Partyflock

Forumonderwerp · 687968

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Rotterdams moskeebeleid mosterd na de maaltijd)

De Rotterdamse fractie van Nieuw Rechts juicht toe dat het gemeentebestuur eindelijk een beetje werk maakt van het nieuwe moskeebeleid. "Het is een beginnetje", aldus fractievoorzitter Michiel Smit. "Het is goed om te voorkomen dat er in de toekomst maar klakkeloos nóg meer moskeeën bijkomen, maar het is voor de bewoners van Zuid wel mosterd na de maaltijd. De megamoskee met de enorme minaretten (hoger dan de lichtmasten van De Kuip) zal symbool staan van het gebrek aan daadkracht van het College.”

Volgens Nieuw Rechts moet de Westerse cultuur dominant zijn in de publieke ruimte. Daarbinnen is geen ruimte voor moskeeën in Marokkaanse stijl of gevels met enorme spreuken in het Arabisch. Nederlanders die in Rotterdam met dergelijke zaken worden geconfronteerd, voelen zich een vreemdeling in hun eigen stad. Deze vervreemding moet bestreden worden, om te voorkomen dat de spanningen tussen bevolkingsgroepen oplopen. Maar ook is dit de enige manier om vreemdelingen zich aan Nederland te laten aanpassen.

Wanneer Nederlanders lijdzaam blijven toezien terwijl vreemdelingen hun mini-Turkije of mini-Marokko blijven vormen, waarbinnen het straatbeeld dusdanig verandert dat Nederlanders uit hun buurt worden verjaagd, zal de kloof tussen Nederlanders en vreemdelingen steeds groter worden. Michiel Smit (gemeenteraadslid Nieuw Rechts) is dan ook voorstander van een moskeestop: "November vorig jaar al, lanceerden wij een twaalfpuntenplan, waarin wij onder andere pleiten voor een moskeestop. Er staan genoeg moskeeën in Nederland. Het is mooi geweest! Als we niet op tijd ingrijpen, krijgt de Islam nog meer de overhand in het Nederlandse straatbeeld."

Zal ik doen, zullen we dan ook meteen even lang bejaarden mensen in Rotterdam

Nou, als je het daar van moet hebben ;P
Een paar debiele frusties van 80 jaar, hahahaha

Je kan beter bedrijven zoeken die je sponsoren, zoals de LPF en VVD, geen ouwe omaatjes om te overvallen.
als wij uit de eu stappen... dan zou heel rotterdam zonder werk komen te staan want rotterdam is de importplek van west europa

als we uit de eu stappen dan stort onze handel in 1 en zijn we niks meer oftewel gaat nederland failliet

maak nederland kapot steun nieuwrechts B)

nieuwrechts daar bereik je wat mee B)
laatste aanpassing

en in de EU iets invoeren is nauwlijks mogelijk.

Juist daarom zijn we tegen de eu beste jonge!

en in de EU iets invoeren is nauwlijks mogelijk.

Juist daarom zijn we tegen de eu beste jonge!

Dat is nou net de economische kracht van de EU, bescherming van de markt.

Zolang Nederland in de Uni zit profiteren wij EN VOORAL DE ROTTERDAMSE HAVEN daarvan.

Stappen we uit de Unie, dan is het in ons nadeel en kan Rotterdam inpakken.

NieuwRechts, DENK NA!!
laatste aanpassing
hahahahaha

wat doen al die tankers uit azie dan in de rotterdamse haven?

waarom gaat alles wat in rotterdam komt door naar duitsland enzovoort?

neehoor word niks ingevoerd :[

ik zou best wel een discussie aanwillen gaan met michiel

Hij vast en zeker ook wel met jou in discussie. Ik zou zeggen stuur hem eens een e-mail.

als wij uit de eu stappen... dan zou heel rotterdam zonder werk komen te staan want rotterdam is de importplek van west europa

als we uit de eu stappen dan stort onze handel in 1 en zijn we niks meer

nieuwrechts daar bereik je wat mee

Vrije handel.

Nou, als je het daar van moet hebben

Je kan beter bedrijven zoeken die je sponsoren, zoals de LPF en VVD, geen ouwe omaatjes om te overvallen.

