraapt zwikkie kneuzen win je de verkiezingen niet :no:

en als je die wel wint...
dan leg je partij uiteen bij het eerste onderwerp wat niet over het asiel/intergriringsbeleid gaat...
want dan zijn de meningen ineens wel verschillend...

:jaja:stumperts zijn t:jaja:
laatste aanpassing

Mee eens Superkort. :)

En daarom hebben wij een ander topic over intellectueel rechts! ;)

En daarom hebben wij een ander topic over intellectueel rechts!

sssstt..straks voelt hardcoremol zichzelf aangesproken ;P

Oh...dan pas ik mijn post even aan... ;)

En daarom hebben wij een ander topic over intellectueel rechts! ;)

8)

Nog verder iemand iets te melden over t moskeebeleid? ;)

hoe bedoel je Busines$?