whahhaa....ja heb niet gemerkt dat het idd zo'n soort tent was geweest....maargoed.....rond die tijd lette ik niet meer op de mensjes om me heen en ben ik net zoals pascalletje met de ogen dicht gaan housen op lekkere goa
ze gaat slapen
dat kan egt niet....
half elf
als pascallle wakker wordt is milos nog volop aant housen
ach ja baas boven baas situaties he
ze gaat slapen
dat kan egt niet....
half elf
als pascallle wakker wordt is milos nog volop aant housen
ach ja baas boven baas situaties he
Wat nou DuitS!!??
Ik vind het een nageaapt pasje .
lijkt me heel vemroeiend
wel stoer zeg
een zo'n meissie kon ut ook echt vet goed
ik wil dat ook kunnen
heb 1 x duits dansen proberen na te doen ik zak
stond ik f fmooi voor lul
haha
gewoon veel oefenen ,ene keer gaat het beter dan de andere keer!! en je hebt altijd wel je eigenstyle
idd haha lijkt me waanzinnig kicke om van die popi jopies dr uit te dansen
hehehe
ik ga gelijk oefenen of toch maar ff een duitser aan de haak slaan die me dat kan leren
er komt ook een kennis van mij die is echt super goed en erg snel ,das mijn shufflemaster......
Cool Cool,
ziet er goed goed uit
Ziet er niet moeilijk uit trouwens, heeft wel wat van de 'running monkey'
alleen stukje sneller, en kortere pasjes, maar ja de muziek is ook sneller dan de hippiehop die hoort bij de 'running monkey'
Ga ik ook maares proberen op volgende technofeestje,
Moet wel zeggen vind nog altijd 10.000 man in een hal die keihard hakkuh toch een mooier gezicht.
Helaas heb je de laatste tijd veel pogo idioten daar tussen zitten
ziet er goed goed uit
Ziet er niet moeilijk uit trouwens, heeft wel wat van de 'running monkey'
alleen stukje sneller, en kortere pasjes, maar ja de muziek is ook sneller dan de hippiehop die hoort bij de 'running monkey'
Ga ik ook maares proberen op volgende technofeestje,
Moet wel zeggen vind nog altijd 10.000 man in een hal die keihard hakkuh toch een mooier gezicht.
Helaas heb je de laatste tijd veel pogo idioten daar tussen zitten
laatste aanpassing
Weet nog niet of ik naar Nature One ga
ik ga in elk geval naar SMS en als ik ook naar N1 ga, dan ken ik die week net zo goed in Duitsland blijven.. mja, kost aardig wat knaken, dus kmoet ff zien.. ik geef ga het op Fusion proberen te leren en dan leer ik ze op SMS wel hoe er gedanst behoort te worden 
Hoe dansen die Duitsers DAN op HC??
Hoe dansen die Duitsers DAN op HC??
Duitsers kunnen niet hakken, die ehh stuiteren op hc, beetje hardstyle maar dan langzamer. ze zijn dus altijd langzamer dan de beat/ bass vervolgens zien ze dan wat jij aan het doen bent, en gaan ze dat ook proberen, maar het lukt ze motorisch niet ofzo. je helpt ze dan een beetje, een beetje langzamer dan de beat, misschien dat ze dat dan snappen... maar nee hoor.
zal eens even op soulseek kijken naar:
Nature one inc- The Golden 10
zal eens even op soulseek kijken naar:
Nature one inc- The Golden 10
hahaha duitsers gezien die ons probeerde na te doen echt serieus stampuh.... lukter gewoon totaal niet machtig mooi
ja ik kan ook ech tniet duits dansen
wil di evan dat filmpje wel leren eigenlijk