Goedzo VipTweak dan eindigd onze discussie hier.
Respect voor de ouderen.
laatste aanpassing
Uit de EU stappen betekend economische gezien je eigen graf graven. De grootste markt ter wereld negeer je dan met al zijn voordelen...
Hoe dom kan je zijn?!:s
dit is nog wel het allerdomste wat nieuwrechts heeft

zijn jullie de hele vaderlandse geschiedenis vergeten?

kennen jullie de gouden eeuw? toen nederland DOOR DE HAVENS een grote zeevloot had en wij van alles exporteerde en importeerde?

ja door de handel werd nederland rijk... handel met wie? ja met europa!

als we uit de eu stappen dan stort onze handel in 1 en zijn we niks meer oftewel gaat nederland failliet

Je kunt er ook gelijdelijk uit stappen je hoeft niet alle handel te verweren als je uit de E.U stapt!!

Dan is Nederland wel op zichzelf maar je kunt nog steeds net zo goed handel drijven met azie enz..

We zijn voor vrije handel.
Dus die handel is er nog evengoed

Goedzo VipTweak dan eindigd onze discussie hier.
Respect voor de ouderen.

Ja tuurlijk, je bent gewoon zo zwaar uitgeluld.

- Turkije voert de Sharia in en daarom zijn jullie tegen de intreding van Turkije

- Nederland moet uit de Unie stappen

Nou, geweldige standpunten hoor, echt politiek inzicht.
Ach, een partij met voornamelijk aanhangers zonder 'intellect' kan zich toch niet ontwikkelen en doorgroeien. De maatschappij draait niet alleen op 'onderbuik gevoelens'...
nederland is rijk DOOR DE HANDEL

de rotterdamse haven en schiphol zijn een van de allerbelangrijkste inkomsten bronnen van nederland

Nou, als je het daar van moet hebben

Frustatie's onstaan ook niet door niks.
En beetje respect voor ouderen mag je wel hebben ja!!

Je kunt er ook gelijdelijk uit stappen je hoeft niet alle handel te verweren als je uit de E.U stapt!!

Dan is Nederland wel op zichzelf maar je kunt nog steeds net zo goed handel drijven met azie enz..

Nee dat kan niet, of je zit IN de Unie of je zit ERUIT.

Nederland op zich is een kut landje wat geen fuck betekent, maar najuist door onze handelspositie zijn we zo sterk.

We zijn voor vrije handel.
Dus die handel is er nog evengoed

Nee want als je uit de unie ligt, dan mag je niet meer exporteren, dus neemt Europa alles af bij Antwerpen.

Dan kan rotterdam inpakken, 1 voordeel, ook geen asielzoerkers, hahahaha
venal

nederland handelt namens europa... wij zijn een DOORVOER land bijna alles wat in rotterdam aankomt gaat naar het buitenland

wij kunnen niet uit europa omdat we dan niet meer kunnen doorvoeren ... wat kan nederland nou gaan handelen... xtc en kaas... jeej :[ nederland is maar 15 miljoen mensen... nou niet echt een grote markt voor buitenlandse bedrijven om goed in te investeren

Ja tuurlijk, je bent gewoon zo zwaar uitgeluld.

- Turkije voert de Sharia in en daarom zijn jullie tegen de intreding van Turkije

- Nederland moet uit de Unie stappen

Nou, geweldige standpunten hoor, echt politiek inzicht.

Wie probeer je nou te overtuigen?
Wil je nou zo graag dat ik uitgeluld ben?

Frustatie's onstaan ook niet door niks.
En beetje respect voor ouderen mag je wel hebben ja!!

Ja vast en jullie kloppen met onzin hun laatste centen uit hun zakken.

Waarom zoeken jullie geen bedrijven die kunnen sponsoren? Of wilt niemand zijn naam aan jullie verbinden ;P

Wie probeer je nou te overtuigen?
Wil je nou zo graag dat ik uitgeluld ben?

Dat wil ik niet, dat ben je gewoon.

Turkije voert de Sharia in en daarom zijn jullie tegen de intreding van Turkije

Turkije hoort er gewoon niet bij. kwa godsdienst niet en geografisch niet!!
Ik zie ook geen voordelen dus waarom zouden we?

WE kunnen trouwens gewoon dezelfde handel boortzetten zoals nu!! jullie snappen het niet, alleen nu dan op eigen beentje:yes:
VRIJE HANDEL, noemt men zoeits;)
kga der nie meer op in... zinlose discussie

Sommige mensen snappen gewoon niets van economie, jammer.

Gooi topic maar weer dicht.

NR -> ga cursusje economie volgen ofzo.

Ja vast en jullie kloppen met onzin hun laatste centen uit hun zakken.

En waar maak jij dit uit op!??
We zijn juist voor belangen van de ouderen en als wij iets doen voor hun bestwil betalen we het wel zelf, we zijn geen geldafkloppers zoals andere partij'en waren in onze 11 jaren puin.
met wel geld ga je dat betalen als we geen handel meer hebben :[

als er opeens 1 miljoen werklozen bij komen :[

wil je je baan verliezen?
wil je nederland naar de tering helpen?

stem dan nieuwrechts B)
laatste aanpassing

NR -> ga cursusje economie volgen ofzo.

Ga jij eerst, of ga je mee?
Turkije kan beter toe treden tot de EU:
- grote afzetmarkt van bijna 70 miljoen mensen;
- het land kent een scheiding tussen moskee en staat;
- voor de NR aanhang: de islam word daar meer ingedamd dan in Europa (hoofdoekjesverbod voor vrouwen op scholen, publieke instellingen e.d.);
- en wat als Turkije niet bij EU mag, dan is het fundamentalisme een alternatief door het uitblijven van economische ontwikkelingen, willen jullie een fundamentalistische staat hier om de hoek hebben?
- Turkije kan als islamitisch land een voorbeeld geven aan andere islamitische landen in positieve zin.
- Toetreding van Turkije tot de EU bevorderd de stabiliteit in de regio.

Tja, de mogelijke nadelen wegen niet op tegen de voordelen...
laatste aanpassing

We zijn juist voor belangen van de ouderen en als wij iets doen voor hun bestwil betalen we het wel zelf, we zijn geen geldafkloppers zoals andere partij'en waren in onze 11 jaren puin

Wie sponsort jullie dan wel?

en 11 jaren puin, wat weet jij er van, je bent 16 man, hahahahahaha

De jaren 90 waren nou net de beste jaren, aan het eind van paars 2 was er een begrotingsoverschot, dus wat lul je eigenlijk?

met wel geld ga je dat betalen als we geen handel meer hebben

als er opeens 1 miljoen werklozen bij komen

Ja joh blijf jij maar lekker dromen.
Spreek je over aantal jaar weer dan piep je wel anders.

De Europese unie is onstaan voor het bervorderen van de handel en daarmee het stoppen van de oorlogen.

Met deze Europese Unie is niks mis. Maar een Europese Unie die jou de wet gaat voor lezen wat te doen en laten is heel wat anders.

Dat willen wij dus zeggen. We willen uit de Europese unie van nu!
uhu als nederland een islamistisch land is zeker 8)

Uhm wat wilt leeftijd zeggen, oke ik heb die puin zelf niet ervaren dan, maar ik heb nog altijd mijn ouders, en ik heb me er wel degelijk in verdiept. wat heeft het anders voor zin om erover te beginnen.

En Viptweak met jou is de discussie gesloten.

Aangezien jij niet tot een normale discussie instaat ben.
wat een nep partij....

partij van feest was nog geloofwaardiger :[

Met deze Europese Unie is niks mis. Maar een Europese Unie die jou de wet gaat voor lezen wat te doen en laten is heel wat anders.

Ow, nu opeens is er niets mis met de unie, hahahahhaha

En de wet voorlezen, je hebt geen idee wat je zegt, echt gewoon niet!

Dat willen wij dus zeggen. We willen uit de Europese unie van nu!

Hou op man, je zet jezelf zwaar voor lul en NIEMAND gelooft nu nog in NR, HAHAHHAHAHAHAHAA
lol hardcore mol... je word gewoon uitgeluld :[

En Viptweak met jou is de discussie gesloten.

Aangezien jij niet tot een normale discussie instaat ben.

HAHAHHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA :P :P :P

Lamme onzin allemaal, MAN ga in je bedje liggen rukken ofzo, dan doe je wat nuttigs.
Worden de voordelen van toetreding van Turkije tot de EU genegeerd door sommigen?..

Ze moeten die Michiel Smit op een podium zetten, beter dan Hans Teeuwen, HAHHAHAHAHAA
lijkt wel de pvda :[

we zijn voor
we zijn tegen

we zijn toch weer voor

neej we zijn tegen

of waren we voor?
nieuwrechts gaat een coalitie aan met wouter bos B)

Liever iemand die er zo over kan praten dan met zijn rechter hand staat te zwaaien op feesten toch?

En ik vraag me af of jij er al zo over kon praten toen je 16 was.

vandaar dat we met de eu verkiezingen, de meeste stemmen hadden van de nieuwere partij'en.
terwijl daar maar 30% ongeveer van de bevolking heen gegaan is.
Vandaar dat wij een van de meest snel groeiende partij'en zijn.
En waarom zou hardcore mol zich voor lul zetten!? je zegt er nooit bij waarom het zo is volgens jou, met wild geschreeuw berijk je niet veel.
wel iemand met bretels op ze profiel :[

Liever iemand die er zo over kan praten dan met zijn rechter hand staat te zwaaien op feesten toch?

:s :s :s

En ik vraag me af of jij er al zo over kon praten toen je 16 was

Toen bedacht ik hoe ik wijve ging neuken en hoeveel bier ik kon zuipen en welke brommer ik wilde.
zwaait met rechts :[

daag mol :[

ga maar weer effe discussie lessen nemen bij nieuwrechts :[
laatste aanpassing

Vandaar dat wij een van de meest snel groeiende partij'en zijn

JE HEBT 0 ZETELS MAN, hahahahhaha

En waarom zou hardcore mol zich voor lul zetten!? je zegt er nooit bij waarom het zo is volgens jou, met wild geschreeuw berijk je niet veel

Waar heb ik dat dan gezegd?

Ga dan maar weer in op de inhoud (Turkije - EU).:jaja:

E dushi's laten we het wel ff gezellig
houden alles!!!! Liefs O.D.

Nou, er zit wel een kern van waarheid in hoor.

Als Nederland nou uit de EU stapt, dan storten we zo hard in elkaar dat alle moslims naar het rijke Zuiden en Oosten vluchten....Nederland alleen voor Nederlanders !!!

Dan kunnen Nederlanders asiel zoeken in Turkije en dan vallen we ook onder die wetgeving.

het klopt wel wat de NR zegt...
;P :P :P
laatste aanpassing

HAHAHHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA

Lamme onzin allemaal, MAN ga in je bedje liggen rukken ofzo, dan doe je wat nuttigs.

Ik vind je echt niet stoer als je dat zegt hoor.

Turkije kan beter toe treden tot de EU:
- grote afzetmarkt van bijna 70 miljoen mensen;

Laat die 70 miljoen mensen ook maar lekker daar. De Nederlander moet maar eens verzorgt worden.

- het land kent een scheiding tussen moskee en staat;

Er zijn genoeg punten die aantonen dat dit nog niet optimaal is.

- voor de NR aanhang: de islam word daar meer ingedamd dan in Europa (hoofdoekjesverbod voor vrouwen op scholen, publieke instellingen e.d.);

Daar zijn wij van op de hoogte en het zou inderdaad mooi zijn als dat hier ook zo zou zijn.
- en wat als Turkije niet bij EU mag, dan is het fundamentalisme een alternatief door het uitblijven van economische ontwikkelingen, willen jullie een fundamentalistische staat hier om de hoek hebben?

Dus moeten we bang zijn? En daarna de gevolgen voor lief nemen? Dacht het eff lekker niet he. Ze moeten maar eerst eens de achterstandig op het gebied van mensenrechten enz weg helpen.

- Turkije kan als islamitisch land een voorbeeld geven aan andere islamitische landen in positieve zin.

O jeetje dan krijgen we er nog meer bij. Joepie.. Daar zitten we op te wachten.

- Toetreding van Turkije tot de EU bevorderd de stabiliteit in de regio.

Waarvoor moeten wij daar aan mee werken? We leven toch in Nederland?

Tja, de mogelijke nadelen wegen niet op tegen de voordelen...

www.turkijenee.nl

Een kleine quote van de die site.

Er zijn vele argumenten om Turkije buiten de EU te houden. De Turkse democratie werkt zeer slecht: het leger heeft al herhaaldelijk staatsgrepen gepleegd en ook nu oefent het een verpletterende invloed uit op de politieke besluitvorming.

laatste aanpassing

JOEHOE! remember me?

Ik wou nu graag 10 ON-TOPIC reakties zien, kan dat? :P