Partyflock

Forumonderwerp · 687731

Zit ik net op the box te kijken zie ik dj Paul met offensive!....(hardcore state of mind)

Ik vind het wel lache en jullie?

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
zucht.... dat geleuter ook altijd over wazi's, :no: heeft kompleet niets met hardcore te maken... jammer dat bepaalde eeeuh mensen dat altijd nodig vinden, ze moesten eens weten waarmee zij sympathiseren..... :suck:
laatste aanpassing
MainFrame>> ja laten we er over ophouden die gasten blijven er toch
mensen kunnen zich er wel druk over maken
maar dat veranderd het probleem toch niet.
ik hoop dat offensive zich wat meer met de muziek zelf gaat bezig houden dan het verhaaltje er om heen
maar voor de rest wens ik jou nog wel veel succes
met offensive

Artiest Balbasaur
Tyharo wat is het toch altijd weer interesant om jouw reply's na te lezen, ik weer tot diep in de nacht zitten lezen hahahah

Ken het gevoel:P

Artiest {SHOWLIST artist 3317, 79053}
Outsider > Je bent moeilijk om te krijgen kerel.. ;P In elk geval bedankt voor je steun... ;)
DesOndanks dat ik dat ik het niet eens ben wat offensive doet en ook niet mijn smaak hardcore is

werken jullie er wel hard voor
en ik heb veel vrienden die offensive wel top vinden
en dat zijn wel gewoon normale gasten

Het is ook maar beter dat niet iedereen hetzelfde tof vind, anders was de lol er misschien gauw vanaf... (y)

kvind et beetje jammer

het hele underground gevoel gaat gewoon weg :(

(wat er nog van over is........)

Ik vind hardcore allang niet underground meer. Dan moet je het meer in de UK Hardcore Frenchcore Tekno hoek zoeken:)

is wel jammer :(:(

maar om et dan meteen commercieel te maken....

vind k ook minderr (n)
Ik vind hardcore allang niet underground meer. Dan moet je het meer in de UK Hardcore Frenchcore Tekno hoek zoeken

Sssssssssst...voordat ze strax allemaal komen... ;)

Moeten we niet hebben iig...die hardcore freaks blijven maar in hun eigen wereldje... :no:

Intussen zijn er al zoveel teKno topics op PF, een klein 18 jarig pikkie die er wat over zegt zal ook niet veel meer uitmaken:)
Je hoeft je geen zorgen te maken
De meeste van die gasten gaat het toch niet om de muziek
Dus als ze horen dat alto,s hippies echte muziekliefhebbers (geef het een naam)
naar die muziek luisteren
dan hebben ze er geen behoefte meer aan op enkele na
en dat zijn dan de gabbers die wel echt van de muziek houden
Als je Louis aan de deur hebt staan worden de foute figuren sowieso wel naar buiten gekickt denk ik...Ik kan uit eigen ervaring veretellen dat ie alles pakt wat er op lijkt :